SHPËRNDAJE

Pavarësisht nëse jeni një sipërmarrës i ardhshëm e dëshironi të përdorni një blog për të promovuar biznesin tuaj apo nëse jeni një ekspert i apasionuar dhe kërkoni të ndërtoni një markë personale, ka disa gjëra që ju thjesht nuk i bëni. Këtu është një listë e gabimeve që do t’ju duhet te shmangni para se të prishin blogun tuaj.

1. Ju fokusoheni më shumë në sasi sesa në cilësi 

Kjo është diçka që blogerët e bëjnë shpesh. Në vend që të fokusohen në sigurimin e përmbajtjes cilësore, ato përqendrohen në sasi. Këtë e bëjnë sepse duan që blogjet e tyre të duken të freskëta, gjithmonë duke ofruar gjëra të reja për lexuesit. 

2.Dështimi për të punuar në përmirësimin e gramatikës tuaj

Nëse vazhdoni të mbani një përmbajtje të mbushur me gabime në gramatike, njerëzit nuk do t’ju mendojnë si profesionist. Gabimet e gramatikës do të vrasin kredibilitetin tuaj. 

3.Dështimi për të zgjedhur dhe fokusuar audiencën e duhur 

Nëse përpiqeni dhe shkruani përmbajtje për të gjithë, blogu juaj do të përfundojë duke qenë shumë i përgjithshëm. Kjo nuk do të sjellë rezultate pozitive. Duhet të kuptosh se kush është audienca juaj e synuar, në mënyrë që të përqendrohesh tek paraqitja e përmbajtjes tënde ndaj tyre.

4.Ecni me rrjedhën

Nëse blogerët e tjerë kanë tendencë të shkruajnë në një lloj stili të ngurtë, kjo nuk do të thotë që ju duhet të përzierni dhe të bëni të njëjtën gjë. Nëse dëshironi të dilni në blogosferë, sigurimi i diçkaje unike që do t’ju dallojë nga të gjithë blogerët e tjerë. Kjo është ajo që do ta bëjë blogun tuaj të suksesshëm.

5. Përsëritja e mendimeve të të tjerëve

Një nga gabimet më të zakonshme është marrja e pikëpamjeve të njerëzve të tjerë dhe përfshirja e tyre në përmbajtjen tuaj. Çelësi është që të merren me çdo temë nga perspektiva juaj. Kjo do t’ju bëjë të veçantë dhe të besueshëm.

6.Prioritizimi i opinioneve dhe besimeve tuaja mbi informacionin e saktë

Prioriteti juaj numër një është të ofroni informacion të dobishëm për audiencën tuaj të synuar. Shtimi i një mendimi personal është i shkëlqyer, por mos e humbni fokusin tuaj dhe ta largoni nga ajo që është fakt. Njerëzit nuk janë të interesuar në historitë tuaja personale nëse nuk japin këshilla të vërteta.

7. Dështimi për të krijuar një orar koherent të përmbajtjes

Nëse nuk e përditësoni përmbajtjen tuaj në mënyrë të rregullt, lexuesit tuaj mund të humbin interes. Krijimi i një orari të qëndrueshëm do t’ju ndihmojë të zhvilloni një zakon, dhe lexuesit tuaj do të dinë gjithashtu se kur duhet të presin përmbajtje të re.

8.Shpenzoni pak kohë për ndarjen e përmbajtjes suaj në mediat sociale

Mënyrë më e mirë për të promovuar blogun tuaj është  të vendosni praninë tuaj në mediat sociale.
Ju duhet të ndani përmbajtjen tuaj në rrjetet e mediave sociale që preferoni nga audienca e synuar. Në këtë mënyrë ju mund të zgjasni shtrirjen tuaj dhe të arrini qëllimet.