SHPËRNDAJE

Çfarë është SEO?

SEO-është proçesi i ndikimit në dukshmërinë e një faqe interneti në rezultatet e papaguara të një motor kërkimi në internet – shpesh të referuara si rezultate “natyrale”, “organike” ose “të fituara”.

SEO i referohet praktikës së “optimizimit të motorëve të kërkimit”. Çdo herë që një person kërkon një fjalë në një motor kërkimi si Google, algoritme të komplikuara punojnë prapa skenave për të përcaktuar se cilat faqe janë të përshtatshme më mirë për fjalen e kërkuar.

Natyrisht, është në interesin më të mirë të biznesit tuaj të paraqitet si një nga këto rezultate në faqen e parë. Sa më e lartë të jetë vendosja në rezultatet e kërkimit organik, aq më shumë rriten gjasat që një përdorues të klikojë në faqen tuaj:

Promovimi i përmbajtjes që krijoni për faqen e internetit të biznesit tuaj është po aq i rëndësishëm sa ta shkruani atë. Një mënyrë që ju mund të promovoni përmbajtjen tuaj pa ndonjë përpjekje është të rikuperoni SEO-n dhe praktikat më të mira në çdo artikull që publikoni. Ndjekja e këtyre udhëzimeve mund të ndihmojë që faqja juaj të shfaqet më shpesh në rezultate.

 

1 – Mendoni çfarë  kërkojnë konsumatoret tuaj 

Kur bëni një pyetje në Google ju shikoni sesi mundohen të gjejnë pyetjen tënde pa e mbaruar fjaline nëpërmjet sugjerimeve. Duke ditur se kërkimi po bëhet më shumë bisedor duhet të informojë mënyrën si krijon përmbajtjen tënde. Në vend që të ndjekësh praktikat e plotësimit të fjalëve kyçe të ndryshme në përmbajtjen tënde, artikujt tuaj tani duhet të rrotullohen rreth pyetjeve që klientët tuaj po kërkojnë dhe përgjigjet për to.

Filloni: Shkruani një listë me 10 pyetje që klientët tuaj ju kërkojnë më shpesh. Pastaj, brainstorm pjesë të ndryshme të përmbajtjes që mund të krijoni rreth këtyre pyetjeve të ndryshme. Çdo artikull që gjeneron prej tyre do të përfitojë jo vetëm nga motorët e kërkimit, por edhe nga lexuesit tuaj.

 

2 – Përdorni një varg ndryshimesh fjalësh

Mendimi i vargjeve të ndryshme të fjalëve, është një mënyrë e zbukuruar për të përshkruar aftësinë e motorëve të kërkimit për të përcaktuar se cilat fjalë dhe fraza në një faqe lidhen me njëri-tjetrin.

Filloni: Rekomandimi këtu është i thjeshtë. Në vend që të përpiqeni të përfshini fjalë kyçe ose fraza individuale, përdorni një shumëllojshmëri përshkrimesh për të bërë pikën tuaj si më poshtë:

 3 – Vendosni fjalë kyçe të synuara në zona të rëndësishme

Ndërsa po krijoni përmbajtje, merrni parasysh se vendndodhja e fjalë kyçeve të synuara brenda saj mund të ndikojë nëse motorët e kërkimit japin përmbajtjen tuaj peshën që meriton.

  • Titulli i postës suaj të blogut
  • URL-ja e permalinkeve të postës suaj të blogut
  • Fjalia e parë permbajtjes tuaj
  • Një nga titujt H2 brenda postës suaj të blogut
  • Titulli i faqes tënde dhe ‘meta description’

Filloni: Nëse faqja juaj shkon në WordPress, një plugin si Yoast SEO mund t’ju ndihmojë të gjeni këto mundësi.

 

4 – Shkruani artikuj që janë më të gjatë se 2.000 fjalë

Sipas një analize të kryer nga SERPIQ, pozicionet më të larta në rezultatet e kërkimit organik ka të ngjarë të zënë nga artikujt më të gjatë sesa ato të shkurtrit:

 

Jo çdo postim që ju shkruani duhet të prekë 2,000 fjalë. Megjithatë, nëse ka fjalë kyçe të veçanta për të cilat po përpiqeni të arrini renditjen e lartë, mund të jetë në avantazhin tuaj të krijoni përmbajtje më të gjatë.
Ju gjithashtu do të dëshironi të konsideroni industrinë tuaj. Çfarë është standardi për faqet në hapësirën tënde?. Mos e ktheni 500 fjalë me përmbajtje të madhe në 2000 fjalë boshe. Përmbajtja që krijoni duhet të jetë e vlefshme për një kohë afatgjatë.

Filloni: Hidhini një sy fjalëve të tua të synuara dhe zgjidhni një rreth tyre për të krijuar një artikull prej 2.000+ fjalësh. Jepni disa përpjekje shtesë promovuese, dhe mund ta shihni atë renditje më të shpejt në rezultatet e kërkimit.

 

 5 – Bëni përmbajtjen tuaj të lexueshme

Duke e bërë përmbajtjen tuaj më të lexueshme, mund të përmirësoni performancën e faqes suaj dhe praninë e motorit tuaj të kërkimit. Ju mund të ndihmoni lexuesit të lundrojnë fjalët e tua duke përdorur:

  • Titujt e brendshëm (në mënyrë tipike etiketat H2 ose H3)
  • Paragrafë të shkurtër (jo më shumë se 2-4 fjali secila)
  • Listat e numëruara
  • Imazhe dhe mjete të tjera vizuale
  • Llojet e teksteve

Filloni: Përveç aplikimit të karakteristikave specifike të listuara më lart, “lexueshmëria” zbret në diçka të ndjeshme. Hidhni një sy në faqet tuaja. Nëse do të ishit vizitor, a do të interesoheshit për të lexuar më shumë? Nëse jo, cilat ndryshime mund të bëni për t’u angazhuar më tej?

PËRGJIGJU