SHPËRNDAJE

Ju keni përfunduar krijimin e faqes suaj dhe e keni publikuar atë? Urime Kjo është një punë e madhe. Por nëse keni menduar se pjesa e vështirë ka mbaruar, mendoni përsëri.

Krijimi i faqes suaj të internetit është një hap i madh, por në qoftë se ju dëshironi që njerëzit të vizitojnë shpesh faqen tuaj, atëherë duhet të punoni shumë për pjesën e marketingut.

Për tu indentifikuar sa më mirë online, duhet të kryeni marketing online. Dhe për ta bërë sa më mirë, keni nevojë për një plan.

Hapi 1:

Përcaktoni qëllimet tuaja.

Para se të filloni të merrni vendime se si të trajtoni marketingun tuaj online, është e rëndësishme të mendoni se ku doni të arrini.

Dëshiron të keni më shumë trafik në faqen tuaj? Dëshiron të keni vizitorë të caktuar në  faqen tuaj? Po shisni diçka dhe keni nevojë ti jepni përparësi fitimit? A jeni duke shpresuar për të ndërtuar një listë e-mail?

Ju mund të keni më shumë se një qëllim kryesor për marketingun tuaj online, por përdorni këtë hap për të kuptuar se cilat janë qëllimet tuaja specifike dhe nivelin e prioritetit për secilin. Lloje të ndryshme të marketingut online punojnë më mirë për qëllime të ndryshme, kështu që ky hap do të luajë një rol të rëndësishëm në udhëheqjen e alternativave më të mira në hapat tuaj të ardhshëm.

Hapi 2:

Qartësoni audiencën tuaj të synuar.

Shumica e faqeve nuk janë për të gjithë. Plani juaj i marketingut online do të funksionojnë më mirë nëse ato përqendrohen te njerëzit që ka më shumë gjasa të jenë të interesuar në faqen tuaj te internetit.

Nëse tashmë keni klientë ose ndjekës, atëherë ajo që dini rreth tyre duhet të ndihmojë në formësimin e idesë tuaj për audiencën tuaj të synuar. Uluni dhe krijoni një profil të llojit të personit që ka më shumë gjasa të blejë produktet tuaja ose të ndjekë përmbajtjen tuaj. Jini të kujdesshëm. Përfshini gjëra të tilla si:

Mosha
Vendi
Gjinia
Niveli i te ardhurave
Niveli i arsimit
Gjendja martesore
Statusi i prindërve
Profesioni
Interesat e pergjithshme
Hobit
Politika dhe vlerat
Tiparet e personalitetit
Sjellja e blerjes

Natyrisht, do të ketë një llojllojshmëri në llojin e njerëzve të interesuar në faqen tuaj – por hartoni një fotografi të  llojit të personit që dëshironi të arrini dhe kjo do t’ju ndihmojë të përmirësoni përpjekjet tuaja.

Pasi ta keni përpunuar portretin tuaj fillestar (buyer persona),  kërkoni ta gjeni atë nëpërmjet hulumtimeve. Ekzistojnë një numër produktesh të ndryshme (disa free, disa jo) që mund t’ju ndihmojnë të mësoni më shumë për një segment të caktuar të tregut. Disa nga supozimet tuaja fillestare rreth audiencës suaj mund të jenë të gabuara dhe faza e kërkimit do t’ju ndihmojë që ta kuptoni dhe t’ju mundësojë të redaktoni informacionin që keni për njerëzit që po përpiqeni të arrini.

Hapi 3:

Përcaktoni cilat taktika marketingu duhet të përdorni.

Pasi ta dini se çfarë doni të arrini dhe kë dëshironi të arrini, është koha të kuptoni se cilat taktika të marketingut online duhet të përdorni. Nëse nuk jeni njohur me marketingun online (dhe ndoshta edhe nëse jeni), ky hap do të kërkojë hulumtime të veçanta. Ka shumë taktika dhe kanale që të duhet të jeni të vetëdijshme dhe secila prej tyre ka grupin e vet të praktikave më të mira.

Nëse jeni duke shpresuar që ta bëni gjithçka vetë, në vend që të merrni ndihmë, atëherë pritni të kushtoni një kohë të konsiderueshme për të mësuar hilet. Nëse keni një buxhet dhe planifikoni të punësoni dikë të kësaj fushe, atëherë doni të siguroheni që të keni kuptueshmëri të mjaftueshme për fushat e ndryshme të marketingut në internet për të ditur se cilat janë ato që doni të bëni dhe të jeni në gjendje të punësoni dikë që e di se çfarë po bëjnë.

Ndoshta doni të bëni disa kombinime të:

Optimizimi i motorëve të kërkimit (SEO)
Marketing i paguar i kërkimit
Marketingu i përmbajtjes
Email marketing
Marketingu i mediave sociale
Affiliate Marketing
Optimizimi i konvertimit

Secila prej këtyre punon së bashku me të tjerët, por nuk është e nevojshme ti bëni të gjitha  për t’ja filluar. Dhe për të komplikuar më tej gjërat, këto janë kategori të mëdha me shumë taktika të ndryshme brenda tyre. Për shembull, marketingu i përmbajtjes mund të përfshijë webinar hosting, podcast,  publikimin e një blog-u, të bësh video ose disa kombinime të ndonjë ose të të gjitha këtyre gjërave.

Nëse keni kohë të kufizuar dhe buxhet për të punuar me të, do të duhet të kuptoni se ku të vendosni përpjekjet tuaja fillestare për të marrë më shumë të ardhura për atë që jeni duke investuar. Njohja e qëllimeve tuaja dhe audienca që dëshironi të arrini duhet t’ju ndihmojnë të përcaktoni se cilat taktika dhe kanale do të priorizoheni.

Hapi 4:

Përcaktoni buxhetin tuaj.

Marketingu Online ka dy kosto të mëdha: kohën dhe paratë. Ju mund të largoheni me shpenzimet më pak në para nëse jeni në gjendje të shpenzoni më shumë në kohë, por në të dyja mënyrat do t’ju kushtojë. Pra, para se të filloni të zbuloni specifikat e planit tuaj, merrni parasysh me kujdes sa duhet të shpenzoni.

Disa lloje të marketingut online nuk kushtojnë asgjë në të holla nëse nuk punësoni dikë për t’i bërë ato, ndërsa të tjerët, si kërkimi me pagesë dhe reklamimi social, do t’ju kushtojnë diçka pa marrë parasysh çfarë. Nëse keni nevojë të merrni me pak ose pa buxhet monetar, atëherë përpiquni të gjeni mbivendosjen midis fuqive tuaja dhe asaj që do t’ju përgjigjet audienca juaj. Nëse doni të provoni marketingun e përmbajtjes, por jeni një shkrimtar i tmerrshëm, merrni parasysh nëse auditori juaj mund t’i përgjigjet një podcast-i, për shembull.

Në përgjithësi, nëse do të vazhdoni më tej me marketingun tuaj online dhe nëse keni disa të holla për të shpenzuar për punësimin e profesionistëve të kualifikuar për të ndihmuar. Marketingu në internet nuk është tërësisht i varur nga mundësia për të shpenzuar shumë para, por ndihmon.

Hapi 5:

Krijoni planin tuaj.

Katër hapat e mëhershëm duhet t’ju sjellin deri në pikën ku ju keni një ide mjaft të mirë se cilat lloje të marketingut online do të bëni dhe sa mund të fitoni. Tani është koha për të vënë të gjitha së bashku në një plan të qartë, me hapa dhe afate specifike.

Nëse doni të vazhdoni me marketingun tuaj online, do t’ju duhet të organizoheni dhe të jepni një afatkohor për të arritur objektivat tuaja. Nëse jeni duke ndjekur marketingun e medias sociale, zotohuni të përditësoni profilin tuaj një numër të caktuar  në javë dhe të planifikoni kohë për të kaluar bashkëveprimin me të tjerët në platformën tuaj. Nëse po filloni një blog, përpiloni një listë të temave për të shkruar dhe jepni një afat specifik për marrjen e çdo postimi të shkruar dhe publikuar.

Mënyra e vetme që ju do të bëni është të qëndroni të organizuar dhe të angazhoheni për të vazhduar me orarin që krijoni.

Nëse tingëllon si një shumë dhe ju jeni të zhytur plotësisht, mos u ndjeni keq. Është shumë. Por e vetmja mënyrë për të ecur përpara është të fillosh dhe të mësosh si të shkosh. Dhe nëse mund t’i gjesh paratë për ta bërë këtë, ia vlen të punësosh dikë për të ndihmuar. Shikoni në agjencitë e marketingut online dhe konsulentët, ose specialistë të pavarur për të ndihmuar me gjëra të tilla si SEO dhe blogging. Jeta juaj do të jetë shumë më e lehtë në qoftë se ju transferoni disa prej detyrave tuaja rreth marketingut për njerëzit e aftë për ta bërë atë. Pastaj mund të përqendrohesh në krijimin e produkteve ose përmbajtjeve që ndërtuat  për të filluar.

PËRGJIGJU