Për shumicën e bizneseve, aktivizimi në mediat sociale bëhet me një qëllim të qartë siç është rritja e shitjeve. Megjithatë, me rënien e fundit në trafikun e mediave organike , marketers, dhe pronarët e bizneseve janë fokusuar në një pikë si të rrisinin impaktin e tyre në mediat sociale.
Para se të fillosh nga puna, detyra juaj e parë në mënyrë që të kryesoni në mediat e tua sociale është të fitosh ndjekës! No followers=No fun! Nuk po flasim vetëm për Facebook këtu. Twitter, Instagram, LinkedIn, dhe shumë kanale të tjera sociale po humbin trafikun organik po ashtu! Megjithatë mos u shqetësoni. Mediat sociale organike vështirë se janë të vjetëruara. Në vend të kësaj, vetëm duhet të keni strategjinë e duhur për të mbajtur ndjekësit tuaj aktivë.
Hapi 1: Krijoni profilet tuaja
Epo, nëse nuk e keni marrë ende këtë hap, duhet të filloni! Bota e mediave sociale po zhvillohet vazhdimisht dhe lëviz në shumë drejtime, prandaj zgjedhja e kanaleve të duhura për t’u angazhuar me audiencën mund të jetë paksa konfuze. Filloni duke krijuar profilet në Facebook, Twitter, Instagram, Pinterest dhe LinkedIn. Këto janë shinat tuaja të përditshme. Përderisa ekzistojnë shumë faqe të tjera të medias sociale, këto kanale janë një rrugë e sigurt për këdo që kërkon të rrisë mediat sociale. Ndërkohë që mund të mendoni se ju nevojitet vetëm një platformë sociale specifike për klientët që t’ju kontaktojnë, është e rëndësishme të mbani mend se të gjithë bëjnë gjëra në mënyrën e tyre individuale.
Hapi 2: Optimizoni faqet tuaja
Pavarësisht nëse punoni në faqet tuaj ekzistuese të mediave sociale me qëllim të rritjes së impaktit, është e rëndësishme që gjithmonë të mbani atë të optimizuar. Shumë e ngjashme me SEO për bloget ose webfaqet, faqet e mediave sociale mund të optimizohen duke përdorur një sërë truket e vogla për të ndihmuar përdoruesit me interesa të ngjashëm ose të përbashkët që të gjejnë faqen tuaj. Përdorni një emër përdoruesi të lehtë identifikimi (emri ose emri i kompanisë), përditëso fotografinë tënde të profilit me një foto të fundit ose logo të kompanisë, siguro linke për të dërguar sa më shumë njerëz në faqen tuaj të internetit si dhe mos harro të përfshini një përshkrim të qartë se cilët jeni ju / kompania juaj dhe çfarë bëni ju.
Hapi 3: Shpërndaj përmbajtje të përshtatshme
Kur fokusoheni në rritjen e impaktit të medias sociale, është e rëndësishme të mbani mend se shumica e njerëzve fillojnë online duke u përpjekur të zgjidhin një mister apo problem. Në cilin restorant të hamë, cilat ngjarje po ndodhin, kush po bën atë, si ta rregulloj këtë? Shpërndarja e përmbajtjes së dobishme dhe relevante, siç është një artikull , ose video, do t’ju bëjë më të dukshëm për një audiencë më të madhe të lidhur me cilindo që kërkon ose kërkon përmbajtje të ngjashme ose relevante. Postimi i mendimeve dhe ideve tuaja është i mrekullueshëm, por kurrë nuk duhet të frikësoheni për të goditur butonin “share”! Kjo ndihmon të siguroheni që jeni duke u angazhuar me audiencën tuaj në një nivel personal, duke lejuar ende kohë për vetë-promovim.
Hapi 4: Lidhu me ndjekësit e tu
Kur bëni përpjekje për të rritur mediat sociale, është e rëndësishme të mbani mend se mediat sociale janë një komunitet. Individët nga e gjithë bota shpesh postojnë përmbajtje dhe shanset janë, që të gjeni përmbajtjen tuaj jashtëzakonisht të rëndësishme dhe të dobishme! Filloni me gjëra të thjeshta, ndiqni njerëz të rinj, angazhohuni me përmbajtjen e të të tjerëve dhe shpërndani përmbajtjen tuaj në një listë të caktuar të njerëzve. Rritja e llogarisë tuaj në mënyrë organike është më e mira! Kur ndjekni mënyra të reja, sigurohuni që të kërkoni për influencuesit e duhur të medias sociale në zonën tuaj fizike, si dhe në industrinë apo tregun tuaj. Duke u bërë një kontribues i mirënjohur dhe i besuar në internet mund të ketë ndikim të madh në markën tuaj në të ardhmen e afërt dhe të largët.
Hapi 5: Konsideroni fushtatat e paguara në mediat sociale
Është e rëndësishme për gjithçka që mundeni për të maksimizuar arritjen tuaj organike për të gjitha llogaritë e tua të medias sociale. Megjithatë, mënyra më e mirë jo vetëm për të maksimizuar arritjet tuaja, por për të arritur njerëzit e duhur është të përdorësh reklamat në mediat sociale. Me reklama në shënjestër të medias sociale, mund të krijoni përmbajtje që njerëzit do të donin dhe do të garantojnë se do ta shohin atë. Mund t’i targetosh reklamat në bazë të karakteristikave të ndryshme si vendndodhja, mosha, gjinia, profesioni, përkatësia politike dhe interesa të tjera. Nëse po kërkoni të arrini numrin më të madh të njerëzve që përshtaten me audiencën tuaj të synuar, reklamat sociale të paguara janë mënyra më e shpejtë për të arritur aty ku dëshironi.