SHPËRNDAJE

Duhen vetem 5 sekonda që vizitorët tuaj të kuptojnë se çfarë bën kompania juaj. Besoj se është koha e duhur për të rishikuar paraqitjen e faqes suaj të internetit.

Faqja juaj e internetit duhet të ketë pritjen e duhur dhe duhet të vendoset në mënyrë që të mund të “komunikojë” qartë me auditorin tuaj dhe t’u tregojë atyre se çfarë bën kompania juaj dhe si dhe pse e bëni këtë.

Nëse ‘bounce rate’ norma e largimit mbas shikimit të vetëm një faqeje është e lartë,shenjë paralajmëruese se diçka nuk është e drejtë me të, një përgjigje e mundshme është se nuk po dërgoni mesazhin e duhur ose se ky mesazh nuk është plotësisht në përputhje me shërbimet ose produktet që ofroni. Atëherë problemet tuaja ndoshta janë në elementët kryesorë të faqes suaj të internetit.

Këtu janë disa këshilla të thjeshta dhe efektive që duhet të ndiqni për të siguruar që faqja juaj e internetit po shkon në drejtimin e duhur.

Krijoni një Plan

Gjëja më e rëndësishme është që së pari të krijojë një plan. Mos bëni menjëherë dizenjim të faqes suaj të internetit pa pasur një ide të qartë në atë që po bëni.

Ju duhet të siguroheni që ajo të plotësojë nevojat e vizitorëve tuaj, kështu që rikrijoni udhëtimin e tij, që nga momenti që vizitojnë faqen tuaj për herë të parë e deri kur bëhen klient.

Cilat janë faqet që po shikojnë, çfarë përmbajtje lexojnë dhe cilat janë gjërat që do t’i kushtojnë vëmendje. E gjithë kjo do t’ju ndihmojë në hartimin e faqes tuaj në mënyrë të tillë që në mënyrë efektive të kthehet një marrëveshje e mirë e vizitorëve tuaj në klientët.

Strukturojni elementet e faqes 

Disa elemente që janë në faqen tuaj të internetit mund të shkëpusin vizitorët nga mesazhi që po përpiqeni të jepni. Merrni parasysh heqjen e animacioneve të ndërlikuara që mund të keni në faqen tuaj, sepse ato mund të bëjnë që ajo të ngarkohet më ngadalë. Vizitorët kanë një hapësirë ​​të shkurtër të vëmendjes, prandaj mos u jepni atyre arsye për të lënë faqen tuaj te internetit.

 

Shpërndarja

Duhet të përfshish shpërndarjen sociale dhe të ndjekësh butonat në faqen tënde të internetit në mënyrë që të jetë e lehtë për vizitorët dhe publikun që të shpërndajnë dhe të ndjekin përmbajtjen që keni shfaqur.

Përfshini këtë në çdo faqe – faqet e uljes, faqja kryesore, blogu , madje edhe në email-et tuaja.

Fotografitë e mira

Fotografitë në faqen tuaj të internetit duhet të përfaqësojnë njerëzit që janë të punësuar në kompaninë tuaj dhe në frymën tuaj të korporatës.

Bëni fotografi të zyrës suaj dhe punonjësve tuaj, kapni ato kur ata po bëjnë detyrat e tyre të përditshme, si duke folur në telefon ose duke punuar në diçka në tavolinat e tyre.

Punoni në përmirësimin e lundrimit

Navigimi kaq i thjeshtë dhe intuitiv luan një rol kyç në hartimin e mirë të faqes. Së pari, identifikoni sa gjatë qëndrojnë vizitorët në faqen tuaj te internetit. Bëni të lehtë për vizitorët tuaj të gjejnë atë që po kërkojnë. Vizitorët tuaj mund të kalojnë lehtë në faqen e internetit të konkurrentit tuaj, nëse ata kanë nevojë për një hartë për të marrë rreth tuajat.

 

Krijoni një strategji SEO

Mbi të gjitha, kujdesuni SEO-n tuaj , kështu që ju mund të përmirësoni praninë tuaj online.

Për të kuptuar se cfarë është SEO dhe përse ju nevojitet mund të shikoni ketu.

Zhvilloni një strategji të mirë SEO dhe merrni në konsideratë të gjitha fjalët kyçe të kërkimit që klientët tuaj potencialë do të shkruajnë kur kërkojnë shërbimet ose produktet që ofron kompania juaj. Gjithashtu, zhvilloni një strategji për krijimin e përmbajtjes cilësore që do të jetë relevante për nevojat e vizitorëve tuaj, si artikujt e blogut dhe videot. Ju duhet të siguroni që faqja juaj e internetit të mbështetet me një zgjidhje të mirë hostimit, në mënyrë që ju të mos gjeni veten duke humbur trafikun për arsye të hostimit.

Unë shpresoj që ju do të gjeni këto këshilla të dobishme dhe se ata do t’ju ndihmojnë kur të përmirësoni dizajnin e përgjithshëm të faqes suaj të internetit. Nëse keni ndonjë ide tjetër që mund ta ndani, jeni të mirepritur ti shtoni tek komentet më poshtë.

PËRGJIGJU