Vera është një kohë e ngadaltë e vitit për shumicën e bizneseve, me shumë konsumatorë dhe klientë duke shijuar ditët më të gjata dhe pushimet e zgjatura.
Kjo e bën verën kohën e përkryer për të zbatuar teknologjinë e re. Me biznesin dhe punonjësit tuaj më pak të stresuar nga afatet e ngutshme dhe kërkesat e klientëve, më në fund mund të merren me disa nga ato projekte teknologjike ose përditësime që janë vënë në ndezësen e pasme.
Përforconi teknologjinë tuaj para se të përfundoni këtë sezon me këto nisma të teknologjisë
1. Siguria dixhitale
Biznesi i madh dhe i profilit të lartë nuk janë të vetmet që sulmohen nga kriminelët kibernetikë. Sipas Verizon’s 2018 Data Breach Investigations Report, bizneset e vogla përfaqësojnë 58 për qind të viktimave të shkeljes së të dhënave.
Sipas raportit, shumica e shkeljeve (73 përqind) vinin nga kërcënimet e jashtme, ndërsa 50 përqind erdhën nga grupe kriminale të organizuara dhe 12 përqind përfshinin aktorët kombëtarë ose aktorët e lidhur me shtetin.
Për të mbrojtur biznesin tuaj nga sulme kibernetike të shtrenjta dhe të dëmshme, është e rëndësishme të implementoni siguri të përmirësuar dixhitale. Për shembull, nëse nuk keni një ekip të IT-së, merrni parasysh marrjen e konsulentëve që mund të zbusin kërcënimet dhe të monitorojnë rregullisht për ju.
Përdorni muajt e verës për të edukuar punonjësit tuaj gjithashtu. Ju mund të dëshironi edhe të filloni një seri sigurie kibernetike, duke ndarë një tip të ri të sigurisë dixhitale për punonjësit që të mësojnë dhe pastaj tju ndjekin çdo javë.
2. Mobile-responsive website
Gjithnjë e më shumë konsumatorë kanë qasje në informata dhe blerje të mallrave nëpërmjet pajisjes së tyre mobile. Sipas vlerësimeve të eMarketer, shitjet me pakicë të smartfonëve në SHBA u rritën më shumë se 50 për qind në 2017, në total 102.14 miliardë dollarë.
Për të konkurruar me sukses, është e rëndësishme për pronarët e bizneseve të vogla që të kenë një faqe interneti të përgjegjshme për versionin celularë. Kjo e bën të lehtë për klientët të gjejnë dhe blejnë produktet ose shërbimet tuaja, ose thjesht të lexoni për atë që keni për të ofruar – e cila është, sigurisht, një hap në procesin e blerjes.
Për ta bërë këtë, filloni me ekipin tuaj të zhvillimit. A është webfaqja juaj tashmë e përgjegjshme/responsive? Nëse është kështu, drejtohuni në internet dhe testoni atë me një numër shfletuesish mobile. Çfarë po shfaqet gabim? Çfarë nuk funksionon siç duhet?
Më mirë akoma: bëni atë që bëjnë kompanitë e mëdha të teknologjisë . Në këtë rast, kjo do të thotë që punonjësit të kërkojnë vetëm aplikacionin ose faqen tuaj nëpërmjet celularit për një javë të tërë. Do të jeni të sigurtë se do të gjeni një listë të gjatë çështjesh që duhet të adresohen.
3. Trajnim më i mirë për punonjësit tuaj teknikë
Trajnimi i punonjësve është i vlefshëm për të gjithë punonjësit, por sidomos për ata që janë në rolet e fokusuara tek teknologjia, si ekipi juaj i zhvillimit(developers team). Me teknologjinë që ndryshon si shpejtësia e dritës ashtu rriten dhe detyrat e tyre çdo ditë dhe është e rëndësishme që ata të qëndrojnë të azhurnuar.
Përdorni përgjigjet e tyre, përveç preferencave të udhëheqjes së teknologjisë, për të filluar kërkimin e një mjeti më të mirë për të zbatuar trajnimin që ata kërkuan. Kërkoni për platforma që lejojnë mësime të personalizuara, zbatimin e përkushtuar dhe mbështetjen e vazhdueshme të zhvillimit dhe gamification. Të gjitha këto karakteristika e bëjnë atë më të vlefshëm për punonjësit tuaj dhe më lehtë për të menaxhuar nga fundi juaj.
4. Mjetet e Bashkëpunimit
Me kaq shumë kompani që zgjedhin të punësojnë punonjës të largët, është bërë e domosdoshme të implementohen mjete më të mira bashkëpunimi dhe komunikimi. Kjo është e vetmja mënyrë që ekipet të punojnë së bashku pa qenë në të njëjtën zyrë, dhe për fat të mirë, teknologjia e bën të lehtë.
Ka të ngjarë që një numër i nevojave të bashkëpunimit dhe komunikimit midis punonjësve tuaj të ndryshëm. Merrni parasysh një sërë mjetesh në vijim për të zbutur këto vështirësi:
- Project management/Menaxhim Projekti: Asana
- Team communication/Komunikimi ekipit: Hubgets
- Organization of tasks and roles/Organizimi i detyrave: Trello
- Conferencing: High Five
5. Chatbots
Chatbots janë programe kompjuterike që përdorin inteligjencën artificiale për të biseduar me klientët ose vizitorët e internetit. Ata po bëhen gjithnjë e më të popullarizuar në komunitetin e bizneseve të vogla sepse ato mund t’ju ndihmojnë të kurseni kohë dhe para.
Ekspertët në BusinessTown shpjegojnë:
“Punësimi i një zhvilluesi për të ndërtuar një bot bazë është shumë i lehtë dhe i përballueshëm … Chatbots janë [gjithashtu] një mjet i përballueshëm për të siguruar një eksperiencë më të mirë të konsumatorëve. Ata nuk marrin kohë nga punonjësit e ndryshëm të zënë dhe nuk kushtojnë shumë para për t’u përdorur. ”
Me chatbots, biznesi juaj mund të kandidojë 24/7 pa pasur nevojë të paguajë një orar shtesë të punonjësve. Për më tepër, chatbots mund të ndihmojë në përmirësimin e angazhimit dhe kënaqësisë së klientit, pasi që nevojat dhe pyetjet e tyre janë përgjigjur në çdo kohë, ditë ose natë. Shikoni listën e impakteve të chatbots për të kontrolluar në vitin 2018 për të gjetur atë më të mirë për nevojat tuaja.
Tani është koha për të filluar në projektet që kanë më shumë kuptim për biznesin tuaj. Përzgjidhni iniciativat e teknologjisë që do t’ju ndihmojnë të punoni më shpejt dhe në mënyrë më efikase, ndërkohë që lehtësoni çështjet që po përjetoni aktualisht.
Kur vjen puna për sezonin tuaj të zënë, do të jeni të lumtur që keni marrë kohë për të bërë këto përditësime tani-dhe punonjësit tuaj do të ju falënderojnë gjithashtu.