Google AdWords luan një rol thelbësor në lehtësimin e strategjive të marketingut online. Është një nga metodat më produktive dhe më të shpejta për të sjellë trafik të madh dhe të interesuar në faqen tuaj. Duke përdorur Google Adwords mund të kushtojë pak – përdoret një model PAY-PER-CLICK (PPC) – por përfitimet që do keni mund të jenë më të mëdha se shpenzimet.
Google AdWords ofron trafik të siguruar dhe të menjëhershëm në faqen tuaj te internetit dhe ju jep një mundësi për të kthyer shumë vizitorë në ndjekës të rregullt dhe sigurisht në shitje.
Është shumë e lehtë të fillosh një llogari AdWords; megjithatë, ka disa gjëra për t’u mbajtur në mend përpara se t’ja nisni.
8 këshilla për përdorimin e Google Adwords
- Përcaktoni buxhetin e duhur.
- Gjeni fjalë kyçe të drejtë.
- Tërhiqni sa më shumë konsumatorë.
- Faqet ku klikojnë vizitorët gjithashtu mbajnë rëndësi.
- Rrjetet e kërkimit dhe shfaqjes (Search and Display Networks)
- Operoni raportet e termave të kërkimit.
- Conversion tracking
- Përcaktimi i vendndodhjes.
1.Përcaktoni buxhetin e duhur .
Krijimi i një buxheti të duhur është një hap themelor që ju duhet të merrni gjatë krijimit të një fushate AdWords.
Një nga pyetjet më të shpeshta dhe më të zakonshme është: “Sa duhet të shpenzojmë në një fushatë AdWords?” Duke rregulluar buxhetin për llogarinë tuaj AdWords, lehtë mund të parandaloni shpenzimet e tepërta dhe nën shpenzimet e buxhetit që mund të rezultojnë në të ardhura të ulëta.
Kur bëhet fjalë për përdorimin e Google AdWords, procesi është shumë praktik dhe fleksibël, duke ju lejuar të merrni vendime buxhetore që përshtaten më së miri me kërkesat tuaja në biznes. Përveç përcaktimit të buxheteve mujore dhe ditore, Google AdWords monitoron dhe rregullon të gjitha luhatjet në trafikun e uebit për t’u siguruar që nuk e tejkaloni buxhetin tuaj mujor.
Duke vendosur një buxhet të duhur, mund të krijosh një fushatë të suksesshme reklamuese pa rrezikuar funksionet e tjera të biznesit.
2. Gjeni fjalë kyçe të duhura.
Për të zgjedhur fjalët më të mira për biznesin tuaj, së pari duhet të konsideroni katër llojet e ndryshme kombinimesh në dispozicion:
Broad match type: Ky është tipi i ngjarjes që tregon ad tuaj në një audiencë më të gjerë në lidhje me kërkimet që kanë fraza të ngjashme dhe variacione të afërta.
Broad match modified Një ngjarje e gjerë, por me kufizime të lehta. Fjalët kyçe kanë një shenjë “+” para tyre. Ky opsion ka më shumë kontroll mbi broad match type. Shembull: “Web Host” ose “Web + Host”.
Phrase match Reklama juaj do të shfaqet kur fjalët kyçe të përmbajnë shprehje në pyetjen e kërkimit. Ai maksimizon klikimet e përshtatshme, gjë që rezulton në konvertime të përmirësuara. Shembull: “Mobilje antike”.
Exact match : Me këtë lloj ngjarje, reklamat e tua do të tregojnë vetëm nëse dikush e kërkon fjalën e saktë që keni zgjedhur. Ky lloj ju jep kontroll maksimal mbi shfaqjen e reklamave tuaja. Shembull: [Web host].
Vetëm zgjidhni ato fjalë kyçe që përshkruajnë mirë biznesin, produktet ose shërbimet tuaja.
3. Tërhiqni më shumë konsumatorë.
Ndërkohë që platformat e tjera të marketingut dixhital mund të marrin disa kohë për të dhënë rezultate të dëshiruara, Google AdWords mund të japë rezultate të menjëhershme nëse ekzekutimi është i saktë.
Përveç përdorimit të fjalë kyçe të zgjedhura siç duhet, bëni reklamat tuaja të pastra dhe tërheqëse në mënyrë që të tërhiqni në klientët potencialë. Bëni titujt tuaj të tërhequr dhe bëni qëllimin e qartë në përshkrimet tuaja. Reklama juaj duhet gjithashtu të përmbajë një thirrje për veprimi të qartë, të thjeshtë dhe të fortë , për të inkurajuar përdoruesin të ndërmarrë veprime.
Kujdes : Mos bëni gabim të krijoni një reklamë dhe thjesht ta injoroni – nëse fushatat tuaja nuk janë optimizuar dhe monitoruar, rrezikoni të humbni gjithçka që keni investuar.
4. Faqa ku drejtohen vizitorë gjithashtu ka rëndësi.
Faqa ku drejtohen vizitorët janë një komponent thelbësor dhe i domosdoshëm i marketingut në internet. Të gjitha përpjekjet tuaja për krijimin e një fushate fitimprurëse të AdWords do të shkojnë më kot nëse nuk keni një faqe drejtuese cilësore dhe të përshatshme.
Faqja drejtuese ofron informacione shtesë dhe detaje rreth ofertave tuaja që bind përdoruesin të marrë pjesë në procesin e konvertimit. Që, faqet drejtuese të jenë të orientuara nga konvertimi, sigurohuni që ato të jenë të dizajnuara në atë mënyrë që u ofrojnë klientëve qartësi – dhe mos harroni një CTA(call to action) të qartë.
Një faqe e madhe drejtuese mund të përmbajë elemente si:
Një titull tërheqës
Përfitimet dhe tiparet e produkteve
Imazhe dhe grafiqe bindëse
Dëshmitë e provave sociale
Një CTA(Call to action) të fortë dhe bindës
Pro tip: Mos i drejtoni të gjitha reklamat tuaja në një faqe drejtuese të vetme. Jo të gjitha reklamat i referohen të njëjtit produkt ose shërbim.Ta themi thjesht, sa më shumë faqet drejtuese që krijoni, mundësitë më të shënjestruara që keni për konvertimin e vizitorëve në konsumatorë.
5. Rrjetet e kërkimit dhe shfaqjes
Zakonisht, fillestarët dhe pronarët e bizneseve të vogla luftojnë me pyetjen nëse duhet përdorur rrjetet e kërkimit(search networks), rrjetet e shfaqjeve(display networks) ose të dyja.
Rrjetet e kërkimit(Search Networks) Kur reklamoni reklamat tuaja përmes një rrjeti kërkimi, ato shfaqen në rezultatet e kërkimit të Google kur dikush kërkon një term që përputhet me fjalët tuaja. Në përgjithësi, trafiku i rrjetit të kërkimit është më i synuar dhe i orientuar drejt konvertimit sesa trafiku i rrjetit të shfaqjes.
Rrjetet e shfaqjes (Display Networks)
Kur reklamoni reklamat tuaja përmes rrjetit të shfaqjes, mund të shfaqni reklamat tuaja në një sërë vendesh në internet. Rrjetat e shfaqur janë më fleksibël dhe ju lejojnë të zgjidhni llojin e përmbajtjes që dëshironi në reklamat tuaja.
Pro tip: Meqenëse këto rrjete veprojnë ndryshe, mos i përzieni të dyja në një fushatë të vetme.
Fillimisht, reklamoni përmes rrjeteve të kërkimit, pasi shumica e konvertimeve direkte fitohen atje. Nëse jeni të interesuar në ndërtimin e vetëdijes së markës për biznesin tuaj, rrjetet e shfaqjes janë më të përshtatshme. Pas shqyrtimit të dy opsioneve, zgjidhni bazuar në qëllimin tuaj që doni të arrini
6. Operoni raportet e termave të kërkimit.
Raportet e termave të kërkimit mundësojnë njohjen e qëllimit dhe të gjuhës së përdoruesit përmes së cilës mund të targetoni fjalë kyçe më të përshtatshme. Ata madje gjenerojnë ide për fjalë kyçe të reja dhe përjashtojnë fjalë kyçe të parëndësishme
Përdorni ato për të identifikuar lehtësisht termat që janë relevantë për biznesin tuaj dhe gjithashtu rezultojnë në një numër të mirë klikimeve dhe përshtypjeve.
7. Conversion Tracking
Për ta bërë punën tuaj më të lehtë, Google AdWords ofron një mjet të lirë të quajtur Conversion Tracking tregon se çfarë ndodh pas marrjes së një klikimi nga ana e reklamës. Gjithashtu, ju lejon të identifikoni se sa efikase janë fushatat tuaja të reklamimit në drejtim të shitjeve, shkarkimeve, regjistrimeve ose ndonjë forme tjetër të konvertimeve.
Të dhënat e regjistruara përmes conversion tracking ju japin informacion mbi metrics kryerëse dhe jo-performuese, duke ju lejuar të optimizoni për një performancë më të mirë. Për shembull, mund të përqendrohesh në fjalë kyçe që të çojnë në konvertime efikase dhe të përjashtojnë ose të ndalojnë në fjalët kyçe që nuk kryejnë.
Për ta përmbledhur, është një mjet i fuqishëm që jo vetëm që përcakton vlerën e reklamave, fjalëve kyçe dhe faqet drejtuese, por ndihmon gjithashtu fushatat tuaja AdWords për të fituar më shumë konvertime dhe përmirësuar të ardhurat tuaja.
8. Targetoni vendndodhjen
Lokacioni është një nga elementët më të anashkaluar të një fushate AdWords. Edhe me reklamën më të mirë dhe faqen drejtuese, mund të humbasësh ende nëse konsumatorët janë duke kërkuar për ju në vendodhjen e gabuar .
Google AdWords ju lejon të targetoni auditorët sipas vendndodhjes.
Përmes targetimit të vendndodhjes, ju zgjidhni zonat e veçanta ku dëshironi të shfaqni reklamat tuaja, duke siguruar që klientët e duhur të gjejnë biznesin tuaj. Plus, Google Adwords ju ofron zonat t sugjeruara që mund ti merrni në konsideratë për synimin tuaj. Ju gjithashtu mund të përjashtoni vende që përmbajnë konsumatorë të cilët nuk janë të rëndësishëm për biznesin tuaj.
Në përfundim
Përdorimi i Google AdWords mund t’ju ndihmojë të keni në trafik të kualifikuar dhe të orientuar drejt konvertimit. Pavarësisht nga madhësia, AdWords mund të ndihmojë çdo biznes – thjesht duhet të mbani dhe të optimizoni fushatën tuaj për të mbledhur rezultatet më të mira. Jepni një përpjekje për të parë nëse mund të rritni madhësinë dhe qëllimin e biznesit tuaj me fushatat e synuara të rëndësishme për biznesin tuaj.