Si një pronar i biznesi, ju duhet të kuptoni sa vizitorë keni, kush janë ata, prej nga vijnë dhe, më e rëndësishmja, se si sillen kur ju vizitojnë. Për të gjetur këtë informacion dhe më shumë, zgjidhja më e mirë është Google Analytics. Një mjet i mbushur me karakteristika, i analizës nga motorri kërkimi më i madh në botë. Në këtë post, ne do të shpjegojmë se si ta instaloni Google Analytics dhe si të gjeni informacionin që ju nevojitet për të parë nëse faqja juaj po funksionon mirë.
Si ta instaloni Google Analytics
- Hapni një llogari të ‘Google Analytics’
Ju mund ta konfiguroni Google Analytics thjeshtë. Së pari, duhet të regjistrohesh për një llogari falas duke vizituar analytics.google.com
- Vendosni ‘analytics’ për faqen tuaj te internetit
Pasi të keni krijuar llogarinë tuaj, faza e ardhshme është krijimi i ‘Google Analytics’ për faqen tuaj te internetit. Vendosja fillon me ekranin e mëposhtëm:
Gjëja që duhet të kontrolloni me kujdes është URL-ja. Disa faqe përdorin www dhe disa nuk e përdorin. Cilado që keni zgjedhur të përdorni në faqen tuaj, sigurohuni që përdorni të njëjtin version.
- Marrja e ID-së tuaj
ID-ja ose kodi përcjellës është ajo që i lejon Google-it të analizojë trafikun tuaj. Ju mund të merrni ID-në thjesht duke klikuar në butonin blu: ‘Get Tracking ID button at the bottom of the page’. Kopjoni ID-në dhe ngjiteni diku ku mund ta përdorni më vonë.
Për të punuar, kodi duhet të instalohet në çdo faqe të faqes suaj të internetit. Kjo nuk do të thotë që ju duhet të shtoni manualisht në çdo faqe individuale – ka mënyra shumë më të lehta për ta bërë këtë. Nëse keni përdorur një CMS, të tillë si WordPress, për të krijuar faqen tuaj, ju mund të shtoni kodin lehtë duke përdorur një shtojcë të tillë si Google Analytics nga Monster Insights. Për llojet e tjera të faqeve, zakonisht bëhet duke shtuar kodin në kokën e faqes suaj, e cila, siç duket në çdo faqe, do të thotë që vetëm duhet ta shtosh një herë.
- Aktivizimi i veçorive
Dy karakteristika të tjera që dëshironi të aktivizoni janë demografia dhe analytics në faqe. Demografia do t’ju japë një kuptim të qartë të gjinisë dhe moshës së vizitorëve ndërsa analiza në faqe do t’ju tregojë se si vizitorët bashkëveprojnë me veçoritë specifike, siç janë thirrjet për veprim dhe lidhje, në faqet individuale.
Sapo të keni instaluar Google Analytics në faqen tuaj te internetit, faza përfundimtare është që të siguroheni se po punon si duhet. Në Google Analytics, shkoni te menu-ja kryesore dhe klikoni në ‘Admin’. Në kolonën qendrore, ‘Pronë’, do të shihni ‘.JS Tracking Info’ në krye të listës. Klikoni mbi këtë dhe pastaj kliko “Kodi i Ndjekjes”. Nëse ndjekja juaj po funksionon, ky informacion do të shfaqet: