Ekzistojnë rreth 2 miliardë faqe në internet, të gjitha duke konkurruar për një pjesë të vëmendjes që njerëzit i japin shfletimit online çdo ditë.
Por është e dobishme të mbani mend se brenda atij numri të madh të faqeve të internetit, ju keni shumë kategori të ndryshme të llojeve të faqeve që përpiqen të përmbushin qëllime të ndryshme. Ndërsa jeni duke menduar të krijoni dhe ju një faqe tuajën por nuk dini se çfarë ? Atherë vazhdoni të lexoni më poshtë.
Këtu janë dymbëdhjetë llojet më të popullarizuara të faqeve që do të shihni në internet. Ndërsa ekziston një mbivendosje në mes të kategorive të ndryshme, në përgjithësi çdo lloj faqe ka qëllime të caktuara për të arritur dhe grupin e vet të praktikave më të mira. Cili do të jetë faqja juaj e internetit?
1. E-commerce Website
Një faqe interneti e-commerce është një faqe interneti që njerëzit mund të blejnë direkt produkte. Ju keni përdorur ndoshta një numër të faqeve elektronike të tregtisë më parë, sepse shumica e markave të mëdha dhe të vogla kanë një website e-commerce. Çdo faqe interneti që përfshin një “karrocë pazaresh” dhe një mënyrë për të siguruar informacionin e kartës së kreditit për të bërë një blerje bën pjesë në këtë kategori.
Nëse po vendosni të krijoni një faqe interneti për biznesin tuaj dhe planifikoni të shisni produktet tuaja përmes faqes, atëherë ky është lloji i faqes që keni nevojë për të ndërtuar. Ka disa hapa specifikë që duhet të jeni të sigurt për të përfshirë kur ndërtoni një faqe interneti e-commerce, si investimi në softuerin e ecommerce dhe marrja e certifikatës tuaj SSL për të siguruar që klientët tuaj të mund të paguajnë të sigurt. (Shiko këtu për më shumë)
2. Website-et e Biznesit
Një website biznesi është çdo faqe që është e përkushtuar për të përfaqësuar një biznes specifik. Ajo duhet të jetë quajtur si biznesi (më të njëjtën logo dhe vendodhje) dhe të prezantojë llojet e produkteve ose shërbimeve që ofron biznesi. Në ditët e sotme çdo biznes duhet të ketë një faqe interneti. Çdo klient i juaj potencial nëse dëshiron të ketë më shumë informacion ,athere mund ta ketë atë direkt nëse kërkon biznesin tuaj në Google .
Website-et e-commerce janë faqet e internetit të biznesit, por është gjithashtu e mundur që faqet e internetit të biznesit të mos shesin direkt, por të inkurajojnë vizitorët të lidhen me më shumë informacione.
3. Website-et e argëtimit
Nëse mendoni për prirjet e kërkimeve në internetit, ndoshta mund të mendoni për disa faqe interneti që vizitoni thjesht për qëllime argëtimi. Ata mund të jenë faqet e humorit, ose vetëm faqet e internetit me argëtim ose përmbajtje interesante si lajme dhe kuriozite. Shumica e këtyre faqeve kanë për qëllim të bëjnë para si bizneset dhe faqet e internetit të tregtisë elektronike, por zakonisht përmes reklamave që shfaqen në faqe sesa përmes shitjes së produkteve apo shërbimeve specifike.
Nëse dëshironi të filloni një faqe interneti argëtuese, keni shumë opsione për formatet që mund të merrni. Ju mund të bëni video qesharake ose informuese, të shkruani postime argëtuese, të vizatoni foto komike, ose të krijoni kuice argërtuese. Meqë ka kaq shumë faqe interneti për argëtim , duhet ta paramendoni atë duke marrë kohë dhe punë për të gjetur një audiencë që lidhet me ju (dhe edhe më shumë kohë dhe punë për të filluar marrjen e parave, nëse ky është qëllimi juaj përfundimtar) . Filloni të mendoni që tani për idetë dhe përmbajtjen që ju mendoni se njerëzit do të gjejnë zbavitëse.
4. Portfolio Website
Portofolio Website janë faqe të dedikuara për të treguar shembuj të punës suaj së kaluar. Ofruesit e shërbimeve të cilët dëshirojnë t’u tregojnë klientëve potencial cilësinë e punës që ata ofrojnë mund të përdorin një ueb faqe portofolio për të mbledhur disa nga mostrat më të mira të punës së kaluar që kanë bërë. Ky lloj website-i është më i thjeshtë për t’u ndërtuar sesa një faqe interneti e biznesit dhe më e fokusuar në një detyrë të veçantë
Ky lloj website është më i zakonshmi për krijuesit profesionistë dhe freelancer të pavarur që punësohen në bazë të aftësive të demonstruar dhe mund të jenë një alternativë më efikase për një website biznesi që shërben me një fokus të ngjashëm.
5. Faqja e internetit rreth medias
Faqet e internetit të medias kanë të bëjnë me publikimin e lajmeve apo raporteve të tjera. Ekizston një ngjashmëri me faqet e argëtimit , por faqet e internetit të mediave fokusohen më shumë në publikimin e lajmeve dhe informimin e publikut duke shfaqur ndonjëher dhe opinionet e tyure.
Kjo kategori përfshin faqet më të njohura online ku ju në përditshmëri informoheni shpesh pasi publikohen shumë dhe në rrjetet sociale. Faqet e mediave në përgjithësi fitojnë të holla nëpërmjet reklamave që shfaqen në faqe, modele abonimesh ose disa kombinimesh të të dyjave. Shumë uebfaqe mediatike janë dega online e pronave të medias që shpesh ekzistojnë në forma të tjera, si kanalet televizive ose revistat e shtypura dhe gazetat, por ka dhe disa të tjera mjaft të populluara që ekzistojnë vetëm në internet.
6. Faqet e internetit “Broshurë”
Faqet e internetit të broshurës janë një formë e thjeshtuar e faqeve të biznesit. Për bizneset që e dinë se kanë nevojë për një prani online, por nuk duan të investojnë shumë në të (ndoshta jeni i sigurt se do të vazhdoni të merrni shumicën e biznesit tuaj nga burime të tjera), një faqe broshure e thjeshtë që përfshin vetëm disa faqe kryesore që paraqesin bazat e asaj që bëni dhe jepni informacionin e kontaktit mund të jenë të mjaftueshme për ju.
Faqet e broshurës ishin më të zakonshme në ditët e hershme të internetit, kur bizneset e dinin se kishin nevojë për një faqe interneti, por gjithashtu pritet të mos jenë të varur nga ajo për sukses. Tani që interneti është një pjesë e madhe e asaj se si njerëzit kërkojnë dhe gjejnë vetëm për çdo produkt dhe shërbim që u nevojitet, shumica e bizneseve njohin se kanë nevojë për diçka më konkurruese. Nëse keni një biznes dhe e dini që nuk keni nevojë që webfaqja juaj të jetë një mjet marketingu që sjell biznes të ri, ju duhet vetëm diçka më shumë si një kartë biznesi online, atëherë një faqe broshure mund të bëjë këtë strategji.
7. Faqja e internetit jofitimprurëse
Në të njëjtën mënyrë që bizneset kanë nevojë për faqet e internetit për të qenë prezent në internet, faqet jofitimprurësit e bëjnë këtë po ashtu. Një faqe interneti jofitimprurëse është mënyra më e lehtë për shumë donatorë të mundshëm për të bërë donacione dhe do të jetë vendi i parë që shumë njerëz kërkojnë të mësojnë më shumë për një organizatë jofitimprurëse dhe të përcaktojnë nëse duan ta mbështesin atë.
Nëse keni ose po konsideroni fillimin e një organizate jofitimprurëse, atëherë ndërtimi i një faqe interneti për organizatën tuaj është një hap vendimtar në vërtetimin e legjitimitetit tuaj dhe në arritjen e më shumë njerëzve. Ju mund ta përdorni atë për të promovuar projektet që organizata juaj merret, për të inkurajuar ndjekësit për të ndërmarrë veprime dhe për pranimin e donacioneve.
Shënim: Për të marrë donacione nëpërmjet faqes suaj të internetit, do të duhet të marrësh disa nga hapat e njëjtë që bëjnë pronarët e faqeve e-commerce. Në veçanti, sigurohuni që të merrni një certifikatë SSL për të siguruar që të gjitha pagesat janë të sigurta dhe të krijoni një llogari tregtare në mënyrë që të pranoni pagesa me kartë krediti.
8. Website-et arsimore
Faqet e internetit të institucioneve arsimore dhe atyre që ofrojnë kurse online bien në kategorinë e faqeve të internetit arsimore. Këto faqet e internetit kanë qëllimin parësor ose të ofrojnë materiale edukative për vizitorët, ose të japin informacion për një institucion arsimor për ta. Disa faqe interneti edukative do të kenë reklama si argëtimi dhe faqet e internetit të medias. Disa ofrojnë modele abonim ose produkte arsimore për blerje. Dhe disa shërbejnë si prani në internet për një institucion ekzistues.
9. Infopreneur Website
Infopreneur website përputhen pak me faqet e biznesit dhe e-commerce , por ato përfaqësojnë një lloj unik të biznesit online. Infopreneurs krijojnë dhe shesin produktet e informacionit. Kjo mund të jetë në formën e kurseve, mësimeve, videove ose ebooks. Cilado qoftë forma që merr, infopreneurs kanë nevojë për faqen e tyre të internetit për të realizuar punën e vështirë të ndërtimit të një marke të njohurive – duke bindur vizitorët se ata dinë mjaftueshëm për të bërë produktet e tyre edukative të vlefshme për tu blerë.
Për të shitur produktet e informacionit në mënyrë të sigurt, ata do të kenë nevojë për disa nga mjetet e njëjtë të një faqe interneti të ecommerce, duke përfshirë një çertifikatë SSL dhe një llogari tregtare. Faqja e internetit e infopreneur shërben si vend qendror për të dyja gjërat – përmbajtja falas që shërben si një mjet marketingu për t’i bërë njerëzit të vizitojnë faqen dhe produktet me pagesë që llogarisin fitimet e tyre. Ndërtimi i një uebfaqeje të mirë është e rëndësishme për këtë lloj modeli të biznesit.
10. Faqet Personale
Jo të gjitha faqet e internetit ekzistojnë për të fituar para në një farë mënyre apo në një tjetër. Shumë njerëz gjejnë vlerë në krijimin e faqeve personale për të publikuar mendimet e tyre . Kjo kategori përfshin bloget personale, vlogs, dhe foto ditarët që njerëzit ndajnë me botën. Ndonjëherë këto faqe interneti mund të evoluojnë në diçka që i bën të fitojnë para nëse ato bëhen mjaft popullore, por kryesisht ato ekzistojnë si një mënyrë për të ndarë ndjenjat, njohuritë dhe artin tuaj me miqtë dhe të huajt që munden të jenë të interesuar.
Ndërtimi i një faqe interneti personale është më e lehtë se shumica e faqeve të tjera në listë pasiqë qëllimi i saj është në bazë të preferencës suaj . Judoni të bëni atë të duket si ju dëshironi, në vend që të shqetësoheni për shitjet ose duke e bërë reklama . Disa modele të gatshme , të thjeshta ose një ndërtues i lehtë për t’u përdorur është gjithçka që ju duhet për ndërtimin e faqes suaj personale.
11. Portalet WEB
Portalet Web shpesh janë faqet e internetit të dizajnuara për qëllime të brendshme në një biznes, organizatë ose institucion. Ata mbledhin informacione në forma të ndryshme nga burime të ndryshme në një vend për të bërë të gjithë informacionin e duhur të aksesueshëm për njerëzit që kanë nevojë ta shohin atë. Shpesh përfshijnë një hyrje dhe pikëpamje të personalizuara për përdoruesit e ndryshëm që sigurojnë që informacioni që është i aksesushëm dhe më i dobishëm për nevojat e tyre të veçanta.
Portalet në internet në përgjithësi do të përfshijnë programe dhe dizajne më të komplikuara sesa shumica e faqeve të tjera të përshkruara në këtë listë, prandaj merrni në konsiderate programuesit e kualifikuar dhe me përvojë të web.
12. Faqet “Wiki” ose Faqet Forum të Komunitetit
Shumica e njerëzve janë të njohur me wiki përmes shembullit më të famshëm të : Wikipedia. Por wikis mund të krijohet në shumë subjekte që ju mund të imagjinoni. Një wiki është çdo faqe interneti ku përdoruesit e ndryshëm janë në gjendje të bashkëpunojnë për krijimin e një përmbajtjeje të mire dhe të gjithë kanë akses të bëjnë ndryshimet e tyre siç e shohin të arsyeshme. Ka wikis për komunitetet tifoze, për burimet e biznesit, dhe për mbledhjen e burimeve të vlefshme informacioni.
Duke filluar një wiki mund të jetë mjaft e thjeshtë, veçanërisht nëse zgjedh të përdorësh një softuer ekzistues ose një ndërtues të faqes wiki dhe jo të përpiqesh të krijosh faqen e internetit nga e para. Ky opsion ka kuptimin më të madh nëse keni nevojë të organizoni informacionin dhe burimet në dispozicion në një hapësirë qendrore që dëshironi që të tjerët të kenë akses.