SHPËRNDAJE

Ndërsa shumë njerëz aspirojnë të udhëheqin bizneset e tyre, jo të gjithë janë të prerë për të qenë sipërmarrës – sidomos në epokën dixhitale. Ajo merr një lloj të veçantë të personalitetit për të trajtuar çështje që përbëjnë një biznes në internet. Për t’ju ndihmuar të vendosni nëse keni çfarë nevojitet për të filluar biznesin tuaj të bazuar në ueb, ne kemi përpiluar këtë listë të karakteristikave jetësore te sipërmarrësit.

Ata janë shumë të motivuar

Pronarët e suksesshëm të biznesit janë njerëz që janë të mirë në vetë-motivimin. Të jesh një sipërmarrës do të thotë të jesh bosi yt. Mospasja e një mbikëqyrësi mund të tingëllojë si një gjykim i madh, por kur askush nuk do të jetë afër teje të të tregojë se çfarë duhet të bëni. Dhe kjo nuk do të funksionojë – sidomos në internet. Ata e dinë që asnjë nuk do t’u tregojë atyre të nxitojnë dhe të përfundojnë projektet – ata kanë marrë vetëm në dorë për ti bëre idete e tyre realitet.

Ata e përqafojnë teknologjinë
Sipërmarrësit e mirë e dinë se mjetet e tregtisë janë gjithmonë në ndryshim, dhe kështu ata sigurohen që kurrë të mos gjejnë shumë rehat. Ata e dinë se mund t’i shërbejnë më mirë klientëve të tyre duke mbajtur ofertat më të fundit të teknologjive të zgjidhjeve.

Sot sipërmarrësit e suksesshëm e dinë se çdo biznes, pa marrë parasysh madhësinë, duhet të ketë një prani në internet. Konsumatorët potencial shpenzojnë më shumë se 10 orë në ditë duke shikuar në ekranet, kështu që një faqe interneti është mënyra më e mirë për të parë sytë në shërbimin ose produktin tuaj. Dhe të kesh një faqe interneti nuk do të thotë të kesh vetëm ndonjë faqe interneti; Në mënyrë ideale, ju do të keni atë që ngarkon shpejt, duket po aq e mirë në desktop dhe celular, dhe qëndron në internet me joproduktive të vogla.

Ata janë të fokusuar tek Klienti
Ju nuk mund të kryeni një faqe interneti të suksesshme ose biznes nëse askush nuk është i interesuar në blerjen e produktit apo shërbimit tuaj. Kjo është arsyeja pse sipërmarrësit e mirë e dinë se mbajtja e klientëve duhet të jetë thelbi i funksionimit të tyre.

Jeff Bezos, drejtori ekzekutiv i Amazon, fillimisht krijoi kompaninë e tij në garazhin e tij. “Ne i shohim klientët tanë si ftues të ftuar në një parti dhe ne jemi ushtritë. Është detyra jonë çdo ditë për të bërë çdo aspekt të rëndësishëm të përvojës së konsumatorit pak më mirë “, tha ai.

Dështojnë dhe provojnë përsëri
Sipërmarrësit kryesorë e dinë se bërja e gabimeve ndonjëherë është thjesht pjesë e lojës. Ata nuk janë penguar nga pengesat e tyre, por e shohin proçesin e sipërmarrjes si një përvojë mësimi.

Drew Houston, CEO dhe bashkë-themelues i Dropbox, ka deklaruar: “Mos u shqetësoni për dështimin. Ju duhet vetëm të keni të drejtë një herë. “Në fakt, ndonjëherë dështimet tuaja të mëparshme hapin rrugën për sukseset tuaja në të ardhmen. Para se të godiste me Dropbox, Hjustoni punoi në një numër të startupe të tjera, shumica e të cilave nuk keni dëgjuar për shkak se ata kurrë nuk kanë shkuar larg. Por këto përpjekje të hershme i mësuan Houston se si të drejtohej një kompani e suksesshme më vonë.

Ti mund ta besh!
Ashtu si me çdo punë tjetër, duke u bërë vetë-punësuar kërkon grupin e vet të aftësive sipërmarrëse. Mbajtja e biznesit tuaj bën thirrje për vendosmëri, fleksibilitet dhe gatishmëri për të bërë një plan biznesi. Nisja e një kompanie nuk është e lehtë, por nëse e sheh veten në këtë listë, mund të jesh gati për të pasur sukses.

Mendoni se keni atë që duhet? Do të keni nevojë për një faqe interneti për atë biznes të shkëlqyeshëm. Lejoni ekspertët tanë të Webhost.al t’ju ndihmojnë të krijoni fillimisht një domain dhe hostim.

PËRGJIGJU