SHPËRNDAJE

Asgjë në internet nuk ka qëndrueshmëri të lartë. World Wide Web është një vend që ndryshon me shpejtësi. Trendet e dizajnit të faqeve nuk bëjnë përjashtim. Nëse një klient viziton një faqe që duket sikur është krijuar në vitet 90, nuk ka gjasa të marrë seriozisht këtë biznes. Në mënyrë që faqja juaj të duket legjitime, profesionale dhe e përditësuar duhet të qëndroni në krye të trendeve të dizajnit.

Duke parë trendet më të fundit të dizajnit të faqeve mund të krijoni një vizion se ku po drejtohet webi. Dhe duke ditur çfarë llojesh dizajni faqet e tjera po përdorin ose po eksperimentojnë mund tju japi ide sesi të përmirësoni tuajën.

Trendet e 2021 për Web Design

Për të pasur njohuri për web dizajnet e fundit dhe për të marrë frymëzim për mënyrat sesi faqja tuaj të duket mahnitëse, ne ju sjellim 25 trendet më popullore të 2021.

1. Dizajn Responsiv

Websitet responsive nuk janë një trend i ri në 2021, por janë aq shumë të rëndësishme sa duhet të jenë në fillim të listës sonë. Ndërkohë që përdorimi i smartphone kaloi përdorimin e desktop disa vite më parë, duhet të siguroheni që faqja juaj punon po aq mirë në telefona sa edhe në PC.

Vizitorët thjesht nuk do të qëndrojnë te faqja juaj nëse kalojnë një eksperiencë zhgënjyese në telefon. Edhe nëqoftëse nuk ju intereson nëse vizitorët largohen(që në fakt duhet t’ju interesojë shumë), gjithashtu është e dëmshme për SEO (Search Engine Optimization). Google ka shumë pak gjasa të përfshijë faqen tuaj në renditje nëse ajo jep një eksperiencë zhgënjyese për këdo me mobile.

Edhe pse ju mund të krijoni një version të veçuar të faqes tuaj apostafat për mobile krahas asaj për desktop, për shumicën e bizneseve opsioni më i mirë është që të krijoni një faqe që është responsive.

Në një faqe responsive, çdo faqe ka të njëjtën tekst, imazh dhe elemente pavarësisht pajisjes ku ti e ke hapur, por ato janë të organizuara ndryshe bazuar mbi madhësinë e ekranit. Për shembull, një imazh që në desktop mund të shfaqet në krah të tekstit, mund të shfaqet poshtë tij në një ekran më të vogël.

Duke e bërë faqen tuaj responsive, siguroheni që edhe përdoruesit e mobile të marrin të gjithë informacionin e saktë nga faqja juaj duke pasur një eksperiencë mikpritëse.

2. Chatbots

Ju me siguri keni vënë re gjatë shfletimit tuaj në internet që shumë faqe biznesesh kanë në cepin djathas poshtë të ekranit një dritare që hapet kur ju hyni në faqe e cila ju jep mundësinë që të bisedoni me një përfaqësues.

Shtimi i një chatbots si kjo tek faqja juaj do të thotë që çdo visitor me një pyetje mund të marri përgjigje të menjëhershme. Por për shumë faqe, të kesh dikë për të kthyer përgjigje në moment është një sfidë e vështirë.

Një zgjidhje e mundshme: Chatbots. Ju mund të programoni një chatbot për t’ju përgjigjur pyetjeve më të zakonshme që klientët tuaj kanë në mënyrë që shumica e vizitorëve ti marrin përgjigjet menjëherë. Për pyetje që chatboti nuk i di, ju mund ta programoni që të japi udhëzime se si vizitorët mund të kontaktojnë një përfaqësues në mënyrë që të dinë cfarë të bëjnë më tej.

Chatbots nuk kanë kuptim për çdo lloj faqe, por nëse keni një faqe biznesi dhe dëgjoni pyetje të shpeshta të përsëritura nga vizitorët tuaj, atëherë ju mund të kurseni kohën e stafit tuaj ndërkohë që ju ofroni klientëve tuaj një përvojë të mirë.

3. Më pak Reklama Pop-Up

Dizajnerat dhe personat që merren me marketing flasin shumë për rëndësinë e një eksperince të mirë të përdoruesve. Gjithsesi, të njejtët persona janë të prirur ndaj një elementi që pothuajse të gjithë vizitorët e urrejnë: Reklamat e tmershme Pop-Up.

Në një studim të HubSpot, 73% e konsumatorëve thanë se i urrenin pop-ups. Dhe shfletuesi popullor i Google, Chrome, i bllokon pop-up bezdisëse automatikisht. Faqet që i japin rëndësi përmirësimit të eksperiencës së përdoruesve, duhet të mendojnë seriozisht shmangien e pop-ups. Ose nëse eliminimi total i tyre është veprim jo i mençur (për shumë brands, janë shumë efektive), të paktën të ndryshojnë mënyrën se si ato funksionojnë në mënyrë që të shmangin zemërimin e klientëve.

Njerëzit nuk do të zemërohen nga pop-ups që janë më pak të bezdisshme. Ndryshimi i tyre për tu shfaqur kur dikush po arrin drejt fundit të faqes dhe po mbaron me materialin është një mënyrë e mirë për të shmangur pakënaqësinë e eksperiencës së klientit atëherë kur ajo sapo ka filluar.

Duke i bërë të shfaqen vetëm në një pjesë të vogël të faqes, në vend që të bllokojnë komplet faqen është një mënyrë tjetër për të zvogëluar bezdisshmërinë e tyre.

Faqja LitHub ka një pop-up që shfaqet afër gjysmës së faqes dhe në të djathtë të materialit. Nuk bllokon asgjë. Nuk e ndërpret leximin. Gjithashtu ju jep kohë për të konfirmuar nqs ju pëlqen se çfarë ofron faqja përpara se t’ju nxitë që të lexoni më shumë me “Read More”. Kjo është një mënyrë më e mençur për të përdorur pop-ups, dhe me siguri do të shikojmë më shumë shembuj të tillë gjatë 2021 e më tej.

4. Animacioni

Videot automatike po përdoren gjerësisht, janë po aq popullore sa pop-ups. Por kjo s’do të thotë që faqja juaj duhet të jetë statike. Mund ta bëni faqen tuaj më tërheqëse duke përdorur animacione të thjeshta.

Një numër në rritje faqesh po implementojnë animacione tek imazhet ose sfondet e faqeve. Një animacion i mirë do tërheqi syrin dhe do marri vëmendjen e vizitorit, pa e shpërqëndruar atë nga informacioni kryesor që ju doni të shfaqni në faqen tuaj. Është një trend web dizajni që e bën faqen tuaj tërheqëse dhe i dhuron personalitet.

Më poshtë janë dy shembuj faqesh që përdorin animacion në homepaget e tyre:

5. Mikrointeraksionet

Mikrointeraksionet marrin animacionin një hap më tej për sa i përket angazhimit të përdoruesit. Këto janë animacione që i përgjigjen asaj që përdoruesi bën në faqe. Nëse vëreni një faqe në internet që ndryshon kur vendosni mouse-n mbi një vend të caktuar, ose një animacion që shkaktohet nga lëvizja poshtë – këto janë mikrointeraksione.

Këto krijojnë një përvojë pozitive tek përdoruesit sepse u japin vizitorëve fuqi mbi atë që ata shohin ndërsa bashkëveprojnë me faqen. Njohja e veprimeve tuaja formon modelin para jush e cila është një ndjenjë e mirë, edhe nëse është vetëm në mënyra të vogla.

Mikrointeraksionet po bëhen gjithnjë e më të zakonshme në internet, duke i bërë ato një prirje të mirë për krijimin e faqeve tuaja në 2021.

6. Personalizimi

Dizajnerat e faqeve përpiqen në maksimum për të identifikuar dhe kuptuar se cila është audienca e tyre e synuar kur ndërtojnë një faqe. Ju duhet të krijoni një faqe që i drejtohet njerëzve specifikë që ju synoni. Por audienca juaj do të përbëhet gjithmonë nga individë që kanë preferenca dhe prioritete të ndryshme.

Pra si mund të ndërtoni një faqe që u pëlqen të gjithëve? Jepuni atyre një shans t’ju tregojnë kush janë dhe çfarë interesash kanë.

Një trend gjithnjë e në rritje në web dizajn është krijimi i një pyetësori ose i një veprimi tjetër interaktiv që e lejon vizitorin t’ju tregojë interesat e veta, në mënyrë që ju t’i ofroni materialin apo produktin që i përshtatet më shumë.

7. Ilustrimet origjinale

Fotografitë e gatshme janë të lehta, por nuk vendos personalitet në faqen tuaj. Kjo është arsyeja pse shumë pronarë të faqeve të internetit u drejtohen ilustrimeve origjinale në faqet e tyre. Ilustrimet e personalizuara vijnë me një kosto që duhet të paguhen- por ato mund të trasferojnë stilin e faqes dhe të krijojnë një përvojë unike.

Ju duhet të zgjidhni ngjyrat që dëshironi të përfshini dhe mund të krijoni imazhe të cilat janë të vështira për tu vendosur në një foto.  Nëse mund të gjeni një artist të mirë për faqen tuaj, është një mënyrë e mirë për të injektuar personalizim shtesë për përvojën e faqes.

8. Përfshini prova sociale

Deri më tani shumica e krijimit të tendecave të faqeve vijnë me një çmim të majmë e cila mund të jetë jashtë mundësive të bizneseve të vogla ose faqeve që janë të përkushtuar ndaj pasioneve dhe jo përfitimeve. Kjo është më shumë e përballueshme. Prova sociale është një mënyrë për të bindur vizitorët e rinj që jeni të mrekullueshëm duke treguar prova të suksesit me vizitorë të tjerë. Për një biznes, mund të jënë logot e kompanive me të cilat punoni ose rekomandimet nga klientë të tjerë.

Ju mund (dhe duhet) ti tregoni njerëzve të tjerë se faqja juaj është e duhura, por fjalët tuaja nuk do të jenë aq të rëndësishme për vizitorët sesa provat se si njerëz të tjerë mendojnë për faqen tuaj. Gjeni një mënyrë për të përdorur provat sociale në dizajnin e faqes tuaj për të theksuar më mirë vlerën për vizitorët e rinj.

9. Menu Hamburgeri

Ky është një trend i diskutueshëm i dizenjimit të faqeve që përdoret zakonisht në aplikacionet për telefona pasi është një metodë e thjeshtë për të mundësuar një menu që zë shumë pak hapësirë. Ikona e Hamburgerit është shumë e vogël dhe hap menunë kryesore kur e klikoni.  Ndërkohë që është bërë më e njohur për përdoruesit e internetit me rritjen e përdorimit të telefonave, përdorshmëria e saj ka filluar të përhapet dhe në dizajnin e faqeve për desktop.

Një menu Hamburgeri heq listën e faqeve në menunë tuaj kryesore dhe i vendos pas ikonës së Hamburgerit. Nëse doni një faqe e cila ka dizajn të pastër, kjo ju lejon të përfshini më pak elementë në secilën faqe ndërkohë që ju vazhdoni të mundësoni mjetet e navigimit që i nevojiten vizitorëve.

Sic u përmend, është një trend i diskutueshëm i krijimit të faqeve. Mund të mos jetë e përshtatshme për audiencën tuaj.  Ky është një trend që duhet ta paramendoni para se ta konsideroni – përdoreni vetëm nëse keni arsye të fortë.

10. Cepa të harkuar

Për një kohë të gjatë, butonat, dritaret dhe kutitë në faqe kishin tendencë të kishin cepa të mprehtë. Kohët e fundit më shumë krijues të faqeve kanë filluar të përdorin skaje më të buta dhe më të rrumbullakta për dizajnet e tyre.

Ky është një trend dizajni që mund ta shikoni në butonat e faqeve.

Shumë faqe në internet ende mbajnë skajet e tyre të mprehta, dhe disa përdorin një përzierje të të dyjave.  Ky nuk është një trend që zëvendëson mënyrën e mëparshmë të të bërit të gjërave. Por nëse doni të mbani formatin e faqes tuaj më të qartë, do të qëndroni në linjë me një nga trendet e 2021.

11. Dizajn Tactile

Një trend i zakonshëm i së kaluarës ishte mbajtja e thjeshtë e dizajnit të faqes. Shumë faqe tani kanë filluar të përdorin trendin e vjetër duke shtuar më shumë dritëhije në imazhet e faqeve të tyre.

Dizajni Tactile mund ti japë më shumë gjallëri imazheve të faqes tuaj për vizitorët. Gjithashtu ju jep theks të shtuar imazheve tuaja.

12. Fonte unikë

Zgjedhja e një fonti unik është një mënyrë e lehtë për ti shtuar personalitet faqes tuaj dhe për ta bërë atë të dallohet pak më shumë. Fontet janë pjesë e një faqeje që shumë vizitorë nuk e vënë re por ju mund ti përdorni për ti shtuar më shumë stil faqes dhe ti shtoni vëmendjen fjalëve të rëndësishme.

Sigurohuni që çdo font që zgjidhni të jetë i lehtë për tu lexuar nga vizitorët tuaj. Por për sa kohë e mbani tekstin tuaj të qartë për të gjithë vizitorët, mund ta përdorni fontin si një mënyrë për ti shtuar personalitet shtesë faqes.

13. Asimetria

Një zgjedhje e guximshme që po shfaqet në disa faqe në internet është dizajni asimetrik. Përdorimi i asimetrisë në dizajnin e faqes tuaj ofron një përvojë unike për vizitorët tuaj, veçanërisht pasi për momentin nuk është një zgjedhje e zakonshme e dizajnit.

Ky opsion i web dizajn nuk është për të gjithë. Për shkak se ëshë e pazakontë, mund të jetë më pak intuitive për disa vizitorë.  Dhe kjo mund të komplikojë aftësinë e një faqe për të qëndruar responsive. Por nëse ju doni të ofroni një përvojë ndryshe në faqen tuaj, asimetria mund ta bëjë këtë.

14. Dizajn i aksesueshëm

Nëse nuk keni ndonjë aftësi të kufizuar vetë, me siguri nuk e keni marrë parasysh sesi  njerëzit me aftësi të kufizuara do të përjetojnë faqen tuaj. Fatkeqësisht kjo është normale – shumë dizajnera webi nuk e kanë pasur aksesueshmërinë në mëndje.

Por kjo ka filluar të ndryshojë. Një nga trendet e 2020 ishte puna për ti bërë faqet më të aksesueshme nga  të gjithë. Revistat dhe bloget e dizajnit kanë filluar të ofrojnë këshilla për krijimin e faqeve më të aksesueshme në internet.

Krijimi i një faqeje të aksesueshme kërkon zgjerimin e perspektivës tuaj dhe bërjen e një pune të vogël, por kur ju angazhoheni, e hapni faqen tuaj për një audiencë që e kishit lënë mënjanë.

15. Vizualizimi i të dhënave

“Të dhënat e mëdha” kanë qënë një fjalë goje për disa vjet tani dhe bizneset në të gjitha industritë e kanë parë ndikimin në rritje të të dhënave mbi mjetet dhe trendet e fundit që formojnë mënyrën sesi ne bëjmë biznes.

Shumë faqe tani po përfshijnë vizualizimin e të dhënave në dizajnin e tyre. Në disa raste bëhet pjesë e faqes kryesore, në disa të tjera hapet një faqe veç për të vënë në pah të dhënat e vlefshme që janë krijuar.

16. Ngjyra të theksuara

Në vitet e kaluara, ngjyrat e theksuara ishin një zgjedhje popullore si një mënyrë për ta bërë faqen sa më të dallueshme.  Por në mes të një pandemie globale, kur shqetësimet e njerëzve janë më të mëdha, shumë faqe në internet po kalojnë në ngjyra më të ftohta që vizitorët do të gjejnë qetësi.

Ngjyrat e ftohta mundësojnë një përvojë estetike që u përcjell vizitorëve emocione më relaksuese.

Ky është një trend tjetër i krijimit të faqes i cili nuk është për të gjithë. Disa marka duan ngjyra më të theksuara që të tërheqin vëmendje. Por për shumë faqe dhe produkte, ngjyrat e ftohta kanë kuptim në 2021.

17. Navigim lundrues

Shumica e faqeve që ju vizitoni kanë navigimin e tyre në të njëjtin vend, përgjatë pjesës së sipërme të faqes. Disa faqe në internet po eksperimentojnë me opsione të ndryshme.  Ne tashmë kemi folur për menunë e Hamburgerit por një mundësi tjetër është navigimi lundrues.

Navigimi lundrues qëndron i dukshëm edhe kur lëviz nëpër faqe. Siguron një përvojë unike, por gjithashtu ofron përfitim praktik të mbajtjes së të gjitha opsioneve të navigimit të pranishme, pavarësisht se ku është vizitori i faqes suaj.

Ju mund të shihni një shembull se si duket faqja Anchor dhe Orbit.  Për momentin, nuk mund të themi që është një trend i zakonshëm i dizajnit të faqeve. Por për një pronar faqesh i cili kërkon një mënyrë për të qenë ndryshe, ky trend e bën  faqen më të dallueshme.

18. Përqëndrim në eksperiencën e përdoruesit.

Tu ofroni vizitorëve tuaj një eksperincë solide duhet të jetë në krye të listës suaj. Nëse faqja juaj është konfuze dhe e vështirë për tu përdorur jo vetëm që do i bezdisni vizitorët tuaj por do i kushtojë para biznesit tuaj.

Kjo është veçanërisht e vërtetë në qoftë se po shisni diçka direkt nëpërmjet faqes tuaj. Veprimi i gjetjes së një produkti, shtimit në shportë dhe përfundimit të blerjes duhet të jetë i lehtë.

Në të kaluarën, disa faqe neglizhonin përdorimin dhe përqëndroheshin në një dizajn të bukur. Ska rëndësi sa e bukur faqja juaj duket, nuk ka kuptim nëse nuk i shndërron në blerës vizitorët tuaj dhe që ata të shijojnë eksperiencën e tyre.

Ndërkohë që konkurrenca onlinë vazhdon të ashpërsohet, prisni që faqet që kanë në focus eksperiencën e përdoruesit të kenë më shumë sukses.

19. Dizajn i qartë dhe i pastër

Të kesh shumë hapësirë të bardhë ka qën një trend i rëndësishëm në web dizajn ndër vite. Sidoqoftë kohët e fundit rëndësia dhe zbatimi i saj është rritur.

Arsyeja më e madhe pse hapësira e bardhë vazhdon të jetë një trend dominues është sepse e bën faqen shumë më të thjeshtë për tu përdorur. Duke përfshirë shumë hapësira të bardha në dizajnin tuaj nuk po i bombardoni vizitorët me informacion të mbingarkuar.

Gjithashtu ju jep hapësirë për tu përqënduar tek zonat e rëndësishme të faqes tuaj ose të drejtoni vëmendjen e vizitorëve tuaj tek zonat më të dobishme për ta.

Pasja e shumë hapësirave të bardha është një parim kryesor i dizajnit minimalist. Minimalizmi do të vazhdojë të jetë një trend dominues në të ardhmen. Duke pasur një dizajn minimalist ju e bëni më të thjeshtë për përdoruesit të gjejnë atë që kërkojnë.

20. Respektimi i standarteve të Web

Kjo është arsyeja pse, në vitin 2021, ka një trend kryesor për krijimin e faqes në internet e cila është si ti përmbaheni standarteve kryesore që publiku juaj pret nga një faqe në internet. Mendoni për ato që ju shihni më shpesh në faqet që ju vizitoni.

  • Ku prisni të shihni menunë e faqes në internet? Ndoshta në pjesën e sipërme të faqes.
  • Ku i shihni automatikisht informacionet e kontaktit? Me shumë mundësi lartë në të djathtë.
  • Ku e shihni zakonisht rreth nesh? ( psh. Cfarë bën biznesi dhe cfarë i bën ato unike)? Në shumicën e rasteve, lart në faqen kryesore.

Ju nuk duhet ti përmbaheni çdo standarti që shihni në internet, por një pjesë e rëndësishme e funksionimit të web-it këtë vit ( dhe çdo vit) është të kuptoni se cfarë presin njerëzit,  dhe të siguroheni se po dorëzoni diçka mjaft të afërt për të përmbushur pritjet.

21. Video e integruar

Popullariteti i videos në internet është e vështirë të mohohet. Rrjetet e mediave sociale sic janë Facebook dhe Instagram po dyfishohen në përmbajtjet e videos. Dhe YouTube prej shumë kohësh është në vendin e dytë për kërkim.

Nëse nuk e keni përfshirë videon, nuk është vonë. Në fakt, një trend i ri në internet është krijimi i videos në faqen tuaj të internetit.

Ne nuk po flasim për video të cilat dalin dhe janë të besdisshme të cilat duket se nuk mund ti hiqni, pa marrë parasysh se përpiqeni. Ne po flasim për krijimin e video-ve që kanë qëllim tërheqës e cila vepron si një pjesë e natyrshme e dizajnit të faqes suaj. Në vend që të dallohen ato luajnë një rol integrues në mbajtjen e përdoruesve të faqes suaj dhe gjithashtu informimin e tyre për produktet dhe shërbimet tuaja.

As këto nuk duhet të jenë video tepër të gjata. Mendoni sikur janë elementë lëvizës të dizajnit qëllimi i të cilëve është të tërheqi vëmendjen e vizitorëve.

Shtimi i videove në faqe dhe në përmbajtjen tuaj gjithashtu mund të përmirësojë renditjen e motorëve të kërkimit të faqes suaj. Google ndjek matjet e angazhimit të përdoruesve, të cilat veprojnë si tregues të një faqe me cilësi. Kur përdoruesit kalojnë më shumë kohë në një faqe në internet, ai sinjalizon algoritmin e Google se faqja po jep vlerë. Dhe kjo sugjeron që është një faqe e denjë për tu përfshirë në renditje.

22. Broken Grid Layouts

Ju tashmë mund të jeni të njohur me rrjetin Layouts. Faqja e internetit përbëhet nga një seri e fshehur e vizave horizontale dhe vertikale e cila në thelb përbën një rrjet.

Ju mund të shihni rrjetin klasik në faqet e internetit. Ju keni logon në këndin e sipërm në të majtë, dhe menunë e navigimit që gjendet në pjesën e sipërme të ekranit, sëbashku me çdo element tjetër poshtë tij në një mënyrë të rregullt.

Por me Broken Grid Layouts, ju do të shihni elementë që e bëjnë rrjetin të duket jo i saktë. Kjo mund të përfshijë një mbivendosje të elementëve të dizajnit, sëbashku me tekstin dhe fotot që nuk i përmbahen rrjetit tradicional. Zakonisht, kjo bëhët për ti dhënë theks disa elementëve të faqes suaj të internetit.

Për të qenë efektiv, Broken Grid Layout duhet të bëhet qëllimisht. Përndryshe, ju rrezikoni të keni një faqe e cila duket e ngatërruar. Por, Broken Grid Layouts mund të sigurojë një përvojë unike për vizitorët.

23. Elementët nostalgjikë të dizajnit

Vitet 80 dhe 90 janë kthyer në forcë, dhe nuk po flasim vetëm për shfaqje si “Stranger Things” ose “ Saved By The Bell reboot”. Një trend i mëparshëm i krijimit të faqeve në internet që ekziston prej vitesh ka vënë theksin në dizajnin e sheshtë dhe modern, duke krijuar faqe minimaliste që duken sikur kanë lindur në të ardhmen. Por ashtu si tendencat e modës gjithmonë duket se kthehen përsëri, e njëjta gjë ndodh dhe më trendet e dizajnit.

Kjo nuk do të thotë që ju duhet të krijoni një faqe me stil të 90 që të duket si interpretimi i parë i faqes “Geocities”. Në vend të kësaj, ju duhet të merrni sugjerime nga brezat e mëparshëm, duke marrë skemat e ngjyrave, dhe duke marrë sugjerime tipografike nga brezat e kaluar.

Nëse ky trend flet për ju merrni parasysh skemat e ngjyrave nga e kaluara. Ose mund të përdorni një font old school për logon tuaj.

24. Faqet që nxisin lëvizjen

Nëse keni qenë në botën e web dizajnit, atëhere ju ndoshta jeni të vetëdijshëm për termin “over the threshold”. Kjo do të thotë se të gjithë elementët e grafikut të dizajnit dhe markës tuaj duhet të jenë të dukshme për dikë kur ai hap për herë të parë faqen tuaj, kështu që ata mund ti shohin ato pa pasur nevojë të lëvizin.

Por vizitorët e sotëm të internetit nuk e kanë mendjen tek lëvizja. Ndoshta për shkak të pranisë së mediave sociale që gjithësecili ka, lëvizja është një mënyrë normale dhe e pritshme e bashkëveprimit me faqet e internetit.

Në vitet e fundit, më shumë faqe në internet kanë qenë të kënaqur duke përdorur faqen e plotë. Kjo ju jep më shumë siguri gjatë punës për hartimin e stilit dhe të paraqitjes së faqes suaj të internetit. Në vend që të përpiqeni të mbushni çdo hapsirë, mund të përdorni të gjithë ekranin tuaj për të krijuar faqe me logjikë që përfshijnë informacione dhe elementet vizuale që dëshironi.

25. Qëllimi i mbledhjes së të dhënave

Shumë faqe mbledhin një formë të dhënash. Me rregulloren e Përgjithshme të mbrojtjes së të dhënave (GDPR) të prezantuar dy vjet më parë, kujdesi për mbledhjen dhe ruajtjen e të dhënave është bërë dhe më i rëndësishëm.

Pronarët e faqeve të internetiti duhet të vlerësojnë se si shkon mbledhja e të dhënave, dhe të ketë një qëllim për të dhënat që janë mbledhur.  P.sh, nëse keni një formë log in në faqen tuaj të internetit, a ju duhen të dhënat për vendndodhjen ose një numër telefoni? Apo ndoshta ju kërkoni që vizitorët të identifikohen duke përdorur Facebook? Edhe pse kjo ju kursen kohë, mund të mos jetë përshtypja më e mirë për kompaninë tuaj.

Pavarësisht nëse është një formë kontakti, formulari i regjistrimit në email, apo edhe ndjekja e cookies në faqen tuaj, do të duhet të jeni transparent për të dhënat që po grumbulloni, pse po i grumbulloni dhe çfarë po bëni me ato. Kur mendoni për ndonjë formë që keni në faqen tuaj, merrni parasysh sasinë minimale të informacionit të nevojshëm.

Faqet që i kushtojnë rëndësi privatësisë së përdoruesit jo vetëm që do të sigurojnë që faqet e tyre të qëndrojnë në përputhje me udhëzimet e fundit të privatësisë, por do të jenë gjithashtu faqet që krijojnë një marrëdhënie të fortë dhe të besueshme të vizitorëve.

Cilat trende të krijimit të webit janë të duhura për ju?

Kjo është një listë e gjatë! Përpjekja për të bërë gjithçka mund të të lërë në një rrëmujë të ngatërruar dhe të papërshtatshme për një faqe internet. Pikat e ndjekjes së trendeve është të shikosh secilin si diçka që patjetër duhet të bësh, dhe më shumë për ta mbajtur mendjen të hapur ndaj ideve të reja. Kur keni disa ide shumë të mëdha për të punuar, mund të merrni vendime më të informuara të cilat kanë kuptim për markën dhe audiencën tuaj.

Tendecat e reja ndryshojnë çdo vit, nuk është e nevojshme të përditësoni faqen tuaj të internetit aq shpesh. Të bësh një shqyrtim vjetor të faqes suaj të internetit është një praktikë e mirë. Ndonjëherë do të kuptoni se keni nevojë për një rishikim, herën tjetër do të vini re ndryshime më të vogla që do të përmirësojnë përvojën e vizitorit dhe disa vite më vonë mund të përcaktoni nëse faqja juaj punon mirë për nevojat e tuaja aktuale.

Gjëja më e rëndësishme është të mos merrni vetëkënaqësi. Vazhdoni t’i kushtoni vëmendje analizave tuaja, duke qëndruar në krye të trendeve të momentit dhe duke rishikuar se çfarë po funksionon dhe nuk punon për ju.

Çfarë nënkuptojnë këto Trende të dizajnit për faqen tuaj?

Mënyra më e shpejtë për të humbur besimin e vizitorëve tuaj është të keni një faqe në internet që duket e vjetër. Përdoruesit e sotëm të internetit janë më aktiv se kurrë dhe me avancimin e internetit, kalojnë më shumë kohë në internet se kurrë më parë. Kaloni kohë duke analizuar trendet e mësipërme për të parë nëse mund të përdorni ndonjë prej tyre për të përmirësuar dizajnin e faqes tuaj.

Nëse keni vendosur se është koha për të bërë një riparim të plotë të dizajnit të faqes, ose nëse jeni në fazat e hershme të ndërtimit të një faqeje të re në internet, ju mund ta thjeshtoni shumë procesin me ndihmën e një Page Builder. Page Builder tek WebHost.al zbaton praktikat më të mira të dizenjimit të faqes që i ndihmon përdoruesit të krijojnë dhe të automatizojnë pjesën më të madhe të punës në mënyrë që ju ta bëni faqen tuaj të internetit të funksionojë më shpejt.

PËRGJIGJU