SHPËRNDAJE

Më poshtë do tju tregojmë se cilat janë pesë mjete të Google që mund t’i përdorni për të parë sa shpejt po ngarkon faqja e juaj dhe si mund ta bëni më të shpejtë.

 

1. Google’s Mobile-Friendly Test

Google Mobile Friendly Testing Tool

Testimi miqësor i Google është i lehtë. Plug URL e faqes që dëshironi të testoni në fushën e kërkimit dhe të ekzekutoni testin tuaj. Në një minutë apo më shumë, do të merrni vendimin: mobile-friendly ose jo. Nëse ka pasur ndonjë problem gjatë ngarkimit të faqes tuaj gjatë testit, do të merrni një listë të atyre së bashku me këshilla për rregullimin e tyre.

 

2. Google PageSpeed ​​Insights
Google PageSpeed Insights

PageSpeed ​​Insights krahason ngarkimin e faqes suaj në desktop dhe celular. Ju mund të gjeni se rezultatet e faqes suaj janë shumë të mira në Testin Mobil-Friendly, por janë të ulta në PageSpeed. Përsëri, do të merrni një listë sugjerimesh për përmirësim (të tilla si optimizimi i imazheve tuaja për kohë të shpejtë të ngarkimit) plus një skedar shkarkimi të elementeve të faqes që Google ka optimizuar për ju.

3. Lighthouse

google lighthouse speed tool

 

Drita është një opsion i mirë nëse rregullimet e rekomanduara në rezultatet e testimit tuaj të celularit dhe të shpejtësisë së faqes nuk e zgjidhin kohën tuaj të ngarkesës së ngadalshme. Është një mjet zhvilluesi, kështu që rezultatet janë më teknike sesa ato në testet e mësipërme. Ata janë gjithashtu më të gjera – Farat kontrolle SEO, performanca progresive e aplikacionit të uebit, qasja, praktikat më të mira dhe performanca e përgjithshme. Do të merrni një raport të shkarkueshëm me rekomandime që mund të punoni ose të ndani me një zhvillues profesional.

 

4. Speed Scorecard

Google Speed Scorecard

Speed ​​Scorecard është një nga veglat më të reja të Google. Kjo ju lejon të krahasoni kohën e ngarkimit deri në dhjetë vende, duke përfshirë edhe tuajën. Megjithatë, baza e të dhënave të krahasimit të tij përfshin vetëm faqet mjaft popullore për t’u shfaqur në Raportin e Përvojës së Përdoruesve të Chrome. Shumica e blogeve më të vegjël nuk do të shfaqen, por kjo nuk do të thotë që nuk mund të shikoni konkurrentët më të mëdhenj ose kolegët tuaj në tregun tuaj të synyar.

 

5. Llogaritësi i ndikimit të të ardhurave

Google Page Speed Revenue Impact Calculator

Kalkulatori i ri i ndikimit të të ardhurave të Google (nën Scorecard Speed) është vendi ku mund të vendosni një sasi dollarësh në shpejtësinë e faqes tuaj, nëse i shisni gjërat në blogun tuaj. Edhe nëse faqja juaj nuk shfaqet në bazën e të dhënave Speed ​​Scorecard, mund të matni ndikimin e të ardhurave të përshpejtimit të ngarkesave të faqes tuaj nëse futni disa pjesë të të dhënave nga pult-et tuaja dhe llogaritë:

  • Shpejtësia e ngarkesës së faqes aktuale
  • Vizitorët mesatar të faqes mujore
  • Vlera mesatare e rendit
  • Shkalla e konvertimit

Për shembull, një blog që ngarkon për 8 sekonda, ka 500 vizitorë në muaj, një vlerë mesatare prej $ 50 dhe një normë konvertimi prej dy përqindësh mund të fitojë 471 dollarë më shumë në vit duke zvogëluar kohën e ngarkimit të faqes në 4 sekonda. Një tjetër blog që ngarkon për 5 sekonda, merr 20,000 vizitorë mujorë, ka një vlerë mesatare prej $ 100 dhe një normë konvertimi prej 1% mund të fitojë 14,721 dollarë më shumë në vit duke e lënë kohën e ngarkimit të faqes në 2,8 sekonda.

PËRGJIGJU