SHPËRNDAJE

Faza 1: Vendosja e pritshmërive

Data aktuale e lançimit

Tregoni momentin “Kur do të shfaqet faqja juaj në Google?”. Nëse klienti e di se 1 dhjetori është data zyrtare e nisjes, ju e bëni të qartë këtë, nëpermjet email-eve , artikujve dhe komunikimeve të ndryshme. A presin ndjekësit të filloni me ‘blogging’ që në ditën e parë? A do të konkuroni në reklama? Kush do të ketë qasje? A do të ketë një ngjarje që do të promovohet? Hartoni një listë pyetjesh të klientëve tuaj potencial. Në këtë mënyrë nisja mund të jetë e suksesshme – jo në sytë tuaj, por në sytë e tyre!

Faza 2: Fillimi i përgatitjes

Së paku një javë para datës së nisjes duhet të rezervohet për të testuar faqen e internetit. Më poshtë janë elementët që duhet të konsideroni në bazë të llojit të faqes së internetit që keni ndërtuar:

Numërim për së prapthmi 

Konsideroni pjesën e matjes së kohës. Ju mund të vini në faqen tuaj një lajmërim që thotë “under construction” dhe në të njëjtën kohë bëhet një numërim me ditët që kanë ngelur për tu lançuar.  Në këtë mënyrë klienti juaj është duke mbledhur pista/email, të cilët do të duan të njoftohen kur faqja e re do të jetë online (sidomos nëse kjo është një faqe interneti eCommerce). Nëse është një ridizajnim dhe faqja e drejtpërdrejtë është akoma në rritje, vendosni numërimin në një faqe tjetër.

Ridrejtimi

Vlerësoni URL-të që nuk do të përdorën më në faqe. (psh. Klienti nuk ka më një faqe “shërbimet.html” dhe kjo do të kthejë një 404 ne ekranin e tij). Gjithashtu, ekzekutimi i një kontrolluesi të lidhjeve të thyera në këtë faqe interneti është një mënyrë e sigurt për të zbuluar lidhjet e brendshme që janë thyer.

Shfletues/Browsers të ndryshëm

Ju duhet ta kontrolloni faqen në të gjitha opsionet e mundshme të shfletuesve, si Google Chrome/Mozilla Firefox, Safari/ Opera etj.

Faza 3: Kontrolli i teknologjisë

Sapo faqja e internetit të jetë live, duhet të kaloni një listë kontrolli të teknologjisë dhe të siguroheni se gjithçka është vendosur në përsosmëri. Më poshtë është një udhëzues bazë i këtyre hapave:

  • A është përfshirë WordPress-i tek detajet e klientit në Settings> General? Kjo përfshin rishikimin e titullit, orarit dhe email-in e admin-it.
  • A mund të gjendet lehtë faqja juaj ? Dhe për këtë pikë, siguroni që Google Analytics të jetë e instaluar mirë, në mënyrë që të merrni statistika të sakta në të ardhmen.
  • Janë punojnë të gjitha lidhjet e linqeve saktë?  Kontrolloni çdo ridrejtim të URL-ve.
  • A keni hequr përdoruesit provë, blogun “Hello World”, komentet provë si dhe shtojcat e panevojshme?
  • A keni një rezervë të re dhe të pastër ? Është mirë të siguroheni që të keni një kopje të plotë të faqes së internetit siç ishte në nisje.

 

PËRGJIGJU