SHPËRNDAJE

Tani është koha për të menduar për synimet tuaja për vitin e ardhshëm dhe për të planifikuar sfida të reja me të cilat do të përballet biznesi juaj. Çfarë do të presin klientët tuaj dhe si mund të qëndroni konkurrues?

Hidhni një sy këtyre trendeve të tregtisë elektronike për vitin 2018 për të kuptuar se çfarë po vjen dhe si të përgatiten.

1. Mendoni vetëm mobile

Pjesa e blerjeve të tregtisë elektronike në pajisjet mobile gati po dyfishohet gjatë dymbëdhjetë muajve të ardhshëm, duke u rritur nga 19% në 27%, sipas një studimi. Një vlerësim tjetër parashikon që blerjet nga celularët do të përbëjnë gjysmën e të të gjitha të ardhurave nga tregtia deri në fund të vitit. Përse kjo rritje?

Pjesërisht, kjo është për shkak se njerëzit nuk ulen më në tavolinat e tyre për të bërë blerje në internet. Ata blejnë në stacionin e autobusit, në dhomat e pritjes, në kafe, në shtëpi. Për shumicën prej nesh, ka më shumë kuptim për të blerë diçka në celularin tone kur na nevojitet, në vend që të caktojmë një kohë dhe vend të caktuar për ta blerë në internet.

Si mund ta bëni këtë? Së pari, sigurohuni që dyqani juaj online është optimizuar për përdorim në smartphone. Kjo shkon përtej një template të përgjegjshme të faqes dhe një ekran të lexueshëm. Dyqani juaj duhet të përfshijë kohë të shpejta të ngarkimit të faqeve, menu të lehta për t’u naviguar dhe opsionet më të thjeshta të mundshme të pagesës.

2. Siguroni përvoja të personalizuara të blerjeve

Një nga trendet më të dobishme të blerjeve që evoluojnë nga kombinimi i analitikës së të dhënave dhe automatizimit është përvoja e personalizuar e blerjes. Çdo herë që Amazon sugjeron 1 produkt që ju mund të pëlqeni, kjo është personalizimi në veprim.

Gjithnjë e më shumë, konsumatorët presin që tregtarët tu ofrojnë atë përvojën unike. Përveç mbajtjes së blerësve në faqen tuaj, personalizimi mund të rrisë shitjet tuaja.

Kjo do të thotë se ka shumë hapësirë ​​për dyqanin tuaj që të fitojë një avantazh dhe teknologjia e kërkuar për të ofruar personalizim nuk është e kufizuar në shitësit më të mëdhenj. Zgjerimet e platformës së tregtisë elektronike, si Nosto dhe Softcube për Magento, integrojnë personalizimin në dyqanin tuaj me vetëm disa klikime.

3. Luhatja e cmimeve

Nëse shumica e klientëve tuaj janë midis moshave 20 dhe 36 dhe ju i keni përshtatur ofertat tuaja në sajë të kërkesës së blerësve të vetëdijshëm, tani është koha për të parë më nga afër se si mund të kenë evoluar zakonet e shpenzimeve të klientëve tuaj gjatë dy viteve të fundit.

Bazuar në demografinë për klientët tuaj të veçantë, mund të jetë koha për të shtuar disa produkte më të cilësore dhe me çmim të ndryshëm, për të testuar ujërat dhe për t’i mbajtur konsumatët tuaj gjithnjë në rritje.

 

4. Paketoni produktet tuaja si duhet

Si lidhet paketimi me tregtinë elektronike? Konsumatorët presin që blerjet e tyre të mbërrijnë të padëmtuara dhe më shumë se gjysma thonë se nuk do të blejnë me një shitës me pakicë në internet, ose do të blinin nga një konkurrent, nëse sendet e tyre do të dëmtoheshin gjatë tranzitit. Shtoni materiale të mjaftueshme paketimi si dhe garantoni sigurinë e tyre.

 

5. Vendosni më shumë opsione transporti

Të dhënat e fundit tregojnë se blerësit jo vetëm që kërkojnë dërgim të shpejtë edhe gjatë netëve dhe fundjavave, gjithashtu nuk dëshirojnë të paguajnë një shumë për të, dhe pothuajse gjithnjë blerësi dëshiron të dijë se kur do të mbërrijnë paketat e tyre. Për të përmbushur pritjet e klientëve, tani është koha për të rishikuar opsionet e ofrimit tuaj, karakteristikat dhe çmimet.

Shpenzimet e larta të transportit, asnjë opsion falas i transportit dhe koha e vonuar e dorëzimit janë të gjitha arsyet kryesore përse blerësit braktisin karrocat e tyre të blerjeve online.

Shitësit më të mëdhenj krijonë një menu të opsioneve të transportit që konsumatorët mund të zgjedhin nga varësia nëse preferojnë shpejtësinë ose kursimet.

Çdo opsion që ju ofroni duhet të përfshijë ndjekjen e atij produkti, jo vetëm sepse klientët presin që të jenë në gjendje të ndjekin blerjet e tyre nga magazina në kutinë postare por verifikimi i përcjelljes dhe dërgimit mund të shkurtojë edhe raste e mashtrimit duke vërtetuar se artikujt u dërguan në adresën e duhur.

 

PËRGJIGJU