Ndërtimi i një faqe interneti të zakonshme nuk është aq e lehtë sa krijimi i një mjeti efektiv marketingu online me një dizajn modern. Një vend i bukur dhe i optimizuar kërkon shumë kohë, investime dhe madje frymëzim. Pra, si të krijoni një dizajn të mirë të internetit për të tërhequr më shumë klientë?
Sipas Statistikave Live në Internet, ka më shumë se 1.2 miliard faqe në mbarë botën. Çdo sekondë kjo vlerë bëhet më e lartë për rreth 10 njësi. Cilado industri në të cilën punoni, faqja juaj e internetit duhet të përputhet me kërkesat moderne si në aspektin teknologjik ashtu edhe në atë të dizajnit. Në këtë blog postim, ne do të përqëndrohemi në një pamje të jashtme të faqeve të internetit dhe se si ato duhet të duken si në vitin 2017. Gërma të ndritshme, të gjalla dhe të mprehta u konsideruan të vjetëruara shumë kohë më parë. Ikonat kanë zëvendësuar imazhet për t’i ndihmuar përdoruesit të lundrojnë nëpër një menus më të lehtë. Megjithëse, këto fakte vështirë se mund të habisin askënd në kohën tonë. Vazhdoni të lexoni dhe do të mësoni se si një vend modern do të duhet të duket si në të ardhmen e afërt.
1. Versioni Mobile primar (mobile first, desktop second)
Një prshtatje për versionin mobile (mobile-first approach) , duke e konsideruar si një prioritet në zhvillimin e websiteve ka ekzistuar për më shumë se 5 vjet. Kjo padyshim nuk është një prirje e re, por vlen të përmendet këtu pasi është bërë e detyrueshme për çdo pronar biznesi nëse ai ose ajo përpiqet të gjenerojë shitje duke përdorur këtë kanal marketingu. Çfarë do të thotë mobile-first approach?
Është zhvillimi i web-it me një fokus primar në pajisjet mobile. Përdorimi i një dizajni të përgjegjshëm është mjaft logjik pas shqyrtimit të statistikave zyrtare të publikuara nga StatCounter, një kompani e pavarur e analitikës së internetit. Sipas të dhënave të saj, përqindja e shfletimit në internet nga pajisjet mobile tani është 51.3%. Kjo është pikërisht arsyeja pse Google ka rënë në kërkimin e menjëhershëm. Ky funksion ishte në dispozicion për përdoruesit e desktopit dhe tregoi rezultatet e kërkimit pasi njerëzit i shtypën ato. Me një trafik më të madh, pronarët e bizneseve mund të marrin më shumë shitje. Kjo është arsyeja pse përqëndrimi në një audiencë më të gjerë ka kuptim
2. Navigimi i fshehur
Ne të gjithë mund të kemi dëgjuar se më pak klikime duhet për të kryer një veprim, do të jetë konvertimi më i lartë. Pavarësisht nga ky fakt, dizenjimi i faqeve moderne të faqeve të internetit shpesh përmban një menu pop-up të fshehur që shfaqet pas klikimit mbi një “hamburger icon”. Një zgjidhje e tillë bazohet në një qasje të projektimit të përgjegjshëm kur është e nevojshme të vendoset një menu në mënyrën që të duket si duhet në pajisjet mobile. Navigimi tradicional i faqes, i cili përmban elemente të vendosura në krye të një faqeje, merr shumë hapësirë dhe kufizon mundësitë për të mbajtur vëmendjen e përdoruesit me një përmbajtje kuptimplote. Krijimi i një lundrimi të fshehur zbulon një përfitim tjetër që lejon ndërtimin e një faqeje më tërheqëse dhe më efektive.
3. Ekran me hapsirë të madhe
Një menu pop-up krijon një hapësirë shtesë në ekranin e parë të homepage-it tuaj. Kjo lejon për të nxjerrë në pah avantazhet e kompanisë kryesore me një font më të madh dhe ikona më tërheqëse për të kapur vëmendjen e përdoruesit. Epoka e ” sa më shumë informacion, aq më mirë “ ka shkuar. Është e rëndësishme të udhëheqësh një përdorues në një mënyrë të rrjedhshme përgjatë rrugës ku pika e destinacionit është një konvertim i suksesshëm. Një hapësirë më e gjerë siguron që projektuesit të kenë një mundësi për të zbatuar idetë e tyre më të mira në faqen e internetit që do ta bëjnë këtë kanal marketingu më tërheqës dhe unik. Një ekran bazik modern duhet të duket si një imazh një sfond të plotë me disa ngjyra të buta, ku zonat e navigimit mund të njihen lehtësisht dhe të lexohen nga përdoruesit. Ky është një trend aktual në dizajnimin e faqes kryesore të një faqeje interneti.
4. Theksimi i zonave të Navigimit
Një menu i fshehur dhe një ekran i gjerë hapësinor lejojnë të krijojnë një dizajn që do të përqëndrohet në disa elementë navigues kryesorë që do t’i ndihmojnë përdoruesit për të marrë një vendim më të shpejtë dhe më të lehtë. Një qasje e tillë i bën përdoruesit të lundrojnë nëpër hapat e nevojshëm,pa i bërë ata të humbasin kohë për të gjetur se ku të kërkojnë një link të nevojshme. Për shkak të një ekrani të parë të gjerë, është e mundur të nxjerrë në pah këto elemente duke përdorur fontë më të mëdhenj dhe duke lënë më shumë hapësirë ndërmjet tyre, në mënyrë që përmbajtja të duket më e mirë dhe më e lehtë për t’u lexuar.
5. Material Design Lite
Tendencat e fundit në Dizajnin e Faqes: Material Design Lite(MDL)
Dizajni i Materialit është bërë një vazhdim thelbësor i një dizajni (flat design) që njihet si një prirje e përdorur zakonisht gjatë viteve të fundit. Dizajni me bazë Android u krijua si një ndërfaqe për pajisjet mobile, por tani, ajo ka pushtuar plotësisht kompjuterët. Kjo përshatatje vizuale e bën përdorshmërinë një përbërës kryesor të tërë dizajnit. Material Design Lite (MDL) është gjenerata e ardhshme e Material Design. Ai përfshin udhëzime, skedarë layout dhe një kornizë të përgjithshme me mjete që lejojnë çdo projektuesi të krijojë një vend MDL të shpejtë dhe të lehtë duke përdorur një mostër të përshtatshme.
6. Ikona të mëdha
Popullariteti i ikonave në hartimin e një faqe interneti mund të shpjegohet lehtë me faktin se njerëzit mbajnë 65% të informacionit vizual pas tre ditësh dhe vetëm 10-20% të shkruar ose të folur. Prandaj, është më e lehtë për trurin e njeriut të përpunojë imazhe sesa tekste. Vlen të përmendet se ikona duhet të përputhet me tekstin që është i lidhur për të shmangur konfuzin e përdoruesve. Ikonat gjithashtu duhet të jenë me bazë vektori që të duken si duhet në çdo pajisje.
Një listë e kërkesave për përdorimin e ikonave në web design:
- Ikona duhet të jetë e përshtatshme për përmbajtjen.
- Duhet të shprehë një mesazh të freskët.
- Duhet të jetë me bazë vektoriale.
- Ajo duhet të jetë gjithëpërfshirëse e vogël apo e madhe
Le të vazhdojmë me tendencat e fundit të dizajnit të faqeve në fontet dhe ngjyrat.
7. Fonts të thjeshtë dhe hapsirë e butë
Ngjyrat toksike në një web design u ndalën të popullarizohen rreth pesëmbëdhjetë vjet më parë. Tani, projektuesit kanë tendencë të përdorin tre deri në pesë ngjyrave të ndritshme në hapsirën e tyre për të krijuar një vend të bukur. Në disa raste, ata shpesh përdorin vetëm dy ngjyra përveç bardh e zi. Zhvillimi i uebit tani ka hyrë në epokën e bukurisë së thjeshtë ku preferencat janë fontë të mëdhenj dhe të zakonshëm me disa ngjyrime të buta. Si është e mundur të shpjegojmë një prirje të tillë? Kjo qasje ka kuptim sepse përqendron vëmendjen e përdoruesit në blloqet më të rëndësishme të informacionit.
Në fakt, ne kemi paraqitur një listë themelore të tendencave të reja në hartimin e faqeve të internetit, sepse ata aktualisht janë dhjetëra dhe ky numër është tepër i lartë për një post të vetëm.
Shpresoj t’ju kemi frymëzuar sadopak , dhe t’ja nisni nga puna sa më shpejtë 🙂 .