SHPËRNDAJE

Kur vjen puna te blerja në internet, konsumatorët duhet të ndihen të sigurt dhe të rehatshëm para se të bëjnë një blerje. Krijimi i një dyqani në internet tani është më i lehtë se kurrë.Webhost.al ju vjen në ndihmë për të hapur dyqanin tuaj online. Ajo që është më e vështira ështe  fitimi i besimit të blerësve.

Këtu janë hapat që duhet të bëni të fitoni besimin e blerësve.

1.Dizenjoni faqen

Krijo një faqe interneti mahnitëse. Sapo të ndërtoni dyqanin tuaj në internet dhe të shfaqni atë që po sillni, zbukurojeni atë. Një faqe me mesazhe të qarta dhe një dizajn të bukur u jep blerësve ndjenjën se biznesi juaj është ai që mund të kenë besim, duke i bërë ato më shumë gjasa të blejnë.

2.Shpërndani vlerësimet 

Publikimi i kritikave apo vlerësimeve nga klientët tuaj është një mënyrë e sigurt për të bërë një blerës të ndihet i sigurt. Një aplikacion si Trustpilot i lejon blerësit tuaj të ndajnë përvojat e tyre pozitive dhe është një mënyrë e shkëlqyer për të treguar përgjegjshmërinë tuaj.

3.Qëndroni aktiv në rrjete sociale

Një biznes në kontakt të vazhdueshëm me blerësit është më i besueshëm. Shpërndani  produktet apo shërbimet tuaja më të reja në media sociale, bisedoni me  blerësit. Prania në kanalet tuaja sociale ju lejon të ndërtoni një raport më të afërt me klientët.

4.Komunikoni në kohë reale

Le të themi që po bëni blerje në internet dhe keni hasur në një problem në bërjen e pagesës. Për këtë ju duhet një përgjigje para se të mund të vazhdoni. Më shumë gjasa ju duhet të dërgoni një email dhe të prisni përgjigjen. Ju rrezikoni të humbni shitjen nëse nuk i përgjigjeni në kohën e duhur. Një zgjidhje e lehtë? Online chat. Merrni parasysh shtimin e një aplikacioni për chat për t’ju ndihmuar të lidheni me vizitorët tuaj në kohë reale. Përdoruesit do të marrin përgjigje të menjëhershme.Për më tepër, online chat mund të jetë i dobishëm për të mbështetur të gjithë ata klientë të rinj.

5.Prezantohuni

Nuk mund të theksojmë rëndësinë e prezantimit se kush jeni! Një blerës do t’i besojë biznesit tuaj kur të shohë fytyrat e njerëzve që ndodhen prapa ekranit, prandaj mendoni një mënyrë krijuese për të shpjeguar veten dhe përvojën tuaj.

6.Qëndroni në dispozicion

Duhet të tregoni  se jeni në dispozicion të klientëve tuaj në çdo rast. Vendosni të dhënat e biznesit tuaj si: vendodhjen tuaj ,email, numër telefoni, forume dhe natyrisht mediat sociale.

7.Ndërtoni një faqe FAQ 

FAQ- i përgjigjet pyetjeve të përdoruesve për markën dhe produktet.Kjo është një mënyrë  për përdoruesit që të njihen më mirë me markën dhe të jenë më të sigurtë me blerjen e tyre.

FAQ janë shpesh pyetje të shkruara me qëllim të informimit të përdoruesve, dhe zbutjes së shqetësimeve rreth blerjes. Gjithashtu ju jep më shumë hapësirë për të treguar historinë e markës suaj, duke u kujtuar përdoruesve se çfarë ju bën ju të ndryshëm.

8.Suprizoni klientët besnikë

Mesatarisht, blerësit e përsëritur shpenzojnë 67% më shumë se klientët e rinj. Pra, klientët tuaj të vlefshëm janë klientë të përsëritur. Qëndroni në kontakt dhe ofroni atyre diçka.

Ju mund të dërgoni një e-mail, një kupon ulje ose një mesazh për produktet apo shërbimet më të reja.

9. Bëhuni një ekspert

Shumë blerës raportojnë se nuk i besojnë një marke sepse shitësi nuk është shumë i aftë. Si një shitës ju duhet të dini industritë dhe bizneset e blerësve tuaj, konkurrencën, tregun, grupin e nevojave të konsumatorëve. Ju duhet t’u përgjigjeni pyetjeve të blerësve për ofertat dhe tregun tuaj, si dhe për vetë procesin e blerjes.Njohuritë tuaja do të pasqyrohen dhe ne besimin e blerësve.

10. Mbani premtimet

Besimi i plotë nuk ndërtohet në një ditë. Duhen ditë, muaj apo edhe vite për të fituar besimin e dikujt.Pavarësisht kohëzgjatjes, qëndrueshmëria është një faktor kyç në ndërtimin e besimit. Mos premtoni gjëra që ju nuk mund ta realizoni.
Kur bëni premtime mbajini ato!

 

PËRGJIGJU