SHPËRNDAJE

A e dini që Instagram numëron më shumë se 500 milionë përdorues aktivë ? A po përdorni Instagram për të ndërtuar një pasues për markën tuaj personale, blogun apo kompaninë tuaj? Nëse po, ju mund të pyesni se si mund të rritni numrin tuaj të ndjekësve pa u angazhuar në taktika të çuditshme siç janë blerja e ndjekësve.

 

 

Qasja më e mirë qëndron në platformën analitike të Instagram, e njohur si Instagram Insights. Kjo platformë është e arritshme vetëm për përdoruesit me një llogari të biznesit të Instagram(Business Profile).

Për të gjetur Instagram Insights, lundroni në profilin tuaj Instagramnë telefonin tuaj  Në këndin e sipërm të djathtë të ekranit tuaj, do të shihni 4 bare vertikale me madhësi të ndryshme. Klikoni këtë ikonë për të hyrë në Instagram Insights.

Rezultate imazhesh për instagram insights icon

Lundrimi me Instagram Insights

Instagram Insights ofron analiza në nivel të niveleve të ndryshme në lidhje me ndjekësit tuaj, postimet, historitë e Instagram dhe promovimet. Këto të dhëna komunikohen përmes matjeve duke përfshirë:

Impression/Përshtypjet: Numri i përgjithshëm i komenteve të postimeve tuaja
Reaches/Aritjet: Numri i llogarive unike që kanë parë postimet tuaja
Engagement/Angazhimi: Numri i herë që një post i pëlqeu, ruhet dhe / ose komentohet nga përdoruesit
Metrics shtesë përfshijnë shikime të profilit, klikimeve në faqen e internetit, klikimeve në email dhe klikimeve të drejtimeve.

Kur hapni Instagram Insights si fillim, do të paraqitet një pamje 7-ditore për llogarinë tuaj. Këtu do të gjeni numrin e përshtypjeve, arritjeve, shikimeve të profilit, klikimeve në faqen e internetit dhe klikimeve për email / thirrje për javën e fundit.

Nën këtë seksion janë Ndjekësit. Kjo është ajo ku mund të gjeni informacione për pasuesit tuaj, si:

Gjinia
Mosha
Vendoshja
Aktiviteti (i kategorizuar sipas orëve dhe ditës së javës)
Drejtpërdrejt nën Ndjekësit, do të gjeni një seksion të plotë të postimeve tuaja. Në këtë fushë, mund të shikoni metrics të ndryshme për përmbajtjen tuaj, duke përfshirë arritjen, përshtypjet dhe angazhimin. Gjithashtu, mund të organizosh postimet sipas datave, metrikës dhe llojit të përmbajtjes.

Rezultate imazhesh për instagram insights

Pas seksioni Posts është Story Instagram. Nëse vendosni rregullisht në Stories Instagram, ju do të gjeni detaje rreth angazhimit të tyre këtu. Përveç përshtypjeve dhe arritjes, ky seksion ofron një pasqyrë në metrics mëposhtme:

Taps Forward: Numri i klikimeve për të parë foton ose videon tjetër
Taps Back: Numri i klikimeve për të parë foton e mëparshme
Exsits/Daljet: Sa herë keni dalë nga story juaj
Answers/Përgjigjet: Numri i përgjigjeve (në postën tuaj) një foto ose video në një histori të marrë
Swipes Away: Numri i swipes nga kjo foto ose video për të kaluar në tregimin e llogarisë tjetër
Së fundi, Instagram Insights gjithashtu tregon informacion në lidhje me ndonjë promovim që mund të keni nisur në platformë.

Rezultate imazhesh për instagram story insights

4 Mënyra për të levizur Instagram Analytics dhe të rrisni ndjeksit tuaj

Pasi të jeni të kënaqur me platformën e analytics të integruar, përdorni të dhënat për të provuar idetë e mëposhtme të rritjes.

1. Përcaktoni kur audienca juaj është aktive

Instagram nuk i shërben përmbajtjes përdoruesve në mënyrë kronologjike, që do të thotë se nuk ka “kohë më të mirë për të postuar”. Megjithatë, mund të zbuloni kur audienca juaj është më aktive. Këtë informacion mund t’i gjeni në seksionin e ndjekësve të Instagram Insights, të organizuar nga dita e javës dhe e kohës së ditës.

Duke përdorur këtë pasqyrë, planifikoni të postoni përmbajtjen tuaj Instagram brenda këtyre kornizave kohore. Jini të sigurt për të gjetur suksesin e secilit post dhe kohë dhe përshtatni orarin tuaj nëse është e nevojshme.

2. Arritja ndaj audiencës suaj të synuar

Kur shqyrton seksionin e ndjeksave(Followers) në Instagram Insights, a përputhen informacionet e moshës, gjinisë dhe vendndodhjes me audiencën tuaj të synuar? Nëse po, ju jeni duke bërë diçka të drejtë! Nëse jo, duhet të ekzaminoni postimet tuaja dhe të identifikoni pse jeni duke bërë thirrje në një treg tjetër ndryshe nga sa ishte menduar fillimisht. Përshtatni përmbajtjen tuaj në përputhje me rrethanat për të tërhequr vëmendjen nga audienca e duhur.

Nga ana tjetër, nëse nuk jeni të sigurt për auditorin tuaj, Instagram Insights do t’ju tregojë. Me informacionin demografik dhe gjeografik të audiencës në mendje, mund të krijoni përmbajtje relevante dhe arrini drejtpërdrejt në këtë segment të veçantë të tregut tuaj.

3. Kuptoni Llojin e Përmbajtjes me të cilin Angazhohen Audienca juaj

Ndjeksit nuk do të duan të ndjekin llogarinë tuaj nëse nuk postoni përmbajtje që janë të interesuar. Duke përdorur seksionin e Postimeve(Posts_, shikoni angazhimin, përshtypjet dhe të arrijnë të dhëna për Stories, fotot dhe videot e Instagram-it tuaj. Nga tre llojet e përmbajtjes, e cila tenton të gjenerojë rezultatet më të mira? Ju gjithashtu mund të organizoni përmbajtjen tuaj sipas disa metrikës dhe periudhave kohore. Kjo është e dobishme për të përcaktuar se çfarë lloj përmbajtje ndjekësit tuaj kanë tendencë për të bashkëvepruar me shumicën.

Për shembull, përdorni mjetin për të organizuar postimet tuaja me angazhim gjatë vitit të kaluar. Çfarë po vëreni? A keni bërë diçka të ngjashme në kopje? A keni përdorur një hashtag të veçantë që gjeneroi shumë pëlqime? Ndoshta imazhi yt ishte mahnitës. Ose, ndoshta videoja juaj kërkoi shikuesit të komentojnë më poshtë. Identifikoni ngjashmëritë midis postimeve të tua të larta dhe zbatoni ato në të gjithë përmbajtjen tuaj të ardhshme.

Duke patur një prezencë të qëndrueshme dhe të angazhuar në Instagram, do të tërheqni më shumë pasues brenda tregut tuaj të synuar derisa koha të vazhdojë.

4. Analizoni thirrjen tuaj për veprim

Të dhënat nga Instagram Insights janë një mënyrë e shkëlqyer për të përcaktuar nëse thirrja juaj në veprim (CTA) po funksionon ose dështon. Për shembull, shumë llogari tregojnë përdoruesit të “klikojnë lidhjen në biografinë e tyre” për më shumë informacion. Përveç të dhënave për blerjen e trafikut nga Google Analytics për atë faqe të veçantë, Instagram Insights mund t’ju tregojë sa njerëz kanë klikuar në linkun në bio gjatë 7 ditëve të fundit. Ky informacion mund t’ju ndihmojë të provoni se cilat thirrje të veprimit veprojnë më së miri për të përzënë një veprim specifik, të tilla si faqja e internetit ose thirrja e klikimeve në profilin tuaj.

Një tjetër thirrje që përdoret zakonisht përdoret për të komentuar ose taguar një mik. Duke organizuar përmbajtjen tënde me anë të komenteve në Instagram Insights, mund të shihni se sa pasues përfunduan këtë veprim.

Sidoqoftë, pasi që jeni të interesuar të rritni ndjeksat tuaj, t’u kërkoni njerëzve që të ndjekin llogarinë tuaj (nëse nuk e bëjnë këtë) është një thirrje e dobishme për t’u përdorur. Monitoroni llogarinë tuaj të ndjekësit për të parë nëse kjo CTA funksionon mirë me audiencën tuaj të veçantë. Nëse jo, përdorni informacionin nga analytics e Instagram-it për të rrotulluar në përputhje me rrethanat!

Si të llogaritni normën e rritjes

Ndërsa Instagram ofron metrika bazë, siç është numërimi i ndjekësve, ajo nuk ofron një pasqyrë të thellë, siç është rritja ose shkalla e angazhimit. Duhet ta llogaritni këtë informacion vetë. Alfred Lua i Buffer ofron një pasqyrë të shkëlqyeshme se si të llogaritet shkalla e rritjes dhe shkalla e angazhimit duke përdorur të dhënat nga llogaria juaj e Instagram Analytics.

Për të gjetur se sa rritje e ndjekësit ka pasur profili juaj, kryejini ekuacionin e mëposhtëm:

[(Ndjeksit atherë – Ndjeksit Tani) /Ndjeksit atherë ] x 100

Kjo rezulton në përqindjen e ndryshimit të rritjes gjatë një periudhe të caktuar kohore.

Pas rregullimit të strategjisë së përmbajtjes së Instagram-it duke përdorur këshilla të dhëna më sipër, përdorni llogarinë e rritjes për të përcaktuar se sa mirë janë kryer këto taktika në rritjen e numërimit të përgjithshëm të ndjekësit.

 

PËRGJIGJU