SHPËRNDAJE

Keni krijuar faqen tuaj, por nuk po shihni aq shumë ndërveprime me punën tuaj siç dëshironi. Shanset janë që ju nuk keni përfshirë SEO (Search Engine Optimization) në faqen tuaj të internetit. Studimet tregojnë se 93% e përvojave online fillojnë nga një motor kërkimi. Nëse nuk jeni duke e etiketuar siç duhet punën tuaj me fjalët dhe kushtet e duhura atëherë ka shumë pak shanse që puna juaj do të shihet.

Mësoni rreth fjalëve kyçe

Nëse keni dëgjuar për SEO, shanset janë që të keni dëgjuar edhe për fjalët kyçe. Ka shumë lloje të ndryshme të fjalësh kyçe që mund t’i përdorni për të përfshirë SEO në faqen tuaj, por ne do të përqendrohemi në dy prej tyre.

Fjalët kyçe “broad” janë thjesht fjalë bazë që ju do të përdorni që kanë të bëjnë me biznesin, industrinë ose përmbajtjen tuaj. Këto zakonisht janë vetëm 1-2 fjalë në gjatësi dhe përdoren më shumë për kërkime të përgjithshme.

Problemi me këto fjalë kyçe është se ato janë shumë të përgjithshme dhe ekziston një konkurrencë masive mes të gjithëve që i përdorin ato. Ne kolonen e dyte, gjenden fjalët kyçe “long-tail”. Ato janë fraza më të gjata që zakonisht përmbajnë 3-4 fjalë. Pra, në vend që të keni terma të shkurtë, mund të keni fraza shumë specifike që njerëzit mund të kërkojnë kur të marrin cilindo motor kërkimi që ata zgjedhin. Disa shembuj mund të përfshijnë: “Pica më e mirë në Tirane”,” pica italiane”, “restorant pica familjar” etj.

Kërkoni fjalë kyçe dhe përfshijini ato në faqen tuaj te internetit

Kërkoni rreth 10 tema të ndryshme që kanë të bëjnë me industrinë tuaj ose atë që ka lidhje me faqen tuaj te internetit. Pasi të keni këto tema ju mund të filloni të mendoni përreth tyre me fjalë kyçe të ndryshme ose fraza që lidhen me to. Mënyra më e thjeshtë dhe e shkurtër është kërkimi manual në google/bing/yahoo.

Kur futni fjalë të caktuara në shiritin e kërkimit të një motori kërkimi, ai do përpiqet të përputhë fjalët tuaja me gjërat më popullore që kërkohen nga të tjerët.

Kini kujdes, nëse vini më shumë fjale kyçe seç duhet në faqen tuaj, shumë motorë kërkimi do të penalizojë renditjen tuaj dhe do te dëmtojë SEO tuaj në vend se përmirësoje atë.

Optimizoni imazhet tuaja

Kjo gjë është shumë e thjeshtë dhe e drejtpërdrejtë. Shumë njerëz nuk e kuptojnë se kur motorët e kërkimit rendisin faqet e internetit për kërkime që ata në fakt marrin në konsideratë imazhet, jo vetëm tekstin. Kjo është për shkak se motori i kërkimit do të shohë imazhet ndryshe nga ju.

Ndërsa ju mund të shihni një pamje të bukur që ju keni shpenzuar një kohë të mirë duke u përgatitur për t’u parë në faqen tuaj, një motor kërkimi vetëm sheh kodin.

Sigurohu që faqja e juaj të jetë e optimizuar për mobile

61% e përdoruesve që kanë vështirësi në aksesin në një faqe interneti celular nuk kanë gjasa të kthehen dhe 40% e atyre vizitorëve shkojnë në faqen e internetit të konkurrentëve. Kjo përputhet me faktin se 80% e përdoruesve të internetit kanë një smartphone dhe Google rendit rezultatet për celularë fillimisht.

Shumica e ndërtuesve të faqes vijnë me një dizajn web-i të që identifikon atë pajisje që një vizitor përdor, pavarësisht nëse është një iPhone, Android, tabletë, kompjuter apo desktop. Kontrolloni për të parë nëse veglat e ndërtimit të faqes suaj kanë një tipar të përgjegjshëm të dizajnit të internetit dhe nëse nuk e konsideron përmirësimin e një opsioni SEO.

Lidhni cdo gje që të mundeni

Lidhja në brendësi është gjithashtu një pjesë shumë e rëndësishme e SEO. Lidhja e brendshme është kur ju lidhni përsëri në faqen tuaj të internetit nga burime të tjera si bloget, mediat sociale, ose faqe të tjera të internetit që ju mund të zotëroni.

Lidhjet e brendshme ndihmojnë motorët e kërkimit, si Google, të kontrollojnë rëndësinë ose vlefshmërinë e faqes suaj të internetit. Sa më shumë lidhje që tregojnë drejt faqen tuaj, aq më i lartë do të rangohet në motorët e kërkimit. Jini të kujdesshëm, nëse lidheni me Spam ose keni lidhje të pasigurta me faqen tuaj, atëherë do të ndikojë negativisht. Lidhni vetëm burime të besueshme.

 

PËRGJIGJU