Në një artikull të kohëve të fundit, kemi përmendur se përdoruesit gjithnjë e më shumë preferojnë të kërkojnë mallra drejtpërsëdrejti përmes Amazon, në vend të googling. Kompanitë e mëdha të tregtisë elektronike (E-commerce) po ndryshojnë qëndrimin tonë ndaj blerjeve në internet dhe, si rezultat, në zhvillimin e faqes. Kompanitë e suksesshme të tregtisë me e-commerce në mënyrë aktive zbatojnë teknologji inovative në punën e tyre – chatbots, kërkimi nëpërmjet zërit dhe zgjidhje të tjera të IA(inteligjencës artificiale). Le të zbulojmë përfitimet e zbatimit të Inteligjencës Artificiale për zhvillimin e website-ve.
Sipas Gartner, të gjitha kompanitë më të mëdha të tregtisë elektronike do të përdorin kërkimin e zërit dhe madje edhe vizual të produktit deri në vitin 2021. Për më tepër, zbatimi i zgjidhjeve të inteligjencës artificiale në zhvillimin e uebfaqes do të lejojë kompanitë e tregtisë elektronike të kuptojnë më mirë dëshirat e konsumatorëve të tyre dhe të ofrojnë mallra që i përshtaten nevojave të klientit . Futurologët parashikojnë se zgjidhjet e IA të zbatuara siç duhet do të sjellin rritjen e të ardhurave prej 30% në tregje deri në vitin 2020.
Pse Zbatimi i Inteligjencës Artificiale në Zhvillimin e Faqeve të Internetit ?
1. Bëni kërkimin edhe më të shpejtë
Konsumatorët janë të etur për të marrë informacion më të shpejtë dhe në mënyrën më të lehtë. Kërkimi me zë është tashmë një opsion i kërkuar në mesin e të rinjve, së shpejti kjo teknologji do të jetë më e kërkuar. Nëse është Siri, Cortana ose zgjidhje e re e zërit për kërkimin e zërit, bazuar në Deep Learning, ndihmësit e blerjeve virtuale duhet të marrin përparësitë e saj. Opsioni i kërkimit me zë është një pjesë e rëndësishme e zhvillimit të uebfaqes së e-commerce tani.
2. Bëni komunikimin më të lehtë
Chatbots e bëri procesin e komunikimit më natyral. Bazuar në Iteligjencën Artificiale ata së shpejti do të mësojnë se si të njohin emocionet njerëzore. Gjithnjë e më shumë blerës online do të gjejnë më të lehtë për të bashkëvepruar me një faqe interneti nëpërmjet një Chatbot. Ky opsion do të heqë të gjitha pengesat e komunikimit dhe do të bëjë procesin e blerjes edhe më të lehtë dhe të këndshëm.
Duke zbatuar IA, ndërveprimi nëpërmjet Chatbots do të jetë i ngjashëm me një bisedë me një konsulent të vërtetë blerjesh, i cili sheh një reagim ndaj kësaj apo atij të mirë, karakteristikat, cilësinë dhe çmimin e tij. Instituti “Future Today” parashikon që pjesëmarrja e tregut në chatbots do të jetë afër 3.5 miliard dollarë deri në vitin 2021. Nëse dëshironi të qëndroni në trend, merrni në konsideratë zbatimin e chatbot-it ndërsa zhvilloni një faqe interneti, veçanërisht për tregtinë elektronike.
3. Eksperienca e përshtatshme për klientin
Duke përdorur zgjidhje IA ju mund të përshtatni faqen tuaj më të mirë për nevojat e përdoruesit. Teknologjia e mësimit në kohë reale vlerëson gjendjen e konsumatorëve dhe i kupton preferencat e tyre. Sipas informacionit të marrë, kjo teknologji lejon të modifikojë në mënyrë dinamike faqen e internetit për çdo klient, duke përfshirë edhe kërkimin përmes faqes së internetit. Përveç kësaj, ekziston një gamë e gjerë mundësish:
-Paraqitja e rekomandimeve të mallrave në fluturim;
-Ndryshoni çmimet në kohë optimale;
-Shfaq reklama të personalizuara;
-Shërbejeni përmbajtje video të përshtatura për të stimuluar shitjet.
4.Përvojë personale në blerje
Duke bërë blerje në internet nga shtëpia, klienti mund të jetë përgjegjës për një eksperiencë të re në internet. Me rritjen e numrit të blerjeve në internet, angazhimi i përdoruesve do të shkojë në një nivel krejtësisht të ri. Me zbatimin e IA-ve në zbatim, përvoja e dyqanit online bëhet gjithnjë e më e personalizuar.
Qëllimi tani nuk është vetëm të bëjë navigimin përmes faqes së internetit në mënyrë intuitive, por të sigurojë konsumatorin me mjedis të përsosur të blerjeve. Ku një person mund të marrë me lehtësi atë që ai / ajo dëshiron, kur ai / ajo dëshiron dhe ndjehet sikur gjithçka në dyqan është krijuar veçanërisht për këtë person.
5.Marketing më efektiv
Machine learning, si pjesë e inteligjencës artificiale dhe analizës së të dhënave të mëdha, hap mundësi të mëdha për tregtarët e tregtisë elektronike. Teknologjitë lejojnë parashikimet e marketingut, duke u bazuar në sjelljen e konsumatorëve. Për shembull:
-Çfarë lloj klientësh të mirë do të blejnë më pas;
-Cilat lloje të produkteve fyejnë konsumatorët;
-Pajisja dhe kanali i preferuar për të hyrë në faqen tuaj;
-Pragu i çmimit që është i përshtatshëm për përdoruesit;
-Kur klienti ka më shumë gjasa të blejë mallra të veçanta etj.