SHPËRNDAJE

Krijimi i një faqe optimale landing page për faqen e internetit të kompanisë suaj, website-it tuaj eCommerce ose blog-ut tuaj mund të jetë i ndërlikuar. Në varësi të vendndodhjes tuaj dhe audiencës që keni ndërtuar, gjasat janë që Landing Page që keni krijuar tashmë ka një zgjidhje të qëndrueshme të dizajnit.

Megjithatë, mund të zbuloni se edhe nëse landing page është funksionale, ende nuk po sjell ndonjë konvertim të ri. Arsyeja kryesore për një landing page të ekzistojë dhe të konvertojë është paraqitja e faqes suaj për klientët e ardhshëm.

Me vetëm një afat kohor të shkurtër në dispozicion për të tërhequr çdo vizitor, cilat janë disa këshilla dhe truket që mund t’i ndihmojnë landing pages që krijoni të konvertojnë më lehtë?

1. Kufizoni distractions që mund të krijoni

Gabimi numër një i shumicës së faqeve është se Landing Pages mbështeten në një të informacion të madh dhe opsioneve. Landing Pages shpesh është kontakti i parë që klienti yt ka me markën tuaj.

Mos harroni se është pothuajse e pamundur të ndreqni nëse përshtypja e parë është e keqe, prandaj pse harxhoni mundësinë e mirë që keni me klientë tuaj? Krijoni një listë të informacioneve thelbësore, elementeve vizuale dhe hyperlinks që do të hyjnë në Landing Page-in tuaj. Çdo lidhje apo pjesë e informacionit e parëndësishme për paraqitjen e markës dhe produktit tuaj duhet të lihet jashtë.

Kjo është një nga rregullat elementare të dizajnit vizual dhe përdorimi i duhur i hapësirës negative në web design. Sa më pak elemente që keni, aq më shumë vëmendje do t’u shkojë atyre që janë të pranishëm.

 

2. Përqendrohuni te përfitimet, jo nga produktet

Në vend që të shfaqësh një ngarkesë produktesh në faqen e Landing Page, pse të mos shkosh më lehtë te vizitorët e tu? Sigurohuni që të përfshini përfitimet e përdorimit të produkteve tuaja si pikat kryesore të shitjes. Landing page që krijoni ju duhet të bindë një përdorues që marka dhe shërbimet tuaja vlejnë kohën dhe paratë e tuaja.

 

3. Mbani CTA-në tuaj të shkurtër 

Landing Page duhet të kenë një tekst të shkurtër që nuk ka nevojë për kohë për të lexuar, por mbart një mesazh të fuqishëm. Thirrjet për veprim (CALL TO ACTION-CTA-s) mund të luajnë një rol të madh në normat e konvertimit dhe në performancën e website-it tuaj në përgjithësi.

Përqëndrohuni në krijimin e përmbajtjes së formularëve të shkurtër, pa hyrë në detaje se pse produktet tuaja janë të mira dhe çfarë i dallon ato nga të tjerët në treg. Informacionet e tilla si kjo duhet të paraqiten në faqet shtesë që janë të dizajnuara në mënyrë specifike për të hyrë në detaje se kush jeni dhe çfarë bëni.

Sa për vetë Landing pages, përmbajtja e drejtpërdrejtë, me përmbajtje të shkurtër me mesazhe të qarta duhet të ketë gjithmonë prioritet. Edhe nëse dikush është i interesuar vetëm për markën tuaj dhe produktet, ata ende do të arrijnë të lexojnë thirrjen tuaj në pak sekonda të shkurtra. Pasi të bëjnë, mund të jetë tepër vonë për t’u kthyer dhe për të harruar faqen tuaj.

4. Dëshmi për karakteristikat

Dëshmitë apo përshtypjet e klientëve tuaj janë konsideruar si disa nga nxitësit më të mirë të normave të konvertimit në internet. Kjo është për shkak se njerëzit u besojnë njerëzve të tjerë të botës reale më shumë sesa që i besojnë fotografive të me fytyra të qeshura.

Sigurohuni që të pyesni klientët tuaj për eksperiencën e tyre dhe një foto që mund të përdorni për faqen tuaj te internetit. Nëse ata mund të marrin një pamje të tyre duke përdorur produktin tuaj, edhe më mirë.

5. Përdorni një ton miqësor

Audienca juaj është njerëzore ashtu si ju. Duhet të përdorni një tingull miqësor dhe miqësor në adresimin e tyre duke ruajtur ndjenjën e profesionalizmit. Jini të respektueshëm në shkrimet tuaja, por mos kini frikë ta lini rolin tuaj poshtë dhe të përdorni një shaka të vogël ose një linjë pak me humor këtu dhe atje.

Njerëzit si vijnë nëpër faqet e internetit me shërbime cilësore që arrijnë të mbajnë një ndjenjë të humorit ndërsa ende japin në premtimin e tyre. Landing page e juaja duhet të përfaqësojë mentalitetin e punonjësve tuaj dhe kulturën e zyrës.

Shkurtimisht, jini vetëvetja kur krijoni përmbajtje për landing pages dhe mos provoni thjesht të kopjoni atë që mund të bëjë konkurrenca. Ajo që punon për një biznes nuk funksionon domosdoshmërisht për tjetrin – duhet të jetë origjinale dhe në mënyrë që të kthehet tek ju përsëri.

6. Përdorni Numrat

Të dhënat numerike janë gjithmonë një pikë e mirë shitëse për të shfaqur në landing page që krijuar. Pa marrë parasysh se çfarë të dhënash përfshiheni, mbetet fakti që njerëzit pëlqejnë të shohin numra dhe statistika kur shfletojnë nëpër internet.

Mund të shtoni gjëra të tilla si përqindja e klientëve tuaj të kënaqur, numri i produkteve që keni shitur javën e kaluar, abonentët e emailit që keni në llogari etj.

Sigurohuni që të përdorni të dhënat që punojnë në avantazhin tuaj dhe do të mund ta bindni dikë që të ngjitet me biznesin tuaj. Pasi të vendosni besimin përmes të dhënave, ka shumë pak që mund të qëndrojë në rrugën e normave të konvertimit tuaj duke shkuar lart.

7. Bëjeni më të lehtë

Së fundi, detyra më e rëndësishme që keni si pronar i një faqe interneti është që procesi i konvertimit të jetë sa më i lehtë.

Njerëzit nuk duan të verifikojnë identitetin e tyre dy ose tre herë vetëm për të krijuar një llogari në faqen tuaj te internetit. Gabimet si këto mund të shmangen me lehtësi. I njëjti rregull zbatohet për blerjet, pjesëmarrjen në diskutim dhe ndërveprimin me përmbajtjen tuaj në përgjithësi.

Bëni sa më të lehtë dhe të qartë sa të jetë e mundur për të bërë kontakt me markën tuaj dhe produktet për të maksimizuar normat e konvertimit tuaj. Ju gjithmonë mund t’i referoheni teorisë së ngjyrave të web designit dhe të krijoni një model ngjyre që do të identifikojë elemente interaktive nga ato që janë dekorative. Gjeni një metodë që punon për marken tuaj specifike dhe rrinë në të.

 

PËRGJIGJU