Dyqanet në internet e dinë se sezoni i festave është koha më e mirë e vitit për bizneset e tyre. Konsumatorët shijojnë përvojën e pazareve me pemë ndriçuese, dritare të zbukuruara dhe faqe të mbushura me gëzim.
Filloni me dizajnin dhe brendinë tuaj të faqes
Nuk është çudi që pamja, ndjenja dhe dizajni i krijimit tuaj online mund të ndryshojë ndjenjat e konsumatorëve për produktin tuaj.
Në përgjithësi, dy faktorë kryesorë ndikojnë në ndjenjat e konsumatorëve në internet. E para është “komunikueshmëria”, e cila është aftësia e përmbajtjes së internetit për të ndikuar pozitivisht apo negativisht në perceptimin e konsumatorit.
Përdorni simbolet e sezonit të festave për të shtuar ndjenja pozitive. Faktori i dytë është “estetika”, që do të thotë se elementet e rendit, balancit dhe qartësisë ndikojnë në veprimet e një vizitori. Konsideroni hartimin e faqes suaj dhe përmirësoni paraqitjen për një rritje në favorizimin e markës.
Por blerësit nuk janë të interesuar vetëm në fotografitë e fotografive dhe fytyrat e buzëqeshura. Sigurohuni që dizajnimi juaj i faqes së internetit të jetë i qartë.
Bëjani të thjeshtë proçesin e blerjes
Studimet kanë treguar se 28% e nderveprimeve online të produkteve rezultojnë në një lloj interaktiviteti me konsumatorët, qoftë telefonatë, chat online, email apo komunikim të drejtëpërdrejtë. Edhe nëse nuk keni komonunikim me klientët tuaj, faqja duhet të jetë e optimizuar për celular, pasi pjesa më e madhe e përdoruesve të internetit e gjejnë më të thjeshtë të përdorin celularin e tyre për blerjet e shpejta. Përdorimi i shtojcave të tilla si WooCommerce, mund të ndihmojë në udhëzimin e blerësve të stresuar për të përfunduar blerjet në vend të braktisjes së tyre.
Përqëndrojeni në formatimin e faqes tuaj në mënyrë që teksti, imazhet dhe lundrimi të jenë të qarta, që të përdoren shpejt dhe në mënyrë efikase në pajisjet me prekje.
Sillni festa në faqen tuaj
Nëse redizajnet e internetit nuk janë të mundshme para pushimeve, ju ende keni mundësi të shumëfishta. Pushimet paraqesin një mundësi për të ndarë gëzim, por përqendrimi në mënyrë të veçantë në një emërtim ose në një dizajn tjetër mund të krijojë një impakt pozitiv tek konsumatorët.