Nëse po mendoni se si mund ta përmirësoni biznesin tuaj dhe çfarë hapash mund të merrni për ta vënë kompaninë tuaj në një pozitë të mirë ndaj konkurentëve, keni ardhur në vendin e duhur. Një mënyrë që ju mund të përmirësoni biznesin është duke u siguruar që ai ka një prezencë online. Këtu janë 5 arsyet kryesore përse kompania juaj duhet të jetë në internet.
1.Lidhja me konsumatorët
Interneti është vendi ku klientët tuaj grumbullohen, ndajnë mendimet e tyre dhe vendosin. Kjo e bën internetin dhe gjithçka që vjen me të, një nga pikat më të fuqishme të kontaktit me klientët tuaj potencialë. Duhet të siguroheni që të keni një faqe interneti të fuqishme, tërheqëse dhe të lehtë për t’u përdorur, ku mund të shfaqni biznesin tuaj dhe të gjitha ofertat e tij. Ju mund të shtoni një seksion blogu në faqen tuaj që do t’ju lejojë ta përditësoni vazhdimisht me përmbajtje që janë me interes për klientët tuaj dhe këdo që mund të futet në faqen tuaj. Platformat më të mira për të filluar me të janë Facebook , Instagram ose Twitter, në varësi të asaj qe ju tregtoni.
2.Konkuroni për vëmendje
Ju mund të keni faqen më të mirë në botë, por nëse njerëzit nuk mund t’ju gjejnë, atëherë kjo gje nuk vlen. Ju duhet të mendoni për “Search Engine Optimization” (SEO) dhe dhe “Search Engine Marketing” (SEM). Search Engine Optimization ka të bëjë me vendosjen e faqeve në internet në mënyrë që kur kërkoni në Google t’ua bëjnë njerëzve më të lehtë duke u siguruar që të renditet më lart në faqet e rezultateve të kërkimit. SEM, nga ana tjetër, është më shumë për të siguruar që kur përdoruesit të kërkojnë terma të caktuara ose “fjalë kyçe”, biznesi juaj të jetë një nga të parët që shohin.
3. Të gjithë të barabartë
Duke pasur një prezencë të mirë në internet dhe duke qenë aktivë në mediat sociale, nivelet e lojës mes kompanive të mëdha dhe të vogla – dhe buxheteve të mëdha dhe të vogla ulen. Konsumatori nuk e di nëse ju keni 5 punonjës apo 500 për sa kohë që faqja juaj e internetit është profesionale dhe godet në shenjë. Kështu interneti ju jep mundësinë të konkuroni me një kompani që është shumë më e madhe se ju.
4. Analizoni biznesin tuaj
Mjetet në internet na japin nivele informacioni dhe të dhëna për perspektivat e klientëve tanë. Këto mjete janë në dispozicion në botën e sotme dhe janë shumë kosto-efektivë. Ju menjëherë do të shihni vlerën e tyre pasi që ju lejojnë të kuptoni se kush po vjen në faqen tuaj, kur, për sa kohë dhe nga ku. Të gjitha këto të dhëna janë në dispozicion në kohë reale dhe ju mundësojnë të kuptoni se cilat faqe ose përmbajtje i interesojnë klientëve tuaj në mënyrë që të t’ua servirni më shumë ato.
Është gjithashtu e rëndësishme të hulumtohet se çfarë po i përgjigjen konsumatorëve në mediat sociale – cili postim ka marrë më shumë pëlqime apo komente. Ju mund të përdorni të gjitha këto të dhëna për të kuptuar se si të angazhoheni më mirë me audiencën tuaj për t’ju ndihmuar të shisni më shumë. Mundësitë janë të pafundme.
5.Përfitoni më shumë
Së fundmi dhe më e rëndësishmja, të qenit në internet ju jep më shumë mundësi për të arritur më shumë njerëz dhe për të shitur më shumë produkte ose shërbime. Duke shtuar një dyqan në faqen tuaj, ai ju lejon të shisni në një pjesë të kostos së një dyqani. Goditja e “Blej” në shfletuesin tuaj të internetit është shumë më e lehtë sesa të futesh në makinën tënde dhe të udhëtohesh aty ku është produkti fizik. Ju mund të arrini një audiencë shumë më të gjerë, për një pjesë të asaj që mund të ketë kushtuar 10 vjet më parë.
Nëse aktualisht nuk keni një prezence në internet, mos e mendoni dy herë por rregjistrojeni tani.