SHPËRNDAJE

Në vitin 2016, Fushata Monitor raportoi për çdo $ 1 të shpenzuar në email marketing, do të sillte $44 fitim . Me një ROI (return on investment/kthim në investim) si kjo, nuk është e vështirë të kuptohet pse email marketing është një pasuri e çmuar për bizneset dhe blogerët.

Email Marketing mund të përdoret për:

  • Shpërndarje të përmbajtjes përkatëse
  • Kontakti me klientët
  • Dorëzimi i lajmeve të kompanisë
  • Promovimi i zbritjeve ose një shitje
  • Prezantimi i një produkti apo shërbimi të ri
  • Përditësimi i  konsumatorëve në trendet e industrisë
  • Dhe shumë më tepër

Duke marrë parasysh 80% të profesionistëve të shitjes me pakicë thonë se email marketing është shoferi më i madh i mbajtjes së konsumatorëve dhe 59% e marketers B2B konstatojnë se email marketing si kanal më efektiv të gjenerimit të të ardhurave të tyre.

Dhe megjithatë, marketers ende bëjnë gafa kur përodorin email marketing. Edhe me mjetet dhe platformat e fuqishme të marketingut të postës elektronike, është shumë e lehtë për të bërë një gabim.

Për të shmangur sikletin vetes dhe markës suaj, mos bëni këto shtatë gabime të email-marketingut.

1. Dizajne me email të “thyera”

A keni marrë ndonjëherë një email newsletter,dhe nuk u shfaq në mënyrën e duhur? Një dizajni i “thyer” i emailit dhe funksionaliteti vazhdon të jetë gabimi më i madh i email-it të marketingut të bëra nga të gjithë.

E-mailet e kompanisë duhet të shfaqen të dukshme dhe të funksionojnë si duhet në të gjithë klientët e email-it si Gmail, Yahoo, Outlook, Apple Mail dhe të tjera. Nëse jo, reputacioni juaj i markës dhe qëllimet e marketingut janë në rrezik pasi lexuesit anullojnë ose shënojnë postën tuaj si spam.

Mendimi juaj i parë mund të jetë: “Po paguaj për një shërbim të marketingut me email. A nuk duhet që këto modele të punojnë për të gjithë klientët e email-it? “Do të mendonit kështu, apo jo? Sidoqoftë, kur filloni të bëni ndryshime në modelet tuaja të gatshme ose duke shtuar detaje të tjera, shanset tuaja për të shfaqur në mënyrë korrekte mund të pengohen.

Litmus ofron një mjet që ju ndihmon të provoni se çfarë dizajni dhe përmbajtja juaj e email-it do të duket si në 70 aplikacione, pajisje dhe shfletues. Nga aplikacionet për smartphone tek klientët e emailit desktop, dizajni juaj i email-it duhet të jetë i përgjegjshëm dhe i përsosur në të gjitha pajisjet. Përndryshe, ju përfundoni duke u bashkuar me radhët e marketers me linke “të thyera”, imazhe dhe gabime në emailet e tyre.

2. Përdorimi i një llogarie të postës elektronike të kompanisë

Ndërsa përdoren adresa elektronike si “[email protected]” ose “[email protected]” mund të jenë të dobishme për qëllime organizative, ata u dërgojnë një mesazh të ftohtë auditorit tuaj.

Joe Stych në Zapier thotë: “Kur markat dërgojnë postë elektronike nga një adresë e hapur (ose një adresë emaili që nuk kontrollohet kurrë), ata vërtet thonë” ne nuk duam të flasim me ju “. Është një mundësi e angazhimit që shumë ekipe humbin në një nga kanalet më të mëdha të marketingut direkt atje. ”

Mendoni përse markë juaj përdor email marketing. Për fat të mirë, është për të bashkëvepruar dhe për të siguruar përmbajtje të vlefshme për audiencën tuaj. Duke e bërë këtë nga një adresë e-mail i personalizuar është një hap më afër zhvillimit të një marrëdhënieje të qëndrueshme me klientët tuaj. Cilado adresë e-mail që zgjidhni të përdorni, sigurohuni që të monitoroni/lexoni përgjigjet e lexuesit.

3. Vetëm Emaile për Zbritje dhe Promovime

A po i dërgon abonetëve tuaj vetëm emaile për zbritjet e produkteve tuaja?  Nëse po, ju mund të jeni duke mbingarkuar dhe  bezdisur klientët tuaj.

Ndërsa email-et promocionale kanë një qëllim, ndiqni rregullin 80/20. Ky rregull parasheh që 80% e përmbajtjes tënde duhet të jenë informuese, zbavitëse dhe të vlefshme, ndërsa 20% e mbetur lidhet me shitjet. Në vend që të mbizotëroni abonentët tuaj me promovime, dërgoni atyre përmbajtje që i shtojnë atyre vlera.

 

4. Dërgimi i shumë ose pak emailave

Në krye të gjetjes së përmbajtjes së duhur për të dërguar, duhet gjithashtu të përcaktoni frekuencën më të mirë për përpjekjet tuaja të marketingut në email. Një tjetër gabim që tregtarët shpesh bëjnë është dërgimi i shumë ose shumë pak emaileve te abonentët e tyre.

Emailet e shpeshta për audiencën tuaj të synuar ka shumë gjasa të sjellin në ulje të numrit të abonimeve tuaja për muajit e ardhshëm. Në anën tjetër, shumë pak e-maileçojnë në mungesën e njohjes së markës nga audienca juaj. Ata do të harrojnë pse  nënshkruan për postën tuaj në radhë të parë dhe tju injorojnë duke sjellë të mos abonohen sërisht tek ju .

Përcaktimi i frekuencës ideale për përpjekjet tuaja të marketingut në internet kërkon kohë dhe eksperimente. Gjatë shqyrtimit të emaileve të kaluara, shikoni informacionin duke përfshirë:

  • Koha e ditës
  • Ditë të javës
  • Ton i linjës së subjektit
  • Konvertimi në shitje
  • Numri i emaileve të hapura
  • Jo-abonimet

Këto të dhëna do t’ju ndihmojnë të identifikoni se kur dhe sa shpesh është më mirë të dërgoni emailet tuaja, duke rezultuar në abonentë të kënaqur.

5. Jo-segmentimi i listave të abonentëve

A keni marrë ndonjëherë një email nga një kompani që nuk vlen për ju? Ky gabim ka të ngjarë të jetë rezultat i një liste pajtimdhënësish jo të segmentuar.

Segmentimi i të gjithë listës suaj të abonentëve në lista më të vogla dhe të kategorizuara ju lejon të dërgoni informacione relevante dhe në kohë për klientët kryesorë dhe aktualë. Programet e automatizimit të marketingut me email mund t’ju ndihmojnë të segmentoni këto lista dhe të shpërndani abonentët e informacionit në një pikë të caktuar në ciklin e blerjes.

 

6. Dështimi për të përfshirë një thirrje për veprim/call to action

Një thirrje për veprim (CTA- CALL TO ACTION) i referohet kopjes së marketingut që tërheq një person për të ndërmarrë një veprim të caktuar. Do të vëreni një buton të gjelbër të ndritshëm që thotë “Filloni tani/Start now”. Ky kopje ju tregon saktësisht se çfarë duhet të bëni dhe kur.

Dështimi për të përfshirë një thirrje për veprim në një email marketingu është një tjetër gabim i zakonshëm. Kur të krijoni një fushatë apo mesazh të marketingut me email, gjithmonë mendoni për veprimin që dëshironi që lexuesit të marrin.

A dëshironi që ata të mësojnë më shumë për një produkt? Lexoni postimin tuaj më të fundit në blog? Përgjigju për më shumë informacion? Çfarëdo që të doni audiencën tuaj, tregoni atyre! Nëse harroni, ju do të keni një kohë të vështirë për të arritur qëllimin tuaj pasi ju lënë lexuesit pyesin se çfarë të bëni tjetër.

Thirrjet për veprim nuk duhet të jenë të forta, të bezdisshme ose mbi krye. Përkundrazi, CTA duhet të inkorporohen natyrshëm në një buton, imazh ose kopje të postës elektronike.

7. Jo analizë e të dhënave të email marketingut

Pas çdo fushate të email marketingut që dërgoni, ju duhet të analizoni të dhënat. Nga norma e klikimeve në nivelin e shpërndarjes, çdo metrik luan një faktor të rëndësishëm në drejtimin e fushatave të ardhshme. Ky informacion mund të nxjerrë në pah se çfarë po punon, çfarë duhet të fiksohet dhe si reagojnë klientët ndaj mesazheve tuaja. Injorimi i këtyre të dhënave është një gabim i dëmshëm dhe mund të çojë në humbjen e abonentëve dhe burimeve kritike të marketingut.

 

PËRGJIGJU