- Shumica e faqeve të ridizejnuara kërkojnë më shumë se vetëm ndryshimet e pamjes së jashtme për të qenë vërtetë efektive. Ju mund të mësoni se si të krijoni një faqe interneti nga e para duke përdorur vetëm HTML / CSS. Por edhe zhvilluesit e faqeve shpesh preferojnë të fillojnë me një template, për ta zhvilluar më pas dizajnin. Cilado rrugë që dëshironi të merrni, ne kemi përpiluar një listë të plotë që do t’ju ndihmojë të arrini një ridizejnim sa më efektiv pa u zhvendosur në projekte të mbingarkuara.
Plani juaj i hostit vepron si bazë për shtëpinë tuaj në internet. Nëse nuk është i fortë, redizajni juaj thjesht nuk do të jetë aq i suksesshëm sa duhet. Mos kini frikë të vendoseni në një host me reputacion më të lartë, me tiparet më të mëdha në rast se trafiku i faqes suaj sa vjen e rritet.
Ne jemi këtu për t’ju ndihmuar gjatë procesit. Le të fillojmë!
1. Vendoseni sitin tuaj nën një filtër. Çfarë punon dhe çfarë jo?
Rishqyrtoni gjithçka – ridizajnet e faqeve nuk bëhen shpesh, kështu që këtu është shanci juaj për ta bëre drejtë. Shikoni se cilat faqe janë më të vizituarat dhe analizoni nga ku vijnë vizitorët tuaj dhe ku shkojnë. Faqet me numrin më të ulet të vizitorëve do të zbulojnë se ku duhet të përqendroheni më shumë në ridizenjimit, ndërsa faqet që krijojnë trafik dhe konvertohen duhet të optimizohen edhe më tej.
Përtej eksplorimit të thellësive të përmbajtjes tuaj aktuale dhe komponentëve të dizajnit, ridizejnimi i një faqeje interneti është gjithashtu një shans për të matur efektivitetin e përdorshmërisë dhe karakteristikat e performancës. Jeni të kënaqur me sistemin tuaj të menaxhimit të përmbajtjes, apo do të dëshironit të ndryshonit në diçka të re?
2. Gjeni frymëzimin dhe kohen tuaj: Cilat mjete mund t’ju ndihmojnë të keni sukses mË shpejt?
Shumica e projektuesve dhe zhvilluesve tentojnë të shpenzojnë më shumë kohë në fazën e projektimit të rindërtimit të sitit. Kush nuk do të dëshironte të kalonte orë duke luajtur me paleta me ngjyra, tipografi dhe veçori të tjera të dizajnit interaktiv? Opsionet janë të pafundme – dhe ky është problemi.
Lini krenarinë tuaj të programimit mënjanë vetëm për disa minuta dhe shikoni disa opsione të ndërtuesve të faqes. Fillimisht të krijuara për të ndihmuar fillestarët, redaktorët e drag-and-drop ofrojnë tani mjete të fuqishme që u mundësojnë pronarëve me përvojë të krijojnë faqet e internetit në një kohë shumë të shkurtër.
Cilado platformë që po shqyrtoni për faqen tuaj të re, shumë dizajnerë profesionistë tashmë janë duke hartuar tema moderne me shumë qëllime të njëjta në mendje. Përse të kaloni javë dhe muaj të tërë për krijimet tuaja kur dikush e ka bërë tashmë pjesën më të madhe të punës?
3. Shikoni përtej ngjyrave dhe shkronjave. Si të përmirësoni përmbajtjen tuaj?
Që një ridizajn i faqes të jetë me të vërtetë i suksesshëm, të gjitha aspektet e prezencës tuaj në internet duhet të përmirësohen.
Përmbajtja juaj shërben si kornizë e shtëpisë suaj në internet, rreth të cilës të gjitha pajisjet janë të varura. Ngjyrat, imazhet dhe tipografia duhet të shërbejnë për të shfaqur pikat e forta të fjalëve dhe mesazheve të markës suaj. Shikoni analizat nëpërmjet ‘google analytics’ për të zbuluar se cilët artikuj dhe faqe marrin më shumë vizitorë.
Në vend që të përdorni tekstin e faqes suaj për tu mburrur për historinë dhe produktet e kompanisë suaj, tregoni se si marka juaj mund t’i ndihmojë përdoruesit të arrijnë diçka ose të zgjidhin një problem.
Gjithashtu, shikoni për mundësitë e përmbajtjes përtej faqes. Postimet në blog, për shembull, janë një mjet fantastik për informimin e përdoruesve potencialë rreth ideve dhe praktikave të reja.
4. Shikoni faqen tuaj në pajisje dhe shfletues të ndryshëm.
Sapo të rindërtohet pjesa më e madhe e faqes tënde, përsëri duhet të kontrollojmë përvojën tonë të përdoruesit. Jo të gjithë kanë të njëjtin konfigurim si në kompjuteri tuaj , kështu që duhet të llogarisni shfletuesit e ndryshëm, madhësitë e ekranit dhe pajisjet që vizitorët mund të përdorin për të hyrë në faqen tuaj të re.
Zbuloni se çfarë shfletuesish përdor zakonisht audienca juaj. Hapja dhe testimi i faqes suaj në të dy versionet moderne dhe të vjetëruara të Firefox, Chrome, Safari dhe Internet Explorer është një fillim i mirë, por mos hezitoni të shikoni Opera, Edge dhe madje edhe shfletuesin e Facebook për të siguruar që të gjitha bazat tuaja janë të mbuluara. Siguroni që të shikoni optimizimin në iOS dhe Android gjithashtu.
5. Bëni punën tuaj më të dukshme. Si mund t’i arrini njerëzit nëpërmjet fjalëve kyÇe?
Më shumë se gjysma e trafikut tënd ka të ngjarë të vijë nga vizitorët që klikuan në një lidhje me faqen tuaj të internetit që u shfaqën në rezultatet e kërkimit.
Optimizimi i motorëve të kërkimit, ose SEO, është thelbësor. Filloni duke bërë një listë të temave që dëshironi të keni klikime – mund të jenë produkte, shërbime ose tema për të cilat ju shkruani zakonisht. Zhvilloni fraza fjalësh për secilën nga këto tema.
6. Përmirësimi i SEO-it tuaj teknik: Pse A ka Shpejtësia dhe Siguria e Serverit?
Optimizimet e motorëve të kërkimit shtrihen përtej përmbajtjes, titujve, titujve të faqeve dhe etiketave. SEO teknik i referohet elementëve prapa skenës që ndihmojnë motorët e kërkimit të gjejnë dhe të skanojnë faqen tuaj për të mësuar se sa të besueshëm jeni.
Një nga komponentët kryesorë teknik të SEOs është shpejtësia e faqes suaj. Nuk është sekret të thuhet se ngarkesat e faqeve më të mëdha mund të ndikojnë ndjeshëm në trafikun dhe shitjet, por gjithashtu mund të ndikojnë shumë në pozicionin tuaj në rezultatet e kërkimit.
Shumë prej faktorëve të tjerë mund të jenë adresuar tashmë në procesin e ridizenjimit: Optimizimi i faqes në celular është një faktor kryesor në performancën e kërkimit, veçanërisht për kërkimet e bazuara në vendndodhje (mendoni të kërkoni një restorant aty pranë). Një tjetër gjë e rëndësishme është siguria e protokollit HTTPS. Shumë pritës, përfshirë Webhost, u mundësojnë përdoruesve qasje në këtë teknologji duke ofruar certifikata falas SSL.