Nëse ju jeni një biznes eCommerce ne do t’ju japim disa nga altenativat prej të cilave mund të zgjidhni , secila me avantazhet e tyre në varësi të faqes suaj.
- Prestashop
- OpenCart
- WooCommerce
- Magento
- Magento
Prestashop
- Instalimi
Është i disponueshëm të instalohet vetëm me një klik duke përdorur Softaculous.
- Lehtësinë e përdorimit
Prestashop nuk është e veshtirë për tu përdorur. Nëse keni veshtirësi në krijimin e faqeve të internetit të ecommerce është e këshillueshme që në një pikë të merrni ndihmë profesionale. Kjo mund të jetë vërtete kur bëhet fjalë për integrimin me pagesat ose konfigurimin e opsioneve të transportit.
- Komuniteti
Lajm i mirë është se në qoftë se keni nevojë për ndihmë, ekziston një komunitet i madh dhe aktiv rreth Prestashop, prandaj gjetja e dikujt për t’ju ndihmuar nuk duhet të jetë shumë e vështirë.
- Administrimi
Paneli i Prestashop-it është intuitiv dhe i lehtë për t’u përdorur për fillestarët. Sapo dyqani juaj të jetë i hapur , do të shikoni të dhënat dhe statistikat qe tregojne performacen e faqes suaj. Porositë dhe krijimi i llogarive të klientëve është i lehtë dhe intuitiv.
- Funksionaliteti
Karakteristikat kryesore janë:
- Karakteristikat tregtare – menaxhimi i produkteve, produktet digjitale, menaxhimi i katalogut, transportimi, pagesat, monedhat, tatimet, SEO, statistikat, menaxhimi i klientit, etj.
- Karakteristikat e blerjes – Arkëtimi intuitiv, llogaritë e klientëve, shfaqja e produkteve etj.
- Përshkallëzimi
Si një faqe bazë eCommerce, edicioni standard do t’ju lejojë të filloni dhe të konkuroni me të gjitha kërkesat kryesore. Sidoqoftë, në qoftë se doni të shtoni veçori shtesë, atëherë sigurohuni që të paguani për “addons” që mund të gjeni në “Prestashop Addons Marketplace.”
OpenCart
- Vendosja
OpenCart ka një instalim me 1 klikim i cili mund të bëhet përmes shumicës së shërbimeve të pritjes nëpërmjet Softaculous .
- Lehtësinë e përdorimit
Sapo të instalohet, OpenCart ka një fushë intuitive për administratorët, edhe pse do të duhen disa aftësi teknike për të ngritur dhe ekzekutuar konfigurimet e opsioneve të pagesës.
- Dizajni
OpenCart shënon edhe në aspektin e dizajnit dhe ka shumë modele prej të cilëve mund të zgjidhni, kështu që mund të ndërtoni një vend atraktiv me një buxhet të ulët.
- Karakteristikat
Ashtu si me Prestashop ju do të keni këto tipare që përfshijnë:
- Tema me dizajne bazë
- Mbështetet në shumë gjuhë, valuta forma të ndryshme të taksave
- Vlerësimet e produkteve
- Ndryshime dhe zmadhime automatike te imazhit
- Tregon produktet e ngjashme
- Llogaritja e transportit në bazë të peshës
- Krijo Oferta/Ulje
- SEO
- Backup-e
- Fatura të shkarkueshme dhe që mund të printohen
- Raportet e shitjeve
- Përshkallëzimi
Nëse dëshironi të shtoni funksionalitet shtesë atëherë do t’ju duhet të blini dhe konfiguroni “OpenCart Extensions.” Ka mbi 9,000 opsione për të zgjedhur, kështu që ju duhet të jeni në gjendje të gjeni atë që kërkoni.
WooCommerce (e-commerce per wordpress)
Një zgjidhje falas dhe Open Souce eCommerce është ndërtuar për të punuar pa ndërprerje, me WordPress, WooCommerce është një opsion i fuqishëm, tërheqës dhe i optimizuar për SEO .
- Vendosja dhe lehtësia e përdorimit
Nëse jeni duke përdorur WordPress atëherë ju jeni në gjysmë të rrugës atje. Ju mund të instaloni WooCommerce nëpërmjet zonës Plugin.
- Dizajni
Ka shumë prej temave të WooCommerce në dispozicion për të zgjedhur. Ekzistojnë një numër i kufizuar i atyre falas, por ka dhe tema te tjera me kosto të ulët të gatshme.
- Karakteristikat
Meqënëse WooCommerce është ndërtuar për WordPress , ajo ka një SEO të përkryer për bizneset që duan të krijojnë përmbajtje rreth dyqanit të tyre në internet. Gjithashtu ju lejon të shisni produkte fizike, produkte digjitale, anëtarësime ose abonime, kështu që është me të vërtetë fleksibël.
Ajo ka të gjitha karakteristikat kryesore që do të duhej të fillonit duke përfshirë portat e pagesave, arkëtimin e klientëve, menaxhimin e inventarit, kalkulimin e taksave, kuponat e zbritjes, komentet e produkteve, dhe të tjera.
- Përshkallëzimi
Në krye të veçorive “Core” ka qindra “Extensions” me pagesë kështu që ju mund të rregulloni WooCommerce në mënyrë që të përputhet me kërkesat e tua.
Magento
Magento vjen në 2 versione – Magento Community (pa pagesë) dhe Magento Enterprise (me pagesë).
Magento synon shumë në tregun e eCommerce, ku gëzon rreth një të katërtën e tregut.
Në përgjithësi të dy sistemet ndajnë pothuajse të njëjtat karakteristika por varen nga qellimi qe ju keni ta perdorni.
Në pak fjalë, nëse po drejtoni një ndërmarrje eCommerce atëherë versoni Magento Enterprise është për ju. Nëse sapo keni filluar ose jeni duke kërkuar për të lëvizur nga niveli juaj i tanishëm në një platformë eCommerce atëherë Magento Community është i duhuri për ju.
Këtu janë tiparet kryesore dhe përfitimet e secilit opsion:
1. “Magento Community”
- Është falas. Vetëm regjistroni një emër domain-i, instaloni Magento me 1 klik dhe jeni gati për të filluar.
- Eshtë Open Source kështu që ju ose zhvilluesi juaj mund të krijoje dyqanin tuaj pikërisht ashtu siç e dëshironi.
- Pjesa më e rëndësishme e një dyqani është karroca e blerjeve dhe Magento ka një tipar shumë të fuqishëm që kujton klientët tuaj dhe lejon që përmbajtja e karrocës së tyre të ruhet sipas variablave që zgjidhni.
- Nëse doni të keni çmime të veçanta dhe oferta zbritje,Magento i trajton me lehtësi.
- Fusha të tjera ku Magento shkëlqen janë në aspektin e SEO, statistikave dhe raportimeve, dërgesat me shipping, konfigurimet e produktit,pagesat dhe tregtia nderkombtare.
2.”Magento Enterprise”
Magento Enterprise është ndërtuar për faqet që kanë dhjetëra ose qindra mijëra produkte. Kjo do të thotë që përditësimi i çmimeve, shpejtësia e ngarkesës së faqes dhe shpejtësia e përpunimit të porosive rritet në mënyrë dramatike. Versioni i Enterprise gjithashtu ka një proces shumë më të efektshëm të arkës. Këta faktorë me të vërtetë kanë rëndësi kur keni një vëllim të madh të shitjeve.
Magento Community është ndërtuar për mjedise të serverit të vetëm, ndërsa Magento Enterprise mund të përshkallëzohet nëpër servera të shumëfishtë për ta përhapur ngarkesën dhe për të përmirësuar performancën duke ndarë fizikisht komponentët e sistemit siç janë DNS, databaza, serveri i webit etj.
Nëse po drejtoni një operacion më të vogël të eCommerce atëherë do t’ju duhet vetëm një ose dy llogari admin. Komuniteti është i mirë për këtë. Megjithatë, dyqanet më të mëdha kanë nevojë për role të shumëfishta për administratorët dhe operatorët me të drejtat e duhura të caktuara për secilin. Kjo është ajo ku do të duhej Ndërmarrja.