SHPËRNDAJE

Publikimi i postimeve të rregullta në blogun tuaj ju jep mundësi për të synuar një numër të madh fjalësh kyçe , i mban njerëzit në faqen tuaj më të gjatë dhe gjithashtu u jep mundësi  për të ardhur përsëri tek ju.

Të mbani blogun tuaj të updatuar dhe prodhimin i një përmbajtje të mirë janë hapa të rëndësishëm, por ju mund ta përmirësoni punën tuaj të shkojë shumë më tej për përpjekjet tuaja SEO duke marrë disa hapa shtesë për të optimizuar postimet tuaja në blog. Më poshtë do shkojmë më në detaje.

1. Bëni hulumtime mbi disa fjalë kyçe

Hulumtimi mbi fjalët kyçe më të përdorura duhet të jetë një nga hapat e parë që keni marrë në zhvillimin e një strategjie të blogut për SEO, sepse ju ndihmon të kuptoni llojet e temave të interesuara të auditorit tuaj. Për secilin postim të blogut që shkruani, është mënyrë e zgjuar të keni fjalët kryesore në mendje, së bashku me disa fjalë kyçe të ngjashme . Ju, më pas mund ti përdorni dhe përshtasni këto fjalë gjatë shkrimit tuaj.

Mos tentoni të përdorni fjalë kyç pa pasur kuptim në atë që jeni duke shkruajtur pasi mund të penalizoheni nga motorrët e kërrkimit . Dhe me përdorimin e Google latent semantic indexing (LSI), është më pak e rëndësishme sesa ka qenë përdorimi i fjalë kyçe të saktë në vend të sinonimeve ose termave të ngjashëm. Por, duke pasur parasysh ato fjalë kyçe dhe duke përdorur ato gjatë shkrimit tuaj, është ende e vlefshme, për aq kohë sa ju nuk shkoni jashtë tematikës.

2. Kontrolloni për rezultate të pasura në SERP(Search Engine Result Page).

Pasi të keni në mend fjalët e tua, drejtohuni te Google dhe bëni disa kërkime për to. Shumë lloje të kërkimeve tani përfshijnë faqen e pasur të rezultateve të kërkimit (SERP). Nëse rezultatet e kërkimit të fjalës suaj rezultojnë në shumë përmbajtje të ndryshme (përfshi këtu video dhe informacione të ndryshme në lidhje me atë fjalë) atherë tregohuni të zgjuar dhe bëni gjithçka për të qënë konkurres.

3. Emërtoni Titullin e duhur

Zgjedhja e titullit përbën një nga pjesët më të rëndësishme të motorëve të kërkimit. Kjo bën të mundur përdorimin e motivit tuaj primar. Sigurohuni që ta përfshini atë që keni shkruar në një mënyrë që ka kuptim dhe tërheqëse. Mos u mundoni ta stërholloni dhe zgjeroni shumë, kjo do ti bënte më konfuzë auditorin tuaj. Sado që është e vështirë vëreni veten në anën e lexuesit dhe si do të kërkonit ju për tematikën që keni zgjedhur.

4. Përfshini Fjalët kyçe në URL-në tuaj.

URL-ja e faqeve është një vend tjetër i rëndësishëm për të përfshirë fjalen tuaj të synuar. Është një tjetër pjesë e kërkimit të faqes. Është një faktor i rëndësishëm i renditjes. Gjithmonë rregullo URL-në para publikimit. Një blog post në faqen e internetit si https://webhostblog.al/10-menyra-si-te-…-ne-blog-per-seo/ ‎duke përdorur fjalë kyçe SEO në titullin dhe url e blog post ka gjithmonë më shumë sukses.

5. Optimizoni titujt tuaj.

Titujt e faqes suaj janë një pjesë tjetër e faqes. Kjo do të thotë që, edhe një herë, duhet të kërkoni mundësi për të përfshirë fjalët kyçe në titullin e faqes. Kjo përfshin gjithçka që ka tag <h1>, <h2>, ose <h3> në faqe. Titujt janë gjithmonë një vend i mirë për ata që kanë gjënë më të rëndësishme në mendjen tuaj.

6. Përdorni tekstin tuaj mbi imazhet.

Një tjetër element i faqes që motorët e kërkimit i kushtojnë vëmendje është teksti prapa imazheve tuaja. Emri i imazhit tuaj (p.sh. webhost.jpg) dhe teksti i alt që mund të plotësoni janë dy vende të tjera ku mund të përfshini fjalinë tuaj primare në faqe.optimizo alt tag për të ndihmuar postimet në blog

7. Përdorni Linket përkatëse të Brendshme.

Linket janë lehtësisht një nga sinjalet më të rëndësishme të rangimit për algoritmet e motorëve të kërkimit. Marrja e faqeve të tjera që lidhen me tuajin është një sfidë, por ju keni fuqinë për të bërë sa më shumë lidhje të përshtatshme të brendshme në faqen tuaj sa të jetë e mundur. Çdo herë që shkruani një post të ri, mendoni për çdo postim blogesh që keni publikuar tashmë, që janë të rëndësishme për atë që po shkruani tani. Kudo që ka kuptim për ta bërë këtë, shtoni në këto lidhje dhe nëse mund ta bëni në mënyrë të natyrshme, përdorni tekst spirancë që lidhet me fjalen tuaj të synuar për postimin më të vjetër që po lidhni.

8. Shkruani një përshkrim Meta.

Ndërsa përshkrimet e meta nuk ndikojnë në renditjen e faqes suaj të internetit, ato ndikojnë në atë që njerëzit i shohin kur po shfletojnë mundësitë e tyre në faqen e rezultateve të motor kërkimi. Nëse ata po përpiqen të vendosin midis disa rezultateve në faqe, një përshkrim i fortë që përdor fjalë kyçe të kërkuara (të cilat shfaqen me shkronja të theksuara në SERP) mund të bëjnë dallimin në zgjedhjen e tyre për të klikuar në përmbatjen tuaj. Google do të shfaq deri në rreth 300 karaktere në SERP në fushën e përshkrimit, prandaj përshkruani se çfare gjendet në faqen tuaj (duke përdorur fjalën tuaj kyç) brenda disa rreshtave këtu.

9. Lidhni postimet tuaja të reja me postimet e vjetra.

Për të gjitha arsyet e njëjta që ju kërkoni mundësi për të shtuar në postimet tuaja të vjetra të blogut tuaj  postime të reja, duhet të rishikoni në mënyrë periodike komentet tuaja të vjetra për të kërkuar mundësi për t’u lidhur me postimet që janë botuar më vonë. Një mënyrë që ju mund ta bëni këtë është duke bërë një kërkim të faqes suaj për fjalën e synuar për çdo post të ri që keni krijuar. Kur të gjeni përdorimet e fjalisë ose termave të ngjashëm në postimet e tua të vjetra, mund të shtoni në një lidhje me të rejat.

10. Zgjidhni Tags dhe Kategoritë në mënyrë strategjike.

Bloget ju lejojnë të krijoni etiketime dhe kategori që ju ndihmojnë të gruponi mesazhe të lidhura së bashku. Kjo është edhe një ndihmë e dobishme lundrimi për njerëzit që shfletojnë blogun tuaj dhe një mjet që mund të përdorni strategjikisht për SEO. Çdo kategori ose tag që përdorni krijon një faqe të re që do të përfshijë emrin e tagit ose kategorisë në URL, së bashku me shumë përmbajtje dhe lidhje të rëndësishme në faqe. Bëni një listë të disa bazuar në fjalët kyçe më të rëndësishme që doni të renditni, por sigurohuni që secili prej tyre të përfaqësojë lloje të ndryshme të temave (p.sh. mos keni kategori për sinonime ose variacione të vogla në terma) dhe t’i përdorni ato sa herë që ata është e rëndësishme për atë që keni shkruar.

PËRGJIGJU