SHPËRNDAJE

Numri i faqeve E-Commerce të cilat konkurrojnë për vëmendjen e njërzve , po bëhet gjithnjë e më i lartë. Natyrisht, nëse nuk jeni në gjendje të tërhiqni klientët, shitjet tuaja pa dyshim do të ulen ndjeshëm.

Lajm i mirë është se ka disa mënyra të sigurta që mund të rrisni të ardhurat tuaja të shitjes dhe ndoshta keni të gjitha mjetet dhe ekspertizën që ju nevojitet për t’i zbatuar ato. Në këtë post, ne do të hedhim një vështrim në katër mënyra që ju mund të maksimizoni shitjet tuaja eCommerce pa përdorur metoda jo etike ose tepër të ndërlikuara. Le të fillojmë!

Maksimizo shitjet e eCommerce me këto 4 hapa

  1. Shisni si fillim tek klientët tuaj ekzistues.
  2. Prezantoni një strategji “Pay what you want”.
  3. Optimizoni faqen tuaj kryesore për konvertime më të larta.
  4. Prezantoni Micro-Moments për përdoruesit mobile.

1.Shisni si fillim tek klientët tuaj ekzistues.

Tradicionalisht, ju bëni biznes duke inkurajuar një fluks të vazhdueshëm të klientëve të rinj. Megjithatë, shumë biznese kanë zbuluar se baza e tyre ekzistuese e klientëve ofron një mundësi më të mirë për të rritur shitjet.

Për fat të mirë, kjo strategji është edhe brenda mundësive të shumicës së bizneseve, dhe të gjitha fillojnë me listën tuaj të postës elektronike. Së pari, targetoni ndjekësit e listës suaj të postës elektronike vazhdimisht dhe shpesh, pasi ata janë klientë të gatshëm gjithmonë. Tjetra, sigurohuni që po automatizoni mesazhet tuaja për të ndjekur me klientët e rinj, pasi kjo është një mundësi e shkëlqyeshme për t’i kthyer ato në klientë të rregullt.

2.Prezantoni një strategji “Pay what you want”

 

Ky është një koncept që në sipërfaqe duket se zhvlerëson ofertat tuaja, por në fakt mund të ndihmojë në një biznes-boom. Një strategji PWYW(pay what you want- paguaj çfarë dëshiron) është vetëm ajo që tingëllon si: ju jepni konsumatorit mundësinë për të përmendur çmimin e tyre për produktet ose shërbimet tuaja.

Para se ta hedhni poshtë këtë qasje, merrni parasysh përfitimet. Jeni duke bërë të mundur që më shumë konsumatorë të hyjnë në drejtimin tuaj të shitjeve dhe të rritin reputacionin tuaj duke shfaqur bujarinë. Nëse shisni prodhime dixhitale, mund të redukoni edhe piraterinë duke e bërë produktin tuaj lehtësisht të arritshëm.

Ka shumë këshilla për zbatimin e kësaj strategjie. Së pari, do të doni të gjeni se cilat janë opsionet përkatëse për zgjidhjen aktuale të eCommerce (për shembull, WooCommerce ka një zgjatje të çmimit të emrit tuaj). Pastaj nxisni urgjencën duke e kufizuar ofertën në një periudhë kohore të caktuar. Së fundi, është e mençur që ende të caktoni një çmim minimal për produktin tuaj për t’u siguruar që po fitoni diçka nga çdo klient, edhe pse kjo do të ndikojë dukshëm në konvertimet.

 

3. Optimizoni faqen tuaj kryesore për konvertime më të larta.

 

Faqja juaj kryesor është e ngjashme me një dyqan. Si e tillë, ajo duhet të jetë e gatshme për të maksimizuar konvertimet. Ka kuptim që të ofroni një hyrje në drejtimin tuaj të shitjes këtu, gjë që mund të rritë shifrat e shitjeve të eCommerce nëse bëhet siç duhet.

Kjo nuk është thjesht për të rregulluar thirrjen tuaj për veprim (CTA-call to action), edhe pse kjo është një fillim i mirë. Pas kësaj, këtu është këshilla jonë se si të përmirësoni home page-in tuaj:

  • Ofroni një Unique Value Proposition (UVP). Ju nuk duhet të supozoni se vizitorët do të kuptojnë se pse ata duhet të blejnë nga ju. Është e rëndësishme që të shtoni përmbajtje në home page-in tuaj duke përshkruar se pse jeni më i miri.
  • Futni reduktuesit e riskut. Qëllimi këtu është ta bëni “të blerit” si një veprim sa më pak të riskuar . – për shembull, duke iu referuar mundësive të shipping dhe kthimit, ose duke shtuar një garanci më të ulët të çmimit – mund të bëjë të gjitha ndryshimet.
  • Ndani rregullisht ndryshimet  tuaja. Bërja e ndryshimeve të faqes pa gjykuar efektivitetin e tyre është sikur të keni bëre një punë të pavlefshme. Testimi dhe rafinimi i ndryshimeve tuaja do të paguhen në afat të gjatë.

4.Prezantoni Micro-Moments për përdoruesit mobile.

 

Micro-moments është një koncept mjaft i ri nga Google. Ai e konsideron numrin e mundësive të angazhimit për përvojat potenciale të klientit përpara se të bëjë një blerje dhe synon të përfitojë nga sa më shumë prej tyre që të jetë e mundur. Për shembull, mendoni se si njerëzit përdorin Google dhe Amazon në pajisjet mobile kur pazarin për artikujt në dyqan. Duke pasur parasysh dominimin e shfletimit celular, kjo është një mënyrë e thjeshtë për të hyrë në procesin e blerjes së klientit.

Ideja e mikro-momenteve është ende një strategji në zhvillim, megjithëse ka disa aspekte kyçe që duhen marrë parasysh. Ju do të dëshironi të siguroheni që optimizimi i motorëve të kërkimit të celularit të jetë i qëndrueshëm, pastaj merrni parasysh këto katër momente kyçe mikro:

  • I-Want-to-Know moments. Ky moment i parë është faza e kuriozitetit të klientit kur ata kërkojnë ndonjë informacion të denjë për produktin që ata po e konsiderojnë.
  • I-Want-to-Go moments. Nëse keni një dyqan fizik, marrja e detajeve tuaja para vizitorëve kuriozë në këtë pikë mund të ju ofrojë një shitje.
  • I-Want-to-Do moments. Kjo është faza e mënyrës së përdorimit – dmth., Kur njerëzit bëjnë hulumtime se si do të përdoret produkti – dhe mund të vijë para ose pas blerjes. Përmbajtja e faqes suaj është kyç këtu.
  • I-Want-to-buy moments. Konsumatori është në blerjen e modalitetit në këtë fazë, dhe tani është në dorën tuaj për t’i ndihmuar ata të bëjnë një blerje.
    Ka shumë më tepër që mund të bëni me këtë strategji të konvertimit, kështu që ne rekomandojmë të futeni në microsite të Google për të gjetur saktësisht se si mund të maksimizoni shitjet e e-commerce duke përdorur mikro-momente.

 

PËRGJIGJU