Jeni duke menduar të krijoni biznesin tuaj E-Commerce por keni vështirësi se cilën platformë të zgjidhni? Artikulli i mëposhtëm ju tregon se si të zgjidhni platformën e duhur për dyqanin tuaj online dhe të krijoni një biznes të suksesshëm E-Commerce.
Cfarë është platforma E-Commerce dhe si funksionon?
Një platformë E-Commerce i mundëson një dyqani online menaxhimin e faqes, marketingun, shitjet si dhe shumë veprime të tjera.
9 karakteristikat thelbësore që duhet të dini para se të zgjidhni platformë E-Commerce
Në momentin që duhet të zgjedhim një platformë E-Commerce duhet të mendojmë të gjitha opsionet që ne na duhen dhe të zgjidhim atë platformë që plotëson kërkesat tona. Ka disa opsine që ne mund zgjedhim si: Magento, Shopify, OpenCart, ose WooCommerce.
1. SEO
Cdo biznes E-Commerce synon që të ketë sa më shumë klientë. Ndaj një faktor i rëndësishëm është SEO, që faqja të rankohet sa më lart në motorët e kërkimit. Një platformë E-Commerce duhet të ofroj këto opsione by default në mënyrë që dhe rënditja të jetë sa më e lartë.
2. Mobile-Friendly
Sipas statistikave 60% e vizitorëve janë nga celulari, ndaj dhe në momentin që zgjedhim platformën duhet të kemi parasysh që të jetë mobile-friendly në mënyrë që të mos humbasim klientët që vijnë nga celulari.
3. Navigim i përsosur
Do të riktheheshit tek një faqe e cila e ka të vështirë navigimin? Me shumë mundësi jo. Çdo klient i mundshëm dëshiron një faqe sa më të thjeshtë, që të navigoj dhe të mbarojë një blerje sa më shpejt. Ndaj dhe platforma që ofron një navigim sa më të thjeshtë duhet të konsiderohet në zgjedhjen tuaj.
4. E sigurtë
Duke qënë se ndërmjet E-Commerce bëhen pagesa të ndryshme është mjaft e rëndësishme që të jetë e sigurtë platforma, dhe të ketë SSL aktive.
5. Integrimi
Duhet të zgjedhim një platformë E-Commerce që ofron mundësinë të integrosh rrjetet sociale, google, që ofron disa mënyra pagese etj.
6. Analiza E-Commerce
Platformat E-Commerce duhet të kenë sistemin e analizimit dhe të monitorimit të dyqanit online.
7. Sistemi i Menaxhimit të Produkteve
Sistemi i Menaxhimit të produkteve ofron mundësinë të krijojmë kategori të ndryshme, të ngarkojmë imazhe me cilësi të lartë, të vendos mundësi të ndryshme të transportit etj. Të gjithë dyqanet online kanë nevoj për një sistem të avancuar të menaxhimit të produkteve.
8. Sistemi i Menaxhimit të Porosive
E-Commerce është një biznes mjaft konkurues. Ndaj duhet të mbështetet në një sistem inteligjent të menaxhimit të porosive si: tracking të porosisë, emailet njoftuese që ju dërgohen klientëve, të bëhet përditësimi rregullisht i produkteve që janë stock etj.
9. Sistemi i Menaxhimit të Kthimit të Produkteve
Sistemi i menaxhimit të kthimit të produkteve është një tjetër veçori thelbësore që ka të bëj me kthimin e produkteve të dyqanit tuaj online. Fakti qe dyqani juaj ka një term përkatës të kthimit ju ndihmon të fitoni besimin maksimal të klientëve. Ju duhet të kërkoni një platformë E-Commerce me një sistem të menaxhimit të kthimit të produkteve që përfshin rregullat e kthimit, mënyrat e kthimit etj