SHPËRNDAJE

Gati për të hapur dyqanin tuaj në internet? Me gjithë emocionet për nisjen zyrtare, është e rëndësishme që të merrni kohë për të hartuar planin tuaj. Ju dëshironi të jeni gati për t’u shërbyer klientëve në ditën e parë. Çdo gjë nuk do të jetë e përsosur, por çelësi është që të vazhdojmë përpara. Një strategji mund të ndihmojë në heqjen e frikës dhe dyshimit përpara fillimit të ditës. Ja një plan 5-hapësh për t’ju ndihmuar.

1. Përmirëso përshkrimet e produktit tuaj

Në biznesin e tregtisë elektronike(e-commerce), faqja e internetit është themeli për markën tuaj. E ngjashme me një shtëpi, një themel i dobët mund të sjellë probleme në të ardhmen. Kjo është arsyeja pse është jetësore që ju të optimizoni website-in tuaj që nga fillimi. Ky proces përfshin gjithçka nga web hosting në brendësi deri në optimizimin e motorëve teknik të kërkimit.

Ka shumë për t’u marrë në konsideratë. Mendoni se sa lehtë një klient potencial mund të hyjë në shiritin tuaj të navigimit ose çfarë frazash fjalësh do t’ju ndihmojë të renditni në faqen e parë të Google. Me rritjen e numrit të konsumatorëve nga celulari, gjithashtu do të dëshironi të konfiguroni faqen tuaj për smartphones dhe tableta. Disa ndryshime të vogla mund ta bëjnë që blerja të shkojë mirë.

Përshkrimet e produkteve shpesh neglizhohen kur nisni iniciativën e dyqanit tuaj online. Përmbajtja duhet të sigurojë të gjitha detajet e produktit me një imazh. Ja një shembull më poshtë nga TJ Maxx. Nga çmimi deri në butonat e shpërndarjes sociale, blerësit marrin të gjithë informacionin e nevojshëm për të marrë vendimet e tyre të blerjes. Para se të lançoni dyqanin tuaj, mendoni edhe se si mund të përmirësoni faqen për konsumatorët tuaj. Çdo strategji e mirë ju çon më afër shitjes.

ecommerce product listing example

2. Përdorni strategjinë tuaj të transportit të produkteve

Shumica e dyqaneve online shesin produkte fizike. Nëse edhe ju jeni duke bërë diçka të tillë , atherë ju duhet të mendoni se si do t’ua shpërndani këto produkte klientëve tuaj.

Shipping është një punë e madhe në biznes. E parë nga perspektiva juaj, ju dëshironi që të keni shpenzimet më të ulëta kur transportoni artikujt nga pika A në pikën B. Konsumatorët dëshirojnë që produktet e tyre të mbërrijnë në pragun e tyre sa më shpejt që të jetë e mundur. Këto dilema lënë shumë pak mundësi për markat e tregtisë elektronike. Për shembull, mund t’ju duhet të ofroni transport falas (free shipping) tek blerësit tuaj. “Shumica e konsumatorëve jo vetëm që dëshirojnë transport të ulët, ata e presin atë. Për këtë arsye mund të jetë e vështirë të shitet një produkt me një tarifë të lartë transporti. Shumë shitës online luftojnë këtë duke përfshirë koston e shipping në çmim duke rritur çmimin dhe duke ofruar “transport të lirë”, shkruan Forbes.

Ndërtoni një strategji të transportit që siguron që të gjithë të marrin atë që dëshirojnë. Përgjigju pyetjeve të mëposhtme:

  • Kush do të dërgojë mallrat e tua?
  • Cilat janë tarifat për korrierin tuaj të përzgjedhur?
  • A i  përmbushni rregullat ndërkombëtarë?
  • A do të bleni shipping insurance?
  • Si do të mbani gjurmët e kostove tuaja të transportit?

Sa më shumë detaje që ju ofroni përpara, aq më e mirë do të jetë strategjia juaj. Mos e lini ketë pjesë deri në pikën kur konsumatorët tuaj blejnë dhe më pas nuk dini çfarë të bëni tjetër.

3. Ndërtoni listën tuaj të postës elektronike

Ndërkohë që shumë liderë të industrisë mund të deklarojnë se marketingu i postës elektronike nuk ka rëndësi, është ende një nga mënyrat më të mira për të komunikuar me blerësit potencialë dhe klientët e vjetër. Komunikimi është thelbësor në marrëdhëniet me klientët. Email ju ofron mundësinë të informoni konsumatorët për produktet tuaja të fundit dhe të konfirmoni dërgesat e porosive të tyre më të fundit.

Kjo qasje mund t’ju ndihmojë të bëheni pjesë e detyrave të përditshme të blerësit tuaj. Por, para se të kaloni në të gjitha kompleksitetet e marketingut me email, si segmentimi dhe profilizimi i përdoruesve, marka juaj mund të fillojë me përmbajtjen bazë – mesazhin e mirëpritjes. Ky email është përshëndetja e parë që konsumatori do të marrë për nënshkrimin e buletinit tuaj. Është një hyrje miqësore ndaj markës/biznesit suaj.

Sigurohuni që emaili të përfshijë një mesazh mirëseardhje dhe më pas mund të kaloni në atë çfarë ju ofroni për konsumatorët tuaj. Prania e ofertave dhe kuponave të veçantë rrit gjithmonë e më shumë shanset drejt blerjes. Dhe mos harroni të shtoni markimin tuaj në mesazh, si logon tuaj ose ngjyrat e markës.

4. Fitoni Feedback përpara lançmit të produktit tuaj

Opinioni dhe mendimi i konsumatorëve tuaj është gjithmonë i rëndësishëm jo vetëm për të vazhduar strategjinë e biznesit tënd por gjithashtu ju ndihmon dhe të përmirësoheni.
Nëse është e mundur, bashkohuni me një komunitet të pronarëve të dyqaneve të tregtisë elektronike. Mund të mësosh nga gabimet e tyre dhe të marrësh disa tregues për të përmirësuar dyqanin tënd. Përgatituni për të bërë pyetje specifike dhe për të ofruar aftësitë tuaja të përcaktuara për të tjerët.

Nxitja e një grupi të konsumatorëve beta gjithashtu është një mënyrë efektive për të marrë informacione përpara nisjes tuaj. Në këtë mënyrë, ju merrni skenarë realë për atë që punoni (dhe nuk punoni) në dyqanin tuaj. “Kompanitë e tregtisë elektronike duhet të synojnë të krijojnë prototipa të shpejta dhe me kosto efektive të cilat mund t’i ndajnë me klientët potencialë. Përdoruesit e Beta pastaj mund të ofrojnë reagime që do të ndihmojnë në rindërtimin e produktit tuaj në mënyrë që të plotësojë më mirë nevojat e tyre “, thotë Danny Wong, sipërmarrës, marketer dhe shkrimtar. Pyesni përdoruesit tuaj beta për të lundruar nëpër faqen tuaj të internetit dhe për të raportuar çdo problem që lind. Reagimi i tyre i ndershëm do të përmirësojë vetëm nisjen tuaj. Nga komunitetet tek konsumatorët beta, gjeni mënyra për të marrë komente rreth dyqanit tuaj. Pastaj, bëni ndryshimet e shpejta.

5. Zhvilloni Strategjinë tuaj të Promovimit

Dyqanet e reja online (e-commerce) përballen me një barrë të rëndë kur bëhet fjalë për promovimin e bizneseve të tyre. Ndërsa ju jeni duke ofruar një produkt të mahnitshëm, njerëzit duhet të dinë që ekzistoni. Promovimi fillon me njohjen e audiencës suaj. Duke mësuar se kush janë ata, fitoni njohuri se ku dhe si ata konsumojnë informacion. Për shembull, nëse po shesin pajisje kafshësh, mund të zbuloni se lexojnë portale specifile për kafshët e tyre. Pastaj, mund të dëshironi të postoni reklama në këto portale për t’u lidhur me publikun. Ekziston një shumëllojshmëri e gjerë e kanaleve promovuese. Ju mund të filloni me reklama në Facebook, partneritete strategjike ose mesazhe në mediat sociale.

Është koha për ti treguar audiencës suaj të synuar pse marka juaj e meriton vëmendjen e tyre. Çfarë ju ndan nga konkurrenca? Si i zgjidhin problemet e produkteve tuaja? Mësoni më shumë për klientët tuaj për të pasur sukses me promovimin. Ju do të keni inteligjencën e duhur për të tërhequr dhe ruajtur besnikërinë e tyre.

Publiko dyqanin tënd tani me ndihmën e WEBHOST.AL 🙂

Përgatitja për ditën tuaj të nisjes do t’ju ndihmojë të kaloni çdo frikë që ju mbani mbrapa. Me një strategji, ju mund ta njihmi më mirë përvojën e klientit. Mos harroni të optimizoni faqet tuaja të produktit për të kthyer vizitorët në blerës. Vendosni email-in në faqen tuaj për të kapur blerësit Dhe merrni në konsideratë të bëni një nisje beta për të fituar informata kthyese. Planifiko. Pastaj, nis!

PËRGJIGJU