Është dera e përparme për kompaninë tuaj, një buzëqeshje mikpritëse dhe një pjesë e rëndësishme për të bërë përshtypje të parë pozitive. Është vendi ku klientët potencialë shkojnë për të mësuar rreth historisë, vlerave dhe vizionit tuaj.
Është faqja “Rreth nesh” në faqen tuaj te internetit – dhe ju do të doni ta bëni atë sa më bindëse.
1. Tregoni një histori
Faktet dhe shifrat janë të mira, por ajo që njerëzit me të vërtetë dëshirojnë janë tregimet.
Ku filloi organizata juaj? Kush janë njerëzit prapa produkteve dhe shërbimeve? Në cilat mënyra përmirëson jetën?
Ndarja e tregimeve humanizon markën tuaj dhe krijon lidhje më të forta midis kompanisë suaj dhe klientëve të saj. Është kënaqësi për t’u lexuar, që do të thotë se përdoruesit e internetit kanë më shumë gjasa të shpenzojnë më shumë kohë në faqen tuaj.
Çdo individ ka një histori për të treguar, dhe çdo faqe e mirë “Rreth Nesh” faqe fillon me një histori.
2. Shkruajeni për lexuesit jo për veten
Çfarë do të lexonit më tepër – një histori plot të mbushur me fakte dhe shifra apo prozë personale të shkruar nga zemra?
Konkluzionet “Rreth nesh” lidhen me faqet e përdoruesit. Sigurisht, ju doni të siguroni që të jetë në përputhje me markën tuaj dhe doni që ajo të jetë profesionale. Kjo do të thotë që duhet të tingëllojë sikur është shkruar nga një njeri për një njeri. Eshtë lloj energjie dhe emocioni që vetëm njeriu mund të përcjellë dhe vetëm njeriu mund të vlerësojë.
Kjo gjithashtu do të thotë që ju duhet të shmangni zhargonin e korporatave dhe të industrisë, akronimet e panevojshme dhe çdo gjë tjetër që ka të ngjarë të bëjë që sytë e lexuesve të errësohen.
3. Vini imazhe të përsosura
Është thënë se një foto vlen një mijë fjalë. Por në botën e sotme multimediale, ndoshta është më shumë se 100,000 fjalë. Njerëzit i duan fotot, dhe nganjëherë fotografia e duhur në vendin e duhur mund të thotë shumë më tepër se fjalë.
Fotot janë më të lehta për njerëzit që të përpunohen. Fotot gjithashtu ju lejojnë të futni lehtë energjinë dhe emocionet në ndonjë faqe “Rreth Nesh”.
4. Jini kreativë
Shumë pak njerëz nxisin shfletuesit e tyre të internetit në kërkim të diçkaje të mërzitshme. Jo, tani njerëzit duan diçka që të informon dhe argëton.
Kjo do të thotë që duhet të jeni krijues.
Hidhni një sy se si Moz përdor faqen “Rreth Nesh” për të paraqitur në mënyrë krijuese informacion rreth historimsë së kopanisë. Ata përdorin një afat kohor – të kombinuar me shkrime të zgjuara dhe imazhe bindëse – për të treguar historinë e tyre.
5. Shkurt dhe pastër
Duke pasur një faqe “Rreth Nesh” të pastër, të mirë-projektuar është po aq e rëndësishme sa imazhet dhe historia. Në fund të fundit, nëse një faqe është shumë e ndërlikuar, mund të jetë gjithashtu shumë e kapur dhe e vështirë për t’u naviguar.
6. Përfshini miratimet e klientëve
Përdoruesit e internetit kanë më shumë gjasa t’ju besojnë ju apo njerëzit që bëjnë biznes me ju? Më shpesh njerëzit do të besojnë një palë të tretë. Pra, përdorni ato.
Një nga mënyrat më të mira për të edukuar me të vërtetë vizitorët në lidhje me biznesin tuaj, markën tuaj, vlerat tuaja dhe cilësinë e produkteve dhe shërbimeve tuaja është të përfshijë miratimet. Përfshirja e një seksioni “Dëshmi” në faqen “Rreth nesh” (me videot, fotot dhe thënie) përforcon mesazhin tënd. Gjithashtu tregon se i vlerësoni mendimet e klientëve tuaj sa duhet për t’i përfshirë në faqen tuaj.
7. E njëtrajtshme me markën tuaj
Duhet të siguroheni që faqja juaj “Rreth Nesh” të pasqyrojë me saktësi markën tuaj. Përdorni paleta të njëjta me ngjyra. Sigurohuni që logoja ose etiketa juaj të shfaqet në mënyrë të dukshme. Zgjidhni imazhe që i bëjnë vizitorët të dinë se janë në faqen tuaj.
9. Mos kini frike te mburreni
Çmime, pranime dhe njohje. Ata tregojnë se ju jeni një lider në industrinë tuaj, se jeni të përkushtuar ndaj përsosmërisë dhe që të tjerët i njohin arritjet tuaja. Pra, mos kini frikë të mburremi në faqen tuaj “Rreth Nesh”.
A jeni gati tashmë për të filluar hartimin e një faqe “Rreth Nesh” ? Faqja juaj “Rreth nesh” zakonisht neglizhohet nga pronarët e faqeve – veçanërisht kur ju jeni të përqendruar në konvertimin e perspektivave në klientë. Por nëse siguroheni që është e qartë, kreative dhe e pastër, mund të jetë një mjet jashtëzakonisht i fuqishëm që ndihmon kompaninë tuaj të arrijë qëllimet e veta.