SHPËRNDAJE

Instagram mund të jetë një kanal shumë i mirë reklamimi vizual për markën tuaj. Në fakt, në një studim të kohëve të fundit u zbulua se Instagram siguron markat me 25% më shumë angazhim mbi platformat e tjera sociale. Kjo do të thotë se Instagram është një kanal kryesor për të ndërtuar markën tuaj për biznesin tuaj.

Në këtë post, ne do t’ju tregojmë se si ta përdorni në mënyrë efektive Instagram për të rritur angazhimin dhe për të ndërtuar një ndjekje masive.

Ka pesë taktika që do t’ju ndihmojnë të merrni më shumë pasues në Instagram:

  1. Përdor hashtag-et e  duhur.
  2. Përdorni filtrat e duhur.
  3. Postoni në kohën e duhur.
  4. Mundohu të vjedhësh ndjeksit e konkurrentëve tuaj.
  5. Postimet e sponsorizuara dhe rishikimet (reviews).

Le të zhytemi thellë në mënyrën se si të zbatojmë çdo taktikë.

1. Përdorni Hashtag-et e duhur.

Qëllimi juaj në Instagram është që të angazhoni audiencën tuaj të tanishme, ndërkohë që po rriteni edhe më tutje. Postimi i fotografive të reja, interesante dhe të angazhuara do të kënaqë kërkesën e parë, por për të filluar rritjen, do të kuptoni që përdorimi i hashtag-eve e të jetë jashtëzakonisht i rëndësishëm. Hashtag-et në fotot tuaja ia bën të lehtë njerëzve,për të gjetur fotot tuaja, pasi janë në kërkim të atyre terma-ve të veçanta.

Pra cilat hashtags duhet të përdorni?

Këtu janë  20 hashtage aktuale në Instagram sipas Websta:

  1. #love (1,027,917,810 posts)
  2. #instagood (552,537,705 posts)
  3. #photooftheday (394,332,818 posts)
  4. #beautiful (367,636,422 posts)
  5. #tbt (360,522,758 posts)
  6. #happy (2353,202,629 posts)
  7. #cute (351,930,751 posts)
  8. #fashion (351,195,493 posts)
  9. #followme (326,083,312 posts)
  10. #me (314,611,081 posts)
  11. #follow (311,454,486 posts)
  12. #like4like (306,277,038 posts)
  13. #picoftheday (306,277,038 posts)
  14. #selfie (293,039,427 posts)
  15. #summer (261,573,181 posts)
  16. #friends (258,756,470 posts)
  17. #instadaily (258,189,528 posts)
  18. #girl (244,327,385 posts)
  19. #fun (238,836,598 posts)
  20. #art (233,524,357 posts)

Nëse shihni listën e mësipërme dhe thatë: “Por asnjë nga ato nuk vlen për produktet ose markën time”, ka të ngjarë që të jeni të saktë.

Përdorimi i hashtags është një gjë, dhe duke përdorur etiketat(tags) e duhur është një gjë krejtësisht tjetër. Tag-et që përdoren më shumë si ato të renditura më lart do të jenë më shumë të angazhuara dhe të pëlqyeshme, megjithatë, ato nuk do të çojnë në rritjen e angazhimit afatgjatë, pasuesve të rinj të interesuar dhe më e rëndësishmja, shitjeve.

Nëse dëshironi të shënoni fotot tuaja si duhet, do t’ju duhet të gjeni dhe përdorni hashtagët më të rëndësishëm. Kjo do të thotë të bësh hulumtime të duhura për të siguruar që po përdorin hashtaget më të rëndësishme që nuk përshkruajnë vetëm markën tuaj, por dhe atë që po kërkohet edhe në Instagram.

Për të gjetur hashtag-et e përshtatshme, ju do të dëshironi të përdorni një program falas online si IconoSquare ose Websta.

 

Kini parasysh se Instagram lejon për një maksimum prej 30 hashtag-e per post. Përveç kësaj, fjalët më të populluara do të ndryshojnë me kalimin e kohës, prandaj sigurohuni që të rishikoni fjalë kyçe të hashtagut disa muaj, për të siguruar që jeni duke përdorur termat më të mirë të mundshëm.

2. Përdorni Filtrat e duhur.

Hashtags me fjalë kyçe nuk janë gjëja e vetme që duhet t’i kushtoni vëmendje. Komuniteti i Instagram-it u përgjigjet filtrave të caktuar të fotove më mirë se të tjerët. Përdorimi i këtyre filtrave të preferuar mund të ndikojë në angazhimin tuaj.

Këtu janë 10 filtrat aktual më të njohura në Instagram sipas Iconosquare:

  1. Normal (No Filter)
  2. Clarendon
  3. Juno
  4. Lark
  5. Ludwig
  6. Gingham
  7. Valencia
  8. X-Pro II
  9. Lo-fi
  10. Amaro

TrackMaven kohët e fundit bëri një studim mbi llogaritë e Instagram për të parë se si filtrat preknin  angazhimin dhe gjeti se perdorimi i flitrave Mayfair, no filter dhe Inkwell kishin më shumë ndërveprim.

3. Postoni në kohën e duhur

Përtej shtimit të hashtags të duhur dhe duke përdorur filtrat më të mirë, duhet gjithashtu të konsideroni kohën e postimeve tuaja.

Një qasje e synuar është të analizoni se çfarë ka dhe nuk ka punuar për ju në të kaluarën. Ju mund të përdorni programe të ndryshme për të marr një analizë të hollësishme të historisë suaj të postimeve, përkundrejt angazhimit. Ky raport gjithashtu do të nxjerrë në pah kohën më të mirë të ditës dhe ditët e javës për të postuar.

4.Mundohu të vjedhësh ndjeksit e konkurrentëve tuaj.

Një nga mënyrat më të mira për të gjetur dhe tërhequr vizitorë të rinj është duke kërkuar konkurrentët tuaj më të afërt të llogarive Instagram dhe duke u angazhuar me audiencën e tyre. Këta njerëz kanë treguar tashmë njëfarë niveli të interesit në produktet që ju mbani thjesht duke ndjekur llogarinë e konkurrentëve tuaj.

Pra, si mund të vjedhësh në mënyrë efektive ndjekësit e konkurrentëve tuaj?

Të tre llojet e angazhimit në Instagram janë:

  1. Ndiqni një përdorues
  2. Pëlqeni një foto
  3. Komentoni në një foto

5.Postimet e sponsorizuara dhe rishikimet (reviews).

Pra, si e bëni këtë?

Së pari, ndryshe nga taktikat e mësipërme për të rritur llogarinë tuaj kjo nuk është falas. Megjithatë, nëse bëhet si duhet, është vlerë e mirë.

Për të filluar, do të duhet të krijoni një listë të llogarive të mëdha në gruptarget-in tuaj. Për shembull, nëse shesin produkte të bukurisë, do të dëshirosh të gjesh llogaritë e mëdha nga blogerët e bukurisë.

Ju mund të jeni duke ndjekur këto llogari, nëse nuk keni nevojë t’i gjeni ato. Një nga mënyrat më të mira është të përdorni Webstagram dhe të kërkoni për disa nga fjalët më të afërta të hashtag që keni zbuluar në fillim të këtij postimi. Kur bëni një kërkim për fjalë kyçe, jo vetëm që do t’ju tregojë fjalë kyçe të lidhura, por gjithashtu ju tregon llogaritë më të mira të Instagram-it që shfaqin ato fjalë kyçe.

Ka qindra mjete Instagram atje që mund t’ju ndihmojnë dhe strategjinë tuaj Instagram.  Tre kryesore që ju ndihmojnë të ndërtoni auditorin tuaj dhe të angazhoheni me ta.

Schedugram – Planifikoni postin tuaj Instagram për kohët më të angazhuara.
IconoSquare – Info, analiza dhe njohuri në llogarinë tuaj dhe pasuesit.
Webstagram – Gjeni hashtags më të mirë për postimet tuaja dhe njerëzit për postimet tuaja të sponsorizuara.
Pasi të keni ndërtuar një ndjekje të madhe në Instagram, shikoni këto taktika për të fituar para në Instagram.

Si përfundim
Në këtë post ne folëm për mënyrat më efektive për të përdorur Instagram për të ndërtuar një ndjekje në shënjestër, por jo gjithmonë një lojë numrash. Ashtu si me çdo rrjet social, strategjia më e suksesshme në përgjithësi është të jetë autentike dhe sociale.

Nëse përdoret si duhet, Instagram mund të jetë një kanal reklamimi me synim shumë të lartë për produktet dhe markën tuaj që mund të çojë në një rrymë të shëndetshme të të ardhurave për biznesin tuaj ecommerce.

 

PËRGJIGJU