Landing Pages janë një pjesë thelbësore e çdo strategjie të marketingut online për blogerët dhe korporatat e mëdha. Por nëse jeni i ri në marketingun online, mund të pyesni se cilat janë landing pages dhe pse ju keni nevojë për to.
Çfarë janë Landing Pages?
Siç përcaktohet nga Unbounce, “Landing page është një faqe web e pavarur, e krijuar posaçërisht për qëllime të një fushate marketingu ose reklamimi”. Unbounce gjithashtu përmend se landing pages janë projektuar me një qëllim të vetëm në mendje, i njohur si Thirrje për Veprim ose CTA(Call to Action).
Landing Pages përdoren në faza të ndryshme gjatë gjithë ciklit të marketingut tuaj. Nga prezantimi i një përdoruesi në tregun tuaj të synuar deri për konvertimin e një vizitori në një klient që paguan, landing pages mund të ndihmojnë në arritjen e qëllimit tuaj në çdo fazë të procesit të blerjes.
Cila nuk është një landing page?
Për të kuptuar plotësisht konceptin e një landing page dhe përfitimet që lidhen me të, është e rëndësishme të kuptojmë se çfarë nuk konsiderohet si një landing page.
Shumica e marketerëve nuk i konsiderojnë home pages dhe faqet e tjera përkatëse të uebit në faqen e internetit të jenë landing pages . Kjo është për shkak të qëllimit të përcaktuar të këtyre faqeve. Për shembull, Faqja Kryesore nuk është e dizajnuar tradicionalisht me një CTA(call to action/thirrje për veprim) të vetëm në mendje. Në vend të kësaj, qëllimi i një Faqja Kryesore(Home page) është të prezantojë një vizitor në faqen e internetit dhe t’u tregojë atyre se çfarë përmbajtjeje mund të kenë. Kjo u ofron vizitorëve disa rrugë navigimi dhe nuk ka një CTA të caktuar.
Llojet e landing pages
Landing pages ndihmojnë marketerët të arrijnë një sërë objektivash. Si rezultat i qëllimeve të shumta të marketingut, ekzistojnë lloje të shumta të landing pages që mund të përdoren në fushatat e tyre të marketingut.
Lead Generating Landing Page
Landing pages kërkojnë të kthejnë vizitorin e synuar të internetit në një rrugë drejt biznesit tuaj duke kapur informacion personal si:
- Emri
- Emri i Kompanise
- Adresa Email
- Numri i telefonit
- Titulli i Punës
- Madhësia e kompanisë
- Profili i Mediave Sociale
- Dhe më shumë
Me këtë informacion, kompania juaj mund të punojë për ta kthyer atë në një klient. Ky lloj i landing page mund të përdoret për të ndërtuar lista parapagese të postës elektronike, për të kanalizuar përdoruesit përmes ciklit të marketingut përbrenda, ose për të rritur numrin e shitjeve për një periudhë kohore të caktuar.
Klik-Nëpërmjet Landing Pages
Click-through landing pages paraqesin informacion në lidhje me një zbritje, promovim ose ofertë me qëllim të bindjes së përdoruesit për të blerë menjëherë. Këto landing pages kanë tendencë të jenë të thjeshta në natyrë dhe përdoren më vonë në ciklin e blerjes.
Explainer Landing pages/Faqet shpjeguse
E njohur gjithashtu si faqe zbavitëse infomerciale, kjo lloj landing pages mbështetet në sasi të rënda të përmbajtjes për të tërhequr përdoruesit për të ndërmarrë një veprim ose hap tjetër. Në vend që të mbështeten në kopje të teksteve të shitjes ose grafikëve të dizenjuar për të tërhequr një përdorues, këto landing pages veprojnë shumë si një infomercial duke paraqitur një mori përfitimeve, veçori dhe kopje bindëse për të edukuar përdoruesin.
Këto landing pages janë ideale për fushatat që kërkojnë përdoruesit të japin informacione të hollësishme personale ose të bëjnë një blerje të madhe, të tilla si promovimi i një kursi arsimor ose produkti / shërbimi i shtrenjtë.
Landing Page për detajet e produktit
Shpesh përdoret në industrinë e shitjes me pakicë, landing pages së detajeve të produktit u ofrojnë vizitorëve çdo informacion rreth një produkti. Shumë shitës thjesht drejtojnë përpjekjet e tyre të marketingut në këto faqe të rregullta të faqes së tyre të internetit, ndërsa të tjerët do të krijojnë faqe specifike për fushatën e tyre.
Qëllimi i këtyre faqeve është të drejtojne përdoruesit e interesuar direkt në produkt dhe t’i bindë ata që të bëjnë një blerje në vend.
Natyrisht, këto janë vetëm një pjesë e vogël e formateve të faqeve në dispozicion të marketingut. Vendosja e llojit të landing page për t’u përdorur bazohet në taktikat e marketingut dhe në qëllimin e përgjithshëm të fushatës.
Si ti përdorni Landing Pages?
Marketers kanë për qëllim që të çojnë vizitorët në landing pages nga zona të tjera të internetit në këto faqe duke përdorur disa taktika. Qëllimi dhe lloji i faqes së zgjedhur përcaktohet nga taktikat e përdorura, si:
Reklama me Pay-Per-Click
Pay-per-click advertising, ose PPC, i referohet kur marketers paguajnë çdo herë reklama e tyre është klikuar në. Reklama PPC zakonisht përdoren në motorët e kërkimit si Google dhe Bing. Nëse markë ose biznes po investon në reklamimin me pagë për klikim në motorët e kërkimit ose shfaqjen e marketingut në faqet e internetit të lidhura, ju nevojiten optimal landing pages.
Për shembull, nëse po drejtoni një fushatë reklamash PPC për produktin tuaj të fundit, nuk do të dërgoni klikime në faqen kryesore të faqes suaj. Në vend të kësaj, do të krijosh një faqe të vetme (landing page) e dizajnuar për të tërhequr përdoruesit për të blerë menjëherë produktin tënd të ri.
Në mënyrë të ngjashme, ju mund të investoni në reklamimin pay-per-click në kanalet e mediave sociale si Facebook, Instagram dhe Twitter.
Social Media Marketing
Landing Pages mund të përdoren në strategjitë e marketingut online të cilat përqendrohen në tërheqjen organike në mediat sociale. Një shembull i mirë do të ishte promovimi i një eBook me qëllim të gjenerimit të klienteve. Nga një post organik social , shtyni vizitorët në një landing page ku mund të paraqesin informacionin e tyre në këmbim të përmbajtjes ekskluzive.
Përdorimet e tjera të landing pages në mediat sociale mund të përfshijnë:
- Informacioni i ngjarjes/eventit
- Regjistrimet e email newsletters
- Kuponat
- Konkurse dhe dhurata
Marketingu i përmbajtjes
Siç thotë Instituti i Marketingut të Përmbajtjes, “marketingu i përmbajtjes është një qasje strategjike e marketingut e përqendruar në krijimin dhe shpërndarjen e përmbajtjes së vlefshme, relevante dhe të qëndrueshme për të tërhequr dhe mbajtur një audiencë të përcaktuar qartë dhe përfundimisht për të nxitur veprimtarinë profitabile të klientit”. Me këtë përkufizim në mendje, landing pages mund të përdoren për të futur përmbajtje në një treg të synuar, për të kapur vëmendjen dhe informacionin e tyre dhe për t’i bindur ata që të bëhen konsumatorë më vonë në proces.
Email Marketing
Pasi të keni kapur një adresë e-mail të vizitorit, mund t’i dërgoni ato përmbajtje, oferta dhe informacione relevante përmes marketingut me email.Landing pages janë mjete jashtëzakonisht të dobishme edhe për këto mesazhe. Nëse po dërgon një ofertë ekskluzive për abonentët, përdorni një landing page!