SHPËRNDAJE

Email Marketing  është një mjet thelbësor për rritjen e biznesit tuaj në botën e shpejtë të biznesit të internetit, sepse ofron komunikime të hapura, biseduese dhe interaktive me klientët tuaj. Kjo gjithashtu ju mundëson të bëni promovime të posaçme, reklama, përgjigje automatike etj.

Imazh i ngjashëm

Email Marketing është popullor sepse është relativisht i lehtë, i shpejtë për të filluar dhe i lirë. Kur bëhet në mënyrën e duhur  gjithashtu mund të gjenerojë mjaft fitim. Premisa për email marketing është që ju si një pronar biznesi të ndërtoni një listë të klientëve,  perspektivave dhe abonentëve që duan të dëgjojnë nga ju. Kështu krijoni një lidhje më të afërt me klientët tuaj dhe ju ndihmonë të bëni sa më shumë shitje.

Ju mund ta lexoni këtë duke menduar se Email Marketing tashmë ka arritur kulmin e vet, që të gjithë e bëjnë këtë dhe ndoshta ndoshta nuk duhet të shqetësoni, sepse të gjithë njerëzit duket se ankohen për këto ditë pasi posta e tyre është e mbipopulluar. Por sigurohuni, që email marketing është një strategji që ju nuk duhet të injoroni. Email Newsletter që jep vlerën reale ende lexohet, ruhet, ndahet dhe klikohet. Plus,Email Marketing është një mënyrë e shkëlqyeshme për të qëndruar në kontakt me audiencën tënde, për të rritur ekspozimin e markës, për të vazhduar të jepni vlerë dhe për të krijuar bazat e autoritetit tuaj në treg .

Këtu janë 10 mënyra se si Email Marketing mund të ndihmojë biznesin tuaj të rritet:

1. Ruani një buxhet të mirë

Kurseni para! Duke shkuar në mënyrë dixhitale, do të shmangni printimet, letrën, zarfat, trajtimin e postës dhe koston e postës. Plus, me një email newsletter ju mund të punoni me një projektues për të hartuar një template të gatshëm që mund të përdorni vazhdimisht dhe të merrni mesazhin tuaj shumë më shpejt sesa mesazhi i vjetër i kërmillit.

2. Rritja e njohjes së markës

Përfshini imazhin dhe emrin e markës suaj para publikut më shpesh duke përfshirë logon tuaj, tagline, gamën e ngjyrave dhe grafika të markave në hartimin e modelit të komunikimeve tuaja të email markting. Kjo do të ndihmonte të rrisnit audiencën tuaj në sytë e publikut.

3. Lidhu me tregun tuaj të synuar

Email marketing ju ndihmon të qëndroni në kontakt me audiencën tuaj në baza të rregullta, duke ju mbajtur në kontakt për cdo gjë tëre. Kjo siguron që kur shërbimet, produktet ose programet tuaja janë të nevojshme, ata do të blejnë nga ju ose do t’i përcjellin miqtë, familjen, kolegët dhe kontaktet e tyre për ju.

4. Rritja e kredibilitetit tuaj

Email Marketingu i vazhdueshëm dhe cilësor që është i rëndësishëm, me temë dhe me vlerë të plotë do t’ju ndihmojë të fitoni dhe të rritni besimin në tregun tuaj të synuar, duke e bërë më të lehtë për ju që pastaj të promovoni dhe të shisni produktet dhe shërbimet tuaja.

5. Edukoni klientët tuaj të tanishëm

Email Newsletter është një vend i mrekullueshëm për t’i mbajtur klientët tuaj të përditësuar me atë që është lajm për biznesin tuaj. Duke ndarë atë që po punoni dhe çfarë po ndodh, ju gjithashtu mund t’i mbani të informuar për produktet, shërbimet dhe programet që keni në dispozicion për ta – dhe ndoshta t’i tërheq ata që të punësojnë ose të blini sërish nga ju.

6. Tërheq mundësi të reja 

Newsletter mund t’ju ndihmojë të krijoni mundësi të reja të tilla si partneritete strategjike, ndërmarrje të përbashkëta, intervista në media, angazhime të folura dhe më shumë. Gjithçka që merr personi i duhur për të parë mesazhin tuaj në kohën e duhur – dhe mundësia nuk mund të vijë as nga një parapagues, por nga dikush që u dërgua newsletter-i juaj.

7. Krijo rryma të reja të të ardhurave

Ju mund të përdorni newsletterin tuaj të postës elektronike për të rekomanduar si një branch të re, produkte, programe dhe shërbime që keni përdorur vetë ose besoni me të vërtetë dhe fitoni komisione për çdo shitje të bërë nga referimet tuaja. Pasi lista juaj të rritet mjaft e madhe, gjithashtu mund të shisni hapësirë ​​ad në ezine tuaj.

8. Zgjero rrjetin tënd

Email marketing ju ndihmon të rrisni rrjetin tuaj dhe të ndërtoni listën tuaj duke ju lejuar të kapni adresën e e-mailit përmes një kuti të zgjedhjes së internetit. Duke hyrë në emrin e tyre dhe email, vizitorët ju japin leje për të tregut me ta me email dhe ofrojnë ato me email. Mos harroni të promovoni newsletterin tuaj përmes mediave sociale, në faqen tuaj, kur flisni, në produktet dhe madje edhe në nënshkrimin tuaj të postës elektronike.

9. Organizoni njohuritë të industrisë tuaj

Një seri artikujsh të shkruara për newsletterin tuaj të email-it për një temë, mund të ripërdoren në një ebook, whitepaper, udhëzues, ose edhe një audio falas për marketing të përmbajtjes. Përdorni newsletterin tuaj për të promovuar tema të përmbajtjes, linjat e lëndëve, titujt dhe më shumë, pastaj kthejeni përmbajtjen tuaj më të popullarizuar në një produkt informacioni ose dhuratë të zgjedhur.

10. Arrini një audiencë më të gjerë

Drejtoni abonentët e newsletterit në faqen tuaj duke promovuar postimet e fundit në secilën çështje. Rishikoni përmbajtjen tuaj ose arkivoni artikujt tuaj  në blogun tuaj për të tërhequr vizitorë të rinj përmes mediave sociale. Ndani artikujt tuaj  në artikullin e marketingut dhe faqet për ndarjen e artikujve për të fituar ekspozimin dhe dukshmërinë për markën tuaj.

 

PËRGJIGJU