SHPËRNDAJE

Nëse klientët e ardhshëm nuk e shohin faqen tënde përmes kërkimeve në internet, ose nëpërmjet disa kanaleve të marketingut, ju nuk do të shihni shumë trafik në faqe. Shuma e trafikut të uebit që duhet të merrni varet nga lloji biznesit që keni dhe sa i madh është.

Hapi i parë në proçes është gjetja e emrit të duhur të domain-it dhe zgjedhja e një hosti për faqen tuaj të internetit. Emri i faqes së internetit është impakti i parë që vizitorët kanë me faqen tuaj. Ndërmerrni hapin e parë duke vizituar Webhost.al sot për të vendosur emrin e domain-it dhe web hosting.

Pasi keni ndërtuar faqen tuaj te uebit nëpërmjet platformave qe gjeni në cPanel, do t’ju duhet ta promovoni atë. Këtu janë 8 mënyra për t’ju ndihmuar në rritjen e trafik së faqes tuaj të re:

1. Marketingu me email  

Suksesi i marketingut me email ka të bëjë me rritjen e listës suaj të kontakteve, duke e segmentuar atë për t’u bërë thirrje grupeve të ndryshme të klientëve dhe duke ofruar përmbajtje të vlefshme për të nxitur klientët të qëndrojnë të angazhuar. Gjithmonë lidhuni me faqen tuaj në thirrjen elektronike për veprim dhe inkurajoni vizitat e përsëritura në faqe duke dërguar përmbajtje të freskët në baza të rregullta.

2. Nënshkrimi i emailit personal

Ju mund të përfshini një lidhje për faqen tuaj kryesore ose një faqeje të veçantë që dëshironi të promovoni. Nëse lidhja është në faqen tuaj kryesore, sigurohuni që ajo të funksionojë si një faqe mberritëse.

3. SEO-Search Engine Optimization

SEO, e cila do të përmirësojë renditjen organike të motorëve të kërkimit, është një proces kompleks që përfshin optimizimin e faqes suaj të internetit për fjalë kyçe, sigurimin e përmbajtjes dhe rritjen e lidhjeve cilësore në faqen tuaj. Duke rritur SEO, faqja juaj do të shfaqet më në krye të rezultateve të kërkimit për fjalë kyçe specifike.

4. Reklamat Pay-Per-Click 

Krijo reklama të paguara për t’u shfaqur në motorët e kërkimit. Reklamat me pagesë më të popullarizuara janë përmes Google AdWords. Ju i tregoni Google-it se sa jeni të gatshëm të shpenzoni vetëm kur dikush klikon në reklamën tuaj. Kjo quhet reklamim pay-per-click.

5. Mediat sociale

Faqet e mediave sociale si Facebook dhe Instagram (me një miliard përdorues secili) janë një mënyrë e shkëlqyeshme për të promovuar faqen tuaj. Jepni lidhje në faqen tuaj ose faqe të tjera të internetit (në varësi të natyrës së përmbajtjes) në postimet tuaja të mediave sociale dhe bios.

 

Në përfundim, promovimi i faqes tënde të internetit për të rritur trafikun e uebit dhe për të rritur shitjet në një proçes me shumë hapa që kërkon shqyrtim të kujdesshëm, mendim dhe planifikim.

 

PËRGJIGJU