SHPËRNDAJE

Edhe pse shpesh janë imazhe të vogla, logot mbartin një kuptim të plotë dhe shumë të rëndësishëm. Logot janë përfaqësimi më i njohur i një kompanie apo organizate.

Ne kemi përpiluar çdo gjë që ju duhet të dini për hartimin e logos tuaj.Jeni gati? Këtu janë hapat që duhet të bëni për të hartuar një logo që me të vërtetë përfaqëson markën tuaj.

1.Zgjidhni prodhuesit e logos

E dimë se koha juaj është e vlefshme dhe e kufizuar. Ju mund të habiteni  kur të  mësoni se krijimi i një logo-je  nga vetja është shumë më e lehtë nga çe kishit menduar.Ka shumë opsione online për të krijuar një logo të mirë për biznesin tuaj si: Maker Logo apo Canva . Në kohë rekord, ju mund të personalizoni dhe shkarkoni një logo që tregon markën tuaj dhe që menjëherë mund të përdorni (faqe interneti,media sociale, karta biznesi etj).

2.Kuptoni se çfarë e bën një logo të mirë

Tani që ju keni zgjedhur një platformë , është e rëndësishme të kuptoni se çfarë duhet të  përmbajë një logo. Ka disa parime kyçe që duhet të keni parasysh. Sipas përkufizimit, duhet të jetë:

Thjeshtësia: Fraza, “më pak është më shumë”, vlen shumë.Sa më e thjeshtë të jetë logo-ja juaj, aq më e lehtë është për t’u të mbajtur mend.

Dukshmëria: Ju dëshironi një logo që duket e mirë, pavarësisht se ku është vendosur. Nëse duket vetëm në ekranet e mëdha, por është e pamundur të lexohet në një copë letre të vogël të shtypur, mendojeni përsëri.

Vendosmëria: Qëllimi juaj duhet të jetë të dizajnoni një logo sikur të ishte e fundit. Gjithmonë pyesni veten: “A do të duket akoma mirë në 10 vjet?” Para se të bëni logon tuaj.

3.Qëndrojini besnik  markës tuaj

Mbani në mend se, në thelbin e saj, një logo e mirë duhet të përfaqësojë me saktësi markën tuaj. Në disa raste, klientët tuaj mund të identifikojnë logon tuaj më shpejt se emrin e biznesit tuaj! Dy aspekte (thelbësore):

  • Së pari:Merrni gjithnjë kohën që ju nevojitet për të kuptuar identitetin e markës suaj dhe gjuhën e saj vizuale (ngjyrat, fontet, atmosfera etj.)Me qëllim që të krijoni diçka që është dukshëm juaji.
  • Së dyti: markë e mirë kërkon qëndrueshmëri. Logoja që dizajnoni duhet të gjendet në internet (web, media sociale, emailit etj.) Si dhe offline (broshura, karta biznesi, artikuj në revista etj.). Duke parë të njëjtin logo në shumë vende, natyrisht do të ndihmojnë klientët tuaj të rriten një ndjenjë familjare – dhe kështu, afërsinë, me markën tuaj.

4.Gjeni frymëzimin e duhur

Shikoni trendet më të fundit të logos. Për shembull, viti 2018 definitivisht mund të përshkruhet si viti i guximshëm. Trendet  përfshijnë tipografinë krijuese dhe përdorimin e ngjyrave të ndritshme dhe të guximshme.

Frymëzimi është e gjitha, mos e kufizoni eksplorimin tuaj vetëm në ide të lidhura me logon. Pinterest, ka shumë paleta të reja krijuese, tipografi dhe dizajne. Webhost.al blog është burimi juaj kryesor për të marrë disa ide kreative.

5.Vendosni emrin në qendër të vëmendjes

Ekzistojnë dy kategori kryesore të logos. I pari është i njohur si ikonik (ose simbolik), pasi mbështetet vetëm në një grafik. Për shkak se nuk tregon emrin e markës, përdoret më së shumti nga një numër i kufizuar kompanish të mëdha, të cilët tashmë kanë një histori dhe identitet të fortë.Si një biznes i vogël apo i mesëm, është shumë e rekomanduar të shkoni për kategorinë e dytë: logotipi. Kjo ende përdor një grafik, por gjithashtu shton emrin e markës në të.

Dëshironi më shumë tekst? Në krye të emrit të markës suaj, ju mund të shtoni një slogan. Zakonisht vjen në formën e një fraze të shkurtër dhe të vëmendshme që përshkruan një sjellje, produkt ose ndjenjë. Një shembull popullor që të gjithë e dimë është nga McDonald’s: “I’m lovin’ it”. Për të perfshirë ose për të mos t’a përfshirë sloganin, kjo është pyetja. Shkoni për këtë opsion nëse me të vërtetë jep më shumë informacion, ose ofron një kuptim më të thellë të markës tuaj.

6.Zgjidhni fontet e duhura

Ka shumë gjëra që duhet të merren parasysh kur bëhet fjalë për zgjedhjen e fonteve të duhur për logon tuaj. Qëndroni me të thjeshtën. Është një mënyrë e mirë për të balancuar një font që është i lexueshëm, si dhe unik dhe tërheqës.U kërkoni miqve tuaj t’a lexojnë atë nga  pajisje të ndryshme në madhësi të ndryshme . Përdorni reagimet e tyre dhe rregulloni në përputhje me rrethanat.

Kur është fjala për fontet e përdorura, ne rekomandojmë një font për emrin e markës suaj dhe një font tjetër për fjalinë (nëse vendosni të shtoni një). Gjëja më e rëndësishme është që të dy fontet të jetojnë në harmoni brenda logos tuaj.

7.Zgjidhni grafikun tuaj

Ashtu si një imazh, një grafik vlen një mijë fjalë. Është në fakt elementi qendror i logos. Nëse keni një produkt  e përdorni  objektin  si ikonën. Nëse biznesi juaj është më abstrakt ose nuk vjen me një produkt të caktuar ose mjet të lidhur, mund të përdorni forma dhe rreshta gjeometrike për të krijuar një grafik vizualisht tërheqës. Për fat të mirë për ju, ka mijëra ikona të angazhohen në dispozicion falas në Logo Maker.

Sapo të keni gjetur ikonën e duhur, luani me madhësinë e saj.Gjeni ekuilibrin e duhur midis të gjithë elementëve të ndryshëm të logos tuaj, në mënyrë që të në fund të ketë një rezultat harmonik.

8.Luani me ngjyrat

Përdorimi i ngjyrës brenda logos duhet  menduar me kujdes. Pse? Për shkak se ngjyrat kanë aftësinë të ndikojnë dhe të ndjellin emocione të veçanta brenda njerëzve. Studimet kanë treguar se “ngjyra është një faktor i madh i njohjes së markës. Ngjyra e nënshkrimit mund të rrisë njohjen e markës me 80% “. Për shembull, ngjyra e kuqe ngjall emocionet  e rinisë. Sapo e dini që ju mund të kuptoni se një markë si Coca-Cola nuk e ka zgjedhur këtë ngjyrë aksidentalisht. Sigurohuni që ngjyrat që përzgjidhni po dërgojnë mesazhin e duhur përmes logos tuaj.

PËRGJIGJU