Çdo biznes që dëshiron të ketë sukses në prezencën online duhet patjetër të ketë një strategji marketingu të përcaktuar qartë. Kjo nuk është më fakultative, por një ‘duhet të ketë’ për kompanitë që duan të mbijetojnë në tregun më konkurrues në internet.
Më poshtë do t’ju shpjegojmë një strategji të plotë të marketingut dixhital nga Alex Chris(Digital Marketing Manager) dhe si ta bëni atë të punojë për të mirën e biznesit tuaj.
Pse duhet të keni një Strategji të Marketingut Dixhital?
Ka shumë arsye përse duhet të keni një strategji marketingu dixhital, më të rëndësishmit janë të përshkruara më poshtë.
#1 – Nuk ka të bëjë më SEO dhe Social Media
Disa vjet më parë kur dikush fliste për marketing dixhital, marketers mendonin për SEO. Më vonë ky perceptim ndryshoi dhe mediat sociale u shfaqën .Sot është shumë e zakonshme që të shoqërohet marketing dixhital me mediat sociale dhe SEO.
Siç mund ta shihni nga diagrami më poshtë, marketingu dixhital ka më shumë shtylla, duke përfshirë marketingun e përmbajtjeve, marketingun celular, marketingun e emailit dhe më shumë. Mediat sociale dhe SEO janë vetëm pjesë e ekuacionit. Një strategji marketingu e planifikuar mirë do t’ju ndihmojë të shfrytëzoni të gjitha kanalet në dispozicion për promovimin e biznesit tuaj në internet.
#2 – Keni nevojë për një strategji dhe një plan
Nëse nuk shkruani strategjinë tuaj të marketingut dixhital që përfshin atë që dëshironi të arrini në internet dhe si ta bëni atë në të vërtetë, atëherë është sikur të drejtosh makinën sy të mbyllur.
Duke përgatitur një strategji së bashku me një plan, ju do të dini saktësisht se cilat mjete duhet të përdoren, si t’i përdorin ato dhe çfarë të presin si rezultate reale nga secili mjet.
Përveç kësaj, një plan e bën më të lehtë për të komunikuar qëllimet tuaja brenda biznesit tuaj në mënyrë që të gjitha departamentet të jenë në përputhje me strategjinë tuaj.
#3 – Bëjeni për të qënë konkurrues
Herët a vonë çdo biznes do të hyjë në lojën dixhitale të marketingut dhe gjërat do të bëhen edhe më të ashpra. Për të marrë përparësi ksaj loje, ju duhet të merrni promovimin tuaj në internet më seriozisht dhe vendi më i mirë për të filluar është duke krijuar një strategji dixhitale të marketingut.
Si të siguroheni që strategjia juaj e marketingut dixhital do të gjenerojë rezultatet e pritshme?
Natyrisht mënyra më e mirë do të ishte të punësosh një kompani dixhitale të marketingut që ka eksperiencë ,kështu që do të dini se çfarë të prisni pa u shqetësuar për mënyrën se si. Megjithatë, në shumë raste, pronarët e bizneseve të vogla preferojnë të trajtojnë pjesën e marketingut dixhital në shtëpi , kështu që është mirë të dini se si ta bëni punën (ose të paktën të rrisni shanset tuaja).
Këshillat e mëposhtme dixhitale të marketingut do t’ju ndihmojnë.
#1 – Vendosni se cilat mjete të përdoren dhe kur – përmendëm më lart se marketingu dixhital ka një numër mjetesh, por nëse përpiqeni dhe përdorni gjithçka menjëherë (pa pasur përvojë dhe personel), kjo nuk është një ide e mirë.
Ajo që duhet të bëni është të vendosni se cilat mjete duhet të fillojnë duke përdorur këto rregulla të thjeshta:
SEO – Merr kohë për të gjeneruar rezultate dhe është një proces i vazhdueshëm. Si hap i parë duhet të siguroheni që SEO-ja e faqes suaj është e saktë dhe pastaj planifikoni për pjesën tjetër të detyrave të SEO-it . Si pjesë e procesit tuaj mujor.
Social Media – Ju duhet ta krijoni aktivitietin tuaj në social media që nga dita e parë. Mediat sociale mund të mos prodhojnë rezultate të menjëhershme ose të drejtpërdrejta, por është një domosdoshmëri për çdo biznes online.
PPC (Pay per click) – Mënyra më e shpejtë për të promovuar biznesin tuaj në internet. PPC ka shumë përfitime për t’u ofruar bizneseve dhe është e lehtë për t’u përdorur edhe për fillestarët .
#2 – Mos harroni për marketing të përmbajtjes
Marketingu i përmbajtjeve është këto ditë më i rëndësishëm se kurrë. Nëse mendoni për këtë, i gjithë web-i sot ka të bëjë me përmbajtjen dhe përmbajtja e duhur e publikuar në faqen tuaj mund të bëjë një ndryshim të madh për suksesin ose dështimin. Është e rëndësishme për marrjen e trafikut nga SEO dhe media sociale dhe gjithashtu për konvertimin e vizitorëve në konsumatorë.
#3 – Mos harroni për email marketing
Email marketing është ende një nga mjetet më të rëndësishme të marketingut dixhital. Ajo duhet të jetë pjesë e strategjisë suaj të marketingut dixhital si një mënyrë për të promovuar biznesin tuaj dhe gjithashtu si një qëllim konvertimi, dmth një nga qëllimet tuaja duhet të jetë rritja e listës suaj të postës elektronike duke përdorur të gjitha teknikat e disponueshme.
#4 – Jini të përgatitur për të paguar për promovim
Nëse është për të drejtuar një fushatë PPC ose për të promovuar postimet tuaja në FB ose mesazhet tuaja në eksitim, pagesa për promovim është e pashmangshme.
Një strategji e mirë dixhitale vjen me një buxhet dhe kjo kërkohet pasi që shumë platforma (Facebook, për shembull) e bëjnë më të vështirë arritjen e audiencës tuaj të synuar pa paguar reklamat.
#5 – Matni progresin tuaj
Një nga gjërat më të bukura rreth marketingut dixhital është se gjithçka është e matshme. Gjatë drejtimit të çfarëdo lloji të fushatës ju e dini sa njerëz e kanë parë fushatën tuaj, sa njerëz kanë vizituar faqen tuaj, çfarë kanë bërë më pas etj.
Për të menaxhuar me saktësi të gjithë këta shifra ju duhet të matni ato me saktësi (duke përdorur mjetet e duhura) por gjithashtu t’i ruani ato në mënyrë që të llogarisni progresin e bërë, kostot dhe fitimet e përfshira. Pa ndjekur dhe monitoruar një fushatë dixhitale të marketingut është në një mënyrë të padobishme.
Çdo biznes, i vogël apo i madh, duhet të ketë një strategji marketingu dixhital. Strategjia duhet të përfshijë (ndër të tjera) cilat mjete për t’u përdorur, se si të përdorin çdo mjet, çfarë të presësh prej saj dhe se si matni progresin.
Bota online është shumë konkurruese dhe rezultatet e mira mund të kërkojnë kohë dhe gjatë asaj kohe do të duhet të punosh shumë dhe madje të shpenzosh para për të marrë rezultatin e dëshiruar. Megjithatë, lajmi i mirë është se nëse ju bëni gjithçka të saktë, interneti mund të hapë dyer të reja për biznesin tuaj dhe të ndihmojë në rritjen e saj.