SHPËRNDAJE

Mjeti më i rëndësishëm për të ndërtuar markën tuaj online është prekja personale e faqes suaj të internetit. Kur krijoni një themel të fortë, të gjitha mjetet e tjera ushqehen në pamjen dhe ndjenjën e faqes suaj të internetit. Marketingu i emaileve, llogaritë e mediave sociale, paraqitja dhe përmbajtja e blogut tënd punojnë së bashku për të ndërtuar markën tuaj në internet.

Tre gjërat që duhet të përqendroheni në ndërtimin e markës tuaj online

Para se të futeni në ndonjë aspekt tjetër të marketingut online, ju duhet të kini parasysh këto 3 gjëra. Ata do të hedhin themelet për ndërtimin e markës tuaj online:

1. Emri i domain-it

Marrja e emrit më të mirë të domain-it për biznesin tuaj nuk është gjithmonë e lehtë, sepse lloji i domain më i popullarizuar (.com) është kaq i vështirë për t’u marrë. Prandaj ju keni opsione te tjera si (.al) ku në Shqipëri identifikohen lehtë.

Nëse nuk keni një buxhet të madh marketingu ose një markë të krijuar jashtë linje, emri i domain duhet të jetë:

  • I lidhur me biznesin ose industrinë tuaj (dmth., Mos e quani faqen tuaj te internetit Amazon nëse shitni libra. Mos krijoni fjalë të reja si Pinterest).
  • I shkurtër
  • I paharrueshëm

2. Konsistenca dhe dizajni

Ju duhet te mendoheni shumë tek dizajni pasi do të jetë pamja e pare që një vizitor përballet me faqen tuaj. Duhet të portretizojë imazhin që dëshironi për kompaninë tuaj. Por gjithmonë mos harroni se duhet të ndërtohet për klientët tuaj. Vetëm për shkak se projektuesit tuaj dalin me një ide nuk do të thotë që ju duhet ta përfshini atë.

Sa i përket qëndrueshmërisë, dizajni ndihmon në portretizimin e markës suaj online në mënyrë profesionale por do të humbasë nëse nuk keni një stil të strukturuar. Të gjitha faqet dhe postimet në faqen tuaj duhet të kenë një format të qëndrueshëm, imazhet duhet të jenë në të njëjtat madhësi dhe të përdoren vetëm nëse plotësojnë standardet e cilësisë, dhe fontet duhet të jenë të njëjta, sikurse duhet të jenë edhe elementë të tjerë në faqe.

3. Bindës, faqja e shkruar mirë dhe kreativë

Së fundi, përmbajtja juaj duhet të planifikohet me kujdes dhe të zbatohet në mënyrë që të pasqyrojë siç duhet markën tuaj. Përmbajtja juaj duhet të jetë:

  • Angazhuese në mënyrë që ti bëjë lexuesit të duan ta lexojnë atë.
  • E shkruar mirë. Sot kjo do të thotë të prodhosh një përmbledhje të madhe. Ju nuk po shkruani një pjesë eseje kështu që mbajeni atë të thjeshtë. Dënimet dhe paragrafët duhet të jenë të shkurtra. Dhe përdorni fjalë të përditshme. Një fjalor i madh nuk është i nevojshëm.
  • Kreative dhe e freskët. Krijo përmbajtje që është aq unike sa që njerëzit duhet ta lexojnë atë.

Dhe së fundi, jini të përgatitur për ta ndryshuar dhe adaptuar në çdo kohë

Marka juaj do të zhvillohet. Pra, mësojuni me idenë se puna që bëni nuk do të përfundojë kurrë. Kërkoni mënyra për të testuar atë që keni krijuar dhe për të bërë ndryshime ose për të shtuar gjëra të reja kur është e përshtatshme. Fleksibiliteti me strategjinë tuaj është vendimtar.

 

PËRGJIGJU