SHPËRNDAJE

Vetë fakti që ju intereson ky artikull mund të sugjerojë që tashmë mund të keni faqen e kompanisë suaj në Facebook. Ju e keni krijuar atë llogarinë shpejt dhe, çka është edhe më e rëndësishme, pa pagesë. Një faqe e tillë është një tipar i çmuar dhe ka përparësitë e saj. Megjithatë, nuk është shumë efikase kur bëhet fjalë për fitimin e konsumatorëve të rinj. Në ditët e sotme, 50% e hyrjeve në Facebook vijnë nga kanali celular, ndërsa 74% e përdoruesve të lëvizshëm përdorin motorët e kërkimit për të gjetur informacion rreth biznesit tuaj nëpërmjet pajisjeve të tyre mobile.

A rritet biznesi juaj në sajë të kësaj faqeje? A janë përfundimet tuaja reale, shitjet dhe gjenerimi i te ardhurave vijnë me të vërtetë në bazë të këtij profili në Facebook? Ne kemi analizuar se çfarë ata vërtetë kanë nevojë dhe pse është më mirë të investoni një shumë të vogël në muaj për të patur një faqe interneti të lëvizshme profesionale.

1. Jo të gjithë mund t’ju shohin

Ekzistojnë 7 miliardë njerëz në botë dhe rreth 2.4 miliard përdorin internetin. 1.1 miliardë nga këta përdorues janë tërhequr për të përdorur Facebook çdo muaj. Miqtë dhe konkurrentët e tu kanë një profil në Facebook. Por kjo nuk do të thotë se të gjithë konsumatorët janë regjistruar në Facebook. Pas disa operacioneve të thjeshta matematike mund të shihni se rreth 60% e përdoruesve të internetit nuk e përdorin këtë faqe.

Keni menduar për numrin e njerëzve që kryejnë kërkimet e tyre në motorët e kërkimit si Google/Bing/Yahoo? Edhe nëse ju gjejnë, ata duhet të hyjnë ose të regjistrohen në mënyrë që të kontaktojnë biznesin tuaj. Një përdorues është në gjendje të kalojë më shpejt në faqen e konkurrentit tuaj ne ueb sesa të hyjë në Facebook vetëm për të parë profilin tënd.

2. Jo të gjithë ndjekësit tuaj i arrijnë postimet 

Një aspekt tjetër mashtrues i “perspektivave të biznesit” në Facebook është numri aktual i njerëzve që vërtetë i shohin postimet tuaja. Si rezultat i ndryshimeve në algoritmin e Facebook, shumica e arritjes së audiences është në rënie. Me fjalë të tjera, nëse nuk paguani Facebook për të rritur përmbajtjen tuaj përmes reklamimit, mund të presësh një mesatare prej 6 njerëzish për të parë përmbajtjen tuaj për çdo 100 ndjekës që keni.

3. Paraqitja e kufizuar e kërkimit

Nëse dikush kërkon biznesin tuaj me emër, ata do të gjejnë lehtësisht faqen tuaj në Facebook. Megjithatë, nuk mund të presësh që të gjithë klientët potencialë do të shkruajnë emrin e saktë të biznesit tuaj. Disa prej tyre, klientët potencialë që nuk e njohin kompaninë tuaj, por kërkojnë një lloj të caktuar të produkteve ose shërbimeve, shkruajnë disa përkufizime të gjera p.sh. “Restoranti më i mirë në Tirane”. Në raste të tilla, faqja e Facebookut nuk do të shfaqet. Kjo është një disavantazh, pasi është shumë e rëndësishme për ju që të gjeni klientë të rinj.

Edhe nëse arrijnë të gjejnë Facebook-in tuaj me motorin e kërkimit, ajo është ende një përqindje e vogël e numrit të përgjithshëm të rezultateve.

4. Ju mund të perceptoheni si kompani joprofesionale

Në ditët e sotme, nese nje biznes nuk ka një faqe të internetit të kompanisë perceptohet si jo-biznesi. Le të jemi të sinqertë, njerëzit nuk do t’ju referohen si kompani profesionale nëse neglizhoni mjetin më të mirë të reklamimit në internet – faqen tuaj te internetit. Një prani e sigurt në internet është çelësi për të qenë profesionalë. Faqja juaj e internetit është imazhi juaj, kur njerëzit vizitojnë faqen tuaj, ata shohin atë që ju doni ta shihni.

5. Jeni i kufizuar në gjërat që doni të postoni

Politikat dhe kërkesat teknike të Facebook janë duke u ndryshuar vazhdimisht kështu që ju duhet të jeni gjithmonë i përditësuar. Ju nuk mund të ngarkoni asgjë që dëshironi – jo të gjitha llojet e fotografive do të pranohen nga Facebook dhe jo të gjitha formatet e imazhit janë në dispozicion.

Për ta përmbledhur , të kesh një faqe biznesi në Facebook është një fillim i mirë, por nuk mund të mbështetesh në të si forma juaj kryesore e komunikimit me klientët. Qëllimi juaj është të tërheqësh më shumë klientë potencialë direkt nga motori i kërkimit prandaj zgjidhja me e mirë është të rrisesh biznesin tënd me një faqe interneti.

PËRGJIGJU