Pranoje. Ju keni zvarritur një herë ose dy herë … ose disa herë. Si një bloger, ju duhet të jeni në internet, që do të thotë se është shumë e lehtë të bëhet e shpërqendruar. Megjithatë, nëse doni të keni sukses si një bloger, ka shumë punë të vështirë për t’u bërë dhe vetëm shumë orë përkushtim gjatë gjatë ditës!
Mjaft fillove të zvarritësh punën tënde si blogger. Tashmë duke shtuar këto 16 mjetet e produktivitetit në toolbox tuaj Blogging do të behet me e lehtë për ty.
Mjetet e Shkrimit
Natyrisht, shkrimi është një nga detyrat më të rëndësishme që ka një bloger në pjatën e tyre. Mbani këto mjete shkrimi të dobishme për të krijuar përmbajtje të nivelit të lartë.
1. Write Room
A jeni lodhur ndonjëherë nga njoftimet e pafundme, nga pikëpamjet e panevojshme të ekranit dhe nga rrëmujet kur shkruani? Nëse është kështu, shkarko WriteRoom. WriteRoom është një aplikacion për laptop i dizajnuar për të ndihmuar shkrimtarët të fokusohen në punën e tyre me zero shpërqëndrim. Nëse shpesh e gjeni veten të mbingarkuar nga sasia e lehtë e butonave dhe opsioneve në ekran, një aplikacion i tillë si WriteRoom mund të ndihmojë.
2. Ommwriter
Ommwriter është i ngjashëm me WriteRoom në atë që ju ndihmon të përqendroheni vetëm në shkrimin tuaj. Sidoqoftë, përveç një pamjeje të fokusuar, përdoruesit trajtohen gjithashtu për të qetësuar pjesët audio, duke shtypur tingujt për krijimtarinë dhe sfondet natyrore për frymëzim.
Provoni Ommwriter herën tjetër që ju nevojitet një nxitje kreativiteti ose kohë për t’u përqëndruar.
3. Grammarly
Të gjithë blogerët e dinë se editing dhe proofreading janë çelësi. Megjithatë, sa kohë keni shpenzuar duke bërë këtë? Ju mund të jeni shumë më produktiv nëse e ndërroni këtë herë gjysmën me Grammarly. Përveç përshkrimit të gramatikës, strukturës së fjalive dhe gabimeve drejtshkrimore, Grammarly ndihmon në forcimin e shkrimit tuaj me sugjerime formulimi.
Ndërsa Grammarly është një mjet fenomenal redaktimi, asgjë nuk mund një defekt përfundimtar sesa “syve të njeriut”.
4. Hemingway App
Ndërsa nuk është sekret se për tu bërë një shkrimtar më i mirë merr praktikë, gjithashtu mund të përdorni aplikacionin Hemingway për të përmirësuar shkrimin tuaj në ndërkohë. Siç është përmendur në faqen e internetit të tyre, Hemingway App kërkon të bëjë shkrimin tuaj të guximshëm dhe të qartë.Ky mjet ka një rezultat të lexueshmërisë së bashku me opsionet e formatimit dhe një regjim me shkrim për një aplikacion me shkrim të plotë. Kuptohet, ju mund të përdorni Hemingway si një aplikacion me shkrim dhe një mjet redaktimi në të njëjtën kohë.
Mjetet e Menaxhimit të Projekteve
A e shihni produktivitetin tuaj fluturon jashtë dritares si rezultat i shumë detyrave? Ose, a jeni më pak produktivë për shkak të shumëfishimit apo keqadministrimit të detyrës? Nëse po, këto mjete të menaxhimit të projektit janë pikërisht ajo që ju nevojitet për të organizuar ditën e punës dhe për të kërkuar produktivitetin tuaj.
5. Trello
Trello është një program bashkëpunues i menaxhimit të projektit i cili përdor bordet dhe kartat për të organizuar projekte dhe detyra në një format vizualisht tërheqës dhe të thjeshtë. Në çdo kohë, mund të shihni statusin e projekteve, listat e detyrave dhe më shumë në sajë të platformës së lehtë për t’u përdorur.
Në vend që të shkruaj një listë për të bërë çdo mëngjes, të gjitha detyrat e tua për ditën janë në një vend. Plus, duke përdorur këtë aplikacion ulet përsëri në “Cili është statusi i këtij projekti?” Biseda me shokët e grupit, duke lënë më shumë kohë produktiviteti për ju në një afat të gjatë.
6.Asana
Ngjashëm me Trello, Asana është një aplikacion i menaxhimit të projektit i cili fokusohet në ndjekjen e punës për produktivitetin përfundimtar. Duke përdorur modalitetin e kalendarit Asana, mënyrën e detyrave të mia dhe pamjeve të tjera, ju mund të merrni një paraqitje të shpejtë të ngarkesës tuaj të punës për ditën. Plus, ju mund të shihni ecurinë e projekteve, i cili është përgjegjës për detyra specifike, dhe më shumë brenda sekondave.
Për të rritur lojën tuaj të produktivitetit, lidheni Asanën me Harvest Time Tracker. Ju do të jeni në gjendje të shihni se sa kohë ju nevojitet për të përfunduar detyrat tuaja të blogging. Regjistri i kohës gjithashtu lidhet me softuerin e faturimit për t’ju ndihmuar të maksimalizoni kohën tuaj.
Mjetet e Menaxhimit të detyrave
Nëse preferoni një qasje të listës së detyrave për të menaxhuar ngarkesën e punës, këto mjete të menaxhimit të detyrës janë pikërisht ajo që ju nevojitet.
7. Todoist
Todoist është një aplikacion i menaxhimit të detyrës falas që ju ndihmon të organizoni të gjithë punën tuaj në një vend. Dizajni tërheqës dhe funksionaliteti i thjeshtë e bëjnë atë mjet i përsosur për të bërë listën për blogerët e zënë. Me aftësitë e kodimit të ngjyrave, opsionet e ndarjes së ekipit dhe tabelat e dukshme të përparimit, do të mund ta shihni ngarkesën e punës në një shikim sa herë që dëshironi.
8. Toggl
A jeni duke blogging për të tjerët? Nëse po, ju mund të ngarkoni me orë ose të kërkohet të dorëzoni një fletëpagesë. Për të siguruar që e dini saktësisht se sa kohë keni punuar, përdorni Toggl. Toggl është një kohë e lirë për të gjetur aplikacionin në dispozicion për shfletues dhe sisteme operative të shumta.
Përveç ndjekjes së kohës tuaj, aplikacioni gjithashtu ju lejon të caktoni kohën tuaj të punuar në projekte, detyra dhe objektiva specifike. Plus, Toggl mund të veprojë gjithashtu si një mjet i menaxhimit të detyrës me aftësinë për të caktuar projekte, detyra dhe përgjegjësi dhe për të ndjekur progresin e përgjithshëm.
9. Zapier
A keni menduar ndonjëherë për veten tuaj, “Duhet të ketë një mënyrë më të lehtë për të lidhur këto dy vegla” ose “Unë uroj që ka një mënyrë për të përshpejtuar detyrat e mia.” Me Zapier, ju mundeni!
Zapier është një mjet që lidh aplikacionet me qëllim të automatizimit të proceseve duke krijuar rrjedhat e punës. Për shembull, mund t’i tregoni Zapier-it që të dërgojë automatikisht postën tuaj të botuar të WordPress në Buffer për t’u caktuar për kanalet e mediave të tua të zgjedhura sociale.
Mundësitë e punës janë të pafundme! Përdorni Zapier për të rritur produktivitetin tuaj dhe të përqëndroheni në blogging tuaj.
Mjetet e fokusimit
Si shumica e blogerëve e dinë, është shumë e lehtë të shpërqendrohesh. Kur ju duhet të ulni kokën dhe të punoni, përfitoni nga këto mjete të dizajnuara për t’ju ndihmuar të fokusoheni.
10. Coffitivity
Bazuar në hulumtime të gjera që dëshmon se një kafene ka sasi të drejtën e ambjentit për punën e fokusuar, Coffitivity sjell tinguj të një kafene për ju. Zgjidhni mes mjediseve të ndryshme të kafeneve, nga një kafene e nxehtë universitare në një sallë pritjeje në kohën e drekës.
11. Hipster Tinguj
Ashtu si Coffitivity, Hipster Sounds ofron zhurmë ambienti të dizajnuar për t’ju futur në zonë. Përveç bërtitjes së kafenesë, Hipster Tinguj gjithashtu u siguron përdoruesve të Premium tingujve si shiu qetësues dhe zhurma e një biblioteke.
12. Focus Booster
Nëse doni të përcillni dhe të mbani përqendrimin tuaj, aplikacioni Focus Booster është për ju. Aplikacioni bazohet në teknikën e përqëndrimit të Pomodoro dhe ju ndihmon të vizualizoni shpërqëndrimet tuaja tuaj, natyrën e fokusimit, dhe gjithashtu gjurmët kohën tuaj të punës.
13. StayFocusd
A e gjen veten duke u larguar nga puna juaj për të lëvizur pa dashje përmes mediave sociale, faqeve të internetit të lajmeve apo kanaleve video? Nëse është kështu, ju duhet të instaloni zgjerimin StayFocusd Chrome! Kjo shtesë e Chrome bllokon faqet e internetit të cilave ua tregoni, kështu që mund të kaloni më pak kohë dhe më shumë blogging kohë.
Mjete të mediave sociale
Çdo bloger e di se sa e domosdoshme është marketingu i mediave sociale për rritjen e një auditori në blog. Përdorni këto mjete për të automatizuar detyrat e medias sociale dhe për të përmirësuar produktivitetin tuaj.
14. Aplikacionet e caktimit të mediave sociale
Caktimi i mesazheve të mediave sociale me dorë dhe natyre mund të jetë i rëndë. Në vend të kësaj, mbështetuni në këto mjete të caktimit të medias sociale për të përmirësuar produktivitetin tuaj të përgjithshëm:
Çdo platformë ju lejon të planifikoni postimet e mediave sociale paraprakisht për një shumëllojshmëri të rrjeteve. Veç kësaj, mjetet gjithashtu ofrojnë një mori funksionesh të dizajnuara për të shpejtuar punën tuaj në mediat sociale.
15. Pocket
Kurimi i përmbajtjes është një taktikë e shkëlqyer për vizatim në një audiencë të blogging. Ruani artikujt për të lexuar më vonë me Pocket. Aplikacioni dhe zgjerimi i shfletuesit ju lejon të ruani artikujt “në Pocket tuaj” dhe t’i qaseni më vonë pa pasur nevojë të bookmark faqen ose të lënë tab hapur.
16. LastPass
Sa kohë ju humbni duke u përpjekur të mbani mend mediat tuaja sociale dhe blogging fjalëkalimet? Rivendoseni këtë herë duke përdorur LastPass. Ky mjet i sigurt kursen të gjitha fjalëkalimet tuaja në një vend.
Cilat mjete ju përdorni për të përmirësuar produktivitetin tuaj dhe proceset e Blogging? Na tregoni në komente: