SHPËRNDAJE

Ngjyrat janë një zgjedhje e rëndësishme për të komunikuar në mënyrë efektive mesazhin, në mënyrë që të forcojë idenë e një entiteti unik dhe të krijojë vetëdijen e markës suaj. Nëse tashmë keni një logo, një blog që është duke bërë mirë, ose një markë që tashmë është zhvilluar, ndoshta dëshironi të zgjidhni një skemë ngjyre që përputhet me të.

Si ndikojnë ngjyrat tek konsumatorët?

Skema e ngjyrave që përdorni në faqen tuaj të internetit mund t’i tërheq vizitorët që të angazhohen në qëllimin e faqes tuaj  (të bejë një blerje ose të kërkojnë shërbimet tuaja) ose ta lënë atë në sekondat e parë. Edhe nëse nuk janë të vetëdijshëm për këtë, vizitorët tuaj do të ndikohen shumë në vendimin e tyre për të qëndruar në faqe ose për ta lënë atë, për shkak të elementëve vizualë.

Ju gjithashtu duhet të merrni parasysh se si ndihem vizitorët tuaj kur hynë në faqe. Studimet psikologjike mbi ngjyrën tregojnë se hije të ndryshme shpesh i bindin njerëzit të ndiejnë emocione të ndryshme: Verdhë = Optimizëm, E kuqe = Energji, Jeshil = Rritje, Blu = Besim , Gri = Neutralitet, E Zezë = E sofistikuar.

Kur zgjidhni kombinime, ju në përgjithësi doni të rrini me vetëm dy ose tre ngjyra. Përdorni rregullin 60-30-10 kur të vendosni përmasat. Ngjyra juaj e tretë duhet të jete plotesuese. Duke marrë këtë gjë parasysh, mund të përdorni hije të ndryshme të këtyre tre ngjyrave.

Ndërkohë që disa kombinime me ngjyra në uebsite mund të shkojnë, të tjera jo dhe ndonjëherë mund të jetë e vështirë të dallosh se çfarë duket e mirë dhe çfarë jo. Nëse keni veshtirësi të lexoni tekstin në sfondin tuaj, kjo është një shenjë e sigurtë që ka një problem me kombinimin tuaj të ngjyrave. Mund të gjeni skema të pasura me ngjyra duke shikuar se përdorin faqet e tjera, duke kaluar nëpër katalogë të dizajnit ose duke luajtur me palatet e ngjyrave në faqet si Coolors, COLOURlovers, ose Paletton.

PËRGJIGJU