SHPËRNDAJE

Një biznes online është një biznes që mund të arrijë pjesën tjetër të botës duke shfrytëzuar fuqinë e pakufizuar të internetit. Nëse keni një biznes , është e domosdoshme që ju të keni një prani në internet. Në këtë epokë të informacionit ku jetojmë, njerëzit shkojnë online për të mësuar më shumë për kompaninë tuaj dhe nëse nuk keni një faqe interneti kjo nuk reflekton mirë në biznesin tuaj.

Shanset janë, pa një faqe interneti ju nuk do të merreni seriozisht. Plus, do të humbni trafikun dhe klientët e rinj që do t’ju gjejnë nëpërmjet internetit. Sidoqoftë, jo vetëm një faqe do ta bëjë biznesin tuaj të suksesshëm. Ju duhet të keni elemente të caktuara që frymëzojnë besimin në sytë e vizitorit tuaj.

1. Kuptoni cilët jane klientët tuaj

  • Bëni hulumtime të gjera të tregut para se të nisni një kompani të re ose të merrni kompaninë tuaj aktuale në internet. Kjo analizë e tregut do t’ju ndihmojë të kuptoni se kush është klienti juaj, ku ata aktualisht blejnë dhe vendosin se çfarë e bën biznesin tuaj më të mirë se konkurrentët.
  • Bisedoni direkt me klientin tuaj duke përdorur mjete të internetit si marketingu i e-mailit, faqja e internetit, mediat sociale etj.

2. Zgjidhini problemet e klientit tuaj

  • Bëni pyetjet. Cilat janë nevojat e tyre?
  • Personalizoni ofertën tuaj
  • Ofroni ekstra, ngacmoni, ofroni artikujt e tjerë që kanë nevojë
  • Pastaj tregoni klientit tuaj se pse jeni më mirë ose si e zgjidhni problemin e tyre
  • Jini të qartë në kufijtë tuaj në lidhje me deri ku shkojnë shërbimet e kompanisë tuaj.

3. Merrni trafik në faqen tuaj nga sa më shumë vende që të jetë e mundur

  • Search engine optimization (SEO) nuk është e vështirë, por do kohë.
  • Mediat sociale janë zëri dhe metoda juaj për t’u lidhur me të sapoardhurit.
  • Zhvilloni një ofertë të vlefshme si një e-book i lirë që përmban informacione; Kjo tërheq njerëzit që të regjistroheni në listën tuaj të postës elektronike.
  • Dërgo trafikun në ofertën tuaj sa më shumë që të jetë e mundur. Përsërit ofertën tuaj kudo!
  • Listoni faqen tuaj në ‘directories’, kjo rrit praninë tuaj të internetit.
  • Reklamoni biznesin tuaj ne vendet ku klientët tuaj potencialë gjenden.
  • Përdorni listën tuaj të postës elektronike për të tregtuar biznesin tuaj, për të edukuar dhe për të krijuar një marrëdhënie me klientët.
  • Krijo një faqe interneti që është e shkallëzuar dhe do t’ju lejojë të shisni prodhime shtesë dhe të shitni.

4. Shto një metodë të lehtë të pagesës.

Bëjani të lehtë konsumatorëve të blejnë në faqen tuaj dhe ofroni mundësi të shumta për të paguar. Përdorni disa metoda te pagesave,të provuara më parë, karrocë ose faqe interneti si Shopify ose PayPal.

5. Përdorni mjetet e Webmasterit për të përcaktuar se si po punon aktualisht faqja juaj.

  • Shikoni udhëzimet e Google për udhëzuesit e uebit
  • Jini në përputhje me adresën tuaj, ose përdorni www ose jo, por jini të qëndrueshëm.
  • Bëni kërkimin tuaj të fjalëve kyce.
  • Krijo përmbajtje me cilësi të lartë.
  • Mbështeteni faqen tuaj me një blog.
  • Përdorni adresën tuaj ekzistuese të internetit aty ku është e mundur. Një adresë e re në internet mund të kërkojë muaj që të njihet nga motorët e kërkimit
  • Verifiko faqen tënde me Google-in.
  • Mbani një sy në reputacionin tuaj  për të parë se si njerëzit flasin për ju në internet

6. Kuptoni Testimin e Konvertimit

Testoni reklama të ndryshme, oferta. Zbuloni se cila është shkalla juaj e konvertimit (sa njerëz futen në faqe dhe aktualisht nënshkruajnë ose blejnë ofertën ose produktin tuaj).
Përdorni mjete si Facebook Ads, të cilat ju lejojnë të aktivizoni reklama të shumta në të njëjtën kohë, me imazhe të ndryshme dhe / ose kopje për të provuar se çfarë funksionon, cilat reklama i përgjigjen njerëzit?

7. Përdorni Mbështetjen Teknike

Jo të gjithë janë një programues kompjuteri, dhe as duhet të prisni që të jeni. A është forca juaj krijuese, shërbimet e klientit dhe shitjet e biznesit? Askush nuk pret që ju të bëni të gjitha. Të marrësh ndihmë në ndërtimin e faqes tënde të internetit dhe SEO ku është e nevojshme. Këto ditë ju mund të bëni shumë vetë, por kur keni ngecur, paguani për një punë  për të marrë më shumë sfida të vështira menaxhuar.  Kështu që ofrojini suportin e duhur klientëve tuaj ose nëse juve vete ju duhet ndihmë përdorni teknikat outsource.

PËRGJIGJU