SHPËRNDAJE

Kur doni të gjeni një restorant ose një dyqan riparimi të makinave aty pranë, çfarë bëni? Ju kërkoni për të online! Kur keni një shqetësim mjekësor dhe keni nevojë për numrin e telefonit për klinikën më të afërt, cili është plani juaj i veprimit? Ju e Google-oni atë, natyrisht. Meqë rreth 46% e kërkimeve në Google janë të një natyre vendore, bizneset kudo po investojnë në strategjitë lokale të optimizimit të motorëve të kërkimit (SEO).

Çfarë është Local SEO ?

Edhe pse SEO lokale nuk ka një përkufizim zyrtar, disa markave dhe agjencive janë përpjekur të shpjegojnë taktikën e marketingut.

Moz përkufizon SEO lokale si “një proces për rritjen e dukshmërisë së kërkimit për bizneset që u shërbejnë komuniteteve të tyre ballë për ballë.”

RevLocal e konsideron optimizimin e kërkimit lokal të jetë një “qasje e integruar për marketing për bizneset vendore”, ndërsa eConsultancy i referohet asaj si një taktikë për “sigurimin e rezultateve që janë relevante për një kërkues bazuar në vendndodhjen e tyre aktuale”.

Në tërësi, optimizimi i lokacionit të kërkimit lokal përdor teknika dhe taktika të ndryshme për të përmirësuar pozitën e biznesit tuaj në renditjen e kërkimit lokal. Renditja e kërkimit lokal ndodh kur një përdorues përfshin një fjalë kyçe vendore në kërkimin e tyre ose motori i kërkimit depërton një vendndodhje nga pajisja e përdoruesit.

Pse duhet të më interesoj për biznesin tim Local SEO ?

Nëse tashmë jeni duke menduar për një strategji të optimizimit të motorëve të kërkimit, mund të pyesni veten pse ju duhet të kujdeseni për SEO lokale. Në fakt, në varësi të fjalëve kyçe dhe taktikave që po përdorni, mund të zbatoni një plan vendor SEO tashmë pa e kuptuar atë.

Thjesht, SEO lokale rrit shanset për t’u gjetur online nga kërkuesit e interesuar (aka, klientët e ardhshëm!) A e dini se 64% e klientëve lokal përdorin motorët e kërkimit dhe direktoritë si mënyrën e tyre kryesore për të gjetur një biznes lokal? Dhe, 50% e kërkuesve vizitojnë bizneset brenda 24 orëve nga një kërkim lokal.

Ende nuk nuk jeni bindur? Merrni parasysh këto statistika të kërkimit lokal.

  • 72% e konsumatorëve që bënin një kërkim lokal vizituan një dyqan brenda pesë miljesh. (WordStream)
  • 30% e kërkimeve në celular lidhen me një vendndodhje. (Google, 2016)
  • 71% e njerëzve thonë se kërkojnë dhe konfirmojnë vendndodhjen e një biznesi para se të shkojnë për të për herë të parë. (HubSpot)
  • 78% e kërkimeve lokale-mobile rezultojnë në blerje . (Search Engine Land, 2014)

Në krye të përmirësimit të ndërgjegjësimit tuaj të përgjithshëm të markës online, kërkimi lokal është një nxitës i rëndësishëm i drejtimit, shitjes dhe trafikut në dyqan për bizneset vendore.

Për të përdorur një strategji vendore SEO për biznesin tuaj, filloni me këto hapa.

1.Kërkojeni listën tuaj të biznesit në Google

Google mban rreth 74.54% të tregut të tregut të kërkimit, duke e bërë atë një motor kërkimi më popullor në të gjithë botën. Me këtë në mendje, është e domosdoshme që të kërkoni dhe të zgjedhni listën tuaj të lirë të Google My Business. Ky listë është ajo që duket kur një përdorues kërkon emrin, vendndodhjen, informacionin ose fjalëkalimet relevante lokale në Google. Këto lista gjithashtu shfaqen në Google Maps.

Për të bërë më të mirën e kësaj listeje të lirë të hartave dhe të llogarisë së Google, përfshini sa më shumë detaje në lidhje me biznesin tuaj . Të paktën, përdoruesit duhet të dinë emrin, adresën dhe numrin e telefonit. Kjo është referuar si informacioni juaj “NAP”. Google My Business gjithashtu ju lejon të përfshini detaje të rëndësishme të biznesit si:

  • Faqja e internetit e kompanisë
  • Orët e operacionit
  • Produkti / Shërbimi Kategoritë
  • Shqyrtime të klientëve
  • Informacion Store / Location
  • Times popullore
  • Fotografitë
  • Logo e kompanisë
    Për të përfunduar plotësisht listën e Google My Business, përdorni këtë udhëzues nga Search Engine Journal.

Plotësoni Listat dhe Direktoritë Online

Interneti është i mbushur me faqet e listimit dhe drejtoritë e bizneseve nga Yelp tek Better Business Bureau. Siç thotë Hubspot , këto vende janë lista online e bizneseve brenda një tregu të caktuar, vendi ose kategorie të veçantë. Meqenëse këto uebfaqe kërkojnë adresën tuaj dhe informacione të tjera lokale të biznesit, ka kuptim që këto faqe do të ishin të dobishme në amplifikimin e prezencës tënde në internet.

Ashtu siç keni bërë me listën tuaj të Google My Business, sigurohuni që të plotësoni këto lista dhe profilet e direktorisë sa më shumë që të jetë e mundur. Përsëri, gjithmonë përfshini emrin, adresën dhe numrin e telefonit.

Filloni strategjinë tuaj lokale të SEO me këmbë të djathtë duke pretenduar dhe kompletuar profilet në këto vende të njohura:

 

Fokusohuni në shqyrtimet e klientëve

A e dini që 88% e konsumatorëve lokal besojnë në rishikime aq sa rekomandimet personale? Me këtë në mendje, është e lehtë të shihet si faktori i rishikimeve në internet në një strategji të suksesshme lokale të optimizimit të motorëve të kërkimit.

Ndërsa taktikat e SEO lokale punojnë për të rritur dukshmërinë tuaj në motorët e kërkimit dhe listat e hartave, ju dëshironi ta përmirësoni atë. Ju nuk doni të jeni në krye të renditjes së kërkimit dhe të bëni një përshtypje të keqe të parë, apo jo? Duke marrë parasysh vlerësimin yll është faktori më i lartë i përdorur nga konsumatorët për të gjykuar një biznes, është e rëndësishme të gjeneroni komente autentike të konsumatorëve.

 

Përmbajtja e faqes së lokalizuar

Së fundi, një nga taktikat më kryesore të kërkimit lokal të motorëve të kërkimit është krijimi i përmbajtjes së lokalizuar në faqen tuaj te internetit. Ka disa mënyra për të shkuar në lidhje me këtë.

Së pari, sigurohuni që emri, numri i telefonit dhe adresa të gjenden lehtësisht në faqen tuaj te internetit. Shumica e bizneseve përfshijnë këtë informacion në fillim dhe / ose në fund të një faqe interneti, si dhe në faqen e Kontaktit.

Tjetra, ju mund të krijoni përmbajtje të internetit dhe blog të fokusuar në fjalë kyçe vendore.

Shumë profesionistë që nisin një strategji lokale SEO për herë të parë bëjnë gabim të mbushjes së shumë fjalë kyçe në faqet e tyre, postimet e blogeve dhe listat online. Makinat e kërkimit e shohin këtë praktikë si të dyshimtë dhe tentojnë të ulin përmbajtjen dhe listimet duke përdorur këtë teknikë. Në vend të kësaj, punoni fjalë kyçe në përmbajtjen tuaj natyrshëm. Mos harroni t’i shtoni ato në titullin tuaj të faqes, titujt, përshkrimin meta dhe alt tagat e imazhit, si dhe, për rezultatet më të mira.

 

Fillo Strategjinë Lokale të SEO

Tani që ju e kuptoni se pse SEO lokale është përdorur nga bizneset e madhësive të ndryshme në të gjithë botën, është koha për të planifikuar dhe ekzekutuar strategjinë tuaj! Filloni me këshillat tona dhe vazhdoni të monitoroni renditjen tuaj lokale.

 

 

PËRGJIGJU