Sipas Administratës së Bizneseve të Vogëla në SHBA, bizneset në internet po rriten shumë më shpejt se dyqanet tradicionale. Njërzit kanë filluar të blejnë online dhe ky është aktivitet që po rritet ndjeshëm aq më tepër kur një përqindje relativisht e lartë janë të kënqur.
Është e shpjetë , efiçente dhe kursen kohë. Ajo që ju duhet është një strategji dhe një faqe interneti e organizuar mirë
Pa këto, nuk mund të drejtoni faqen tuaj eCommerce drejt suksesit.
Më poshtë do ju paraqesim një guidë për një faqe të suksesshme E -commerce
Së pari, ju duhet të kuptoni disa gjëra në lidhje me atë që do të shisni. Pastaj, ju mund të merrni përsipër ndërtimin e dyqanit tuaj online!
- Krijoni produktin tuaj.
- Përcaktoni çmimet për dyqanin tuaj online.
- Shqyrtoni opsionet e transportit.
- Zgjidhni platformën tuaj eCommerce.
- Zgjidh një emër domain dhe markë.
- Ndërtoni faqen elektronike të eCommerce.
- Vendosni llogarinë tuaj tregtare.
- Shto një çertifikatë SSL në faqen tuaj te internetit.
- Filloni shitjen online!
1. Vendosni produktin tuaj.
Nëse keni menduar kohët e fundit për ngritjen e një dyqani online, atëherë mund të keni tashmë një produkt në mendje. Mund të jetë diçka që ju e prodhoni vetë, ose diçka që keni gjetur një burim për çmime të shitjes me shumicë në mënyrë që ta shisni atë me një fitim.
Bëni disa kërkime për të siguruar që produkti juaj të jetë i suksesshëm. A ekziston tashmë një treg për produktin tuaj?
Nëse ka tashmë një treg të vendosur, konsideroni nëse produkti juaj është unik i mjaftueshëm për t’u futur. A do të jeni në gjendje të konkuroni në çmime?
Zhvilloni një MVP (minimum variable product) dhe filloni.
2. Vendosni çmimet tuaja.
Çmimi është një nga pjesët më të vështira kur sapo keni filluar drejtimin e një biznesi të ri.
Nëse çmimi është shumë i ulët, do të humbisni para ose do të fitoni shumë pak, por nuk do të shpërblente kohën dhe përpjekjet në vendimin për të hapur dyqanin tënd online. Nëse çmimi është shumë i lartë, ju nuk do të bëni shitje të mjaftueshme dhe rrezikoni të humbni paratë në të gjithë këtë përpjekje.
Për të kuptuar çmimet që kanë kuptim duhet të kuptoni së pari shpenzimet tuaja. Kjo përfshin:
- koston e materialeve për të bërë produktin tuaj
- web hosting për faqen tuaj eCommerce
- taksat
- transportin
- përqindja e kartave të kreditit ose Paypal
- kostot shtesë të marketingut dhe reklamimit
Pastaj kuptojeni se sa doni të shtoni për të paguar vetë (dhe të bëjë një fitim!).
Këshillë: Para se të vendosni çmimin tuaj përfundimtar, hulumto se çfarë po bën konkurrenca juaj.
3. Hulumto mbi shpenzimet e transportit dhe opsionet.
Nëse po shisni një produkt fizik, si do ta shpërndani atë tek konsumatorët?
Impulsi juaj mund të jetë që të kaloni të gjithë koston e transportit të dërgesës drejt klientit dhe shumë dyqane në internet do të marrin këtë rrugë. Jini koshient se shpenzimet e transportit mund të kenë një ndikim të fortë psikologjik tek konsumatorët, me 44% duke thënë se kanë braktisur një blerje në internet për shkak të shpenzimeve të larta të transportit dhe dorëzimit.
Në vend të kësaj, merrni në konsideratë ofrimin e një prej këtyre metodave të transportit:
- Oferoni nje trasnport falas, pa pyetje
- Ofertoni nje transport falas duke rritur paksa çmimin e produktit tuaj për të mbuluar koston
- Oferoni transport falas për porosi me përmasa të caktuara
- Ofroni një tarifë të sheshtë të transportit
4. Zgjidhni web hosting tuaj e-commerce .
Kur vjen puna te eCommerce, ju keni dy opsione: përdorni një treg që tashmë ekziston si Etsy ose Amazon, ose menaxhoni një faqe interneti dhe markë që është e gjitha juaja.
Nëse doni një faqe interneti dhe markë që është e gjitha juaj, shumë platforma host-imi e bëjnë të lehtë të gjeni opsione të pajtueshme të eCommerce me të cilat mund të punoni në të njëjtin hapësirë që përdorni për të punuar në faqen tuaj te internetit. Në këtë mënyrë ju mund të drejtoni njerëzit në dyqanittuajonline.com. Ju dukeni si një dyqan i vërtetë, i gjallë!
5. Zgjidh një emër domain dhe brand-i.
Kjo është pjesa më argëtuese! Thjesht mendoni, çfarë do t’u tregojnë klientët miqtë e tyre kur kanë biseduar për atë produktin e ri që sapo kanë blerë nga _____?
Mendoni shumë për fjalë dhe fraza që thonë diçka në lidhje me produktet që ju do të shisni, dhe fjalë që do të thonë diçka për ju. Dhe sigurohuni që të qëndroni larg nga emrat që tashmë janë të mbrojtur nga bizneset e tjera.
6. Ndërtoni faqen tuaj te internetit eCommerce.
Pasi të keni vendosur faqen tuaj, ju duhet të bëni më shumë se thjesht të shtoni produktet tuaja. Përveç faqeve të produktit, faqja e internetit eCommerce duhet të përfshijë edhe faqet në vijim:
Një kryefaqe(homepage) ku ju shfaqni ofertat javore dhe artikujt e shitjes
Një faqe “about” me një përshkrim të shkurtër të asaj që bën
Një faqe shërbimi ose shërbimi ndaj klientit, në mënyrë që klientët të mund t’ju kontaktojnë lehtësisht
Një blog ku ju postoni përditësime, lajme të industrisë dhe lajme të dobishme
7. Vendosni një llogari tregtare.
Dyqanet në internet kanë nevojë për një mënyrë për të marrë para – në mënyrë specifike, një mënyrë për të marrë pagesa me kartë krediti. Një llogari tregtare bën punën shumë të rëndësishme për të siguruar që ju mund të paguani.
Ju keni opsione që variojnë nga emrat e njohur të markave të njohura si Chase dhe PayPal. Do të duhet të paguani diçka për kompaninë në mënyrë që të merrni paratë tuaja.
8. Merrni certifikatën tuaj SSL.
Kur krijoni faqen tuaj, sigurohuni që të instaloni një certifikatë SSL. Këto certifikata sigurojnë “kyçin” e gjelbërt që shihni pranë URL-ve kur jeni duke blerë në internet dhe i mbajnë të dhënat private të klientëve tuaj të sigurt.
Certifikata SSL e PayPal
Nëse klientët do t’ju dorëzojnë informacionin e tyre të pagesave private (ose me saktësi, futeni në një formular në faqen tuaj), ju duhet të siguroheni që detajet e ndjeshme do të mbeten të sigurta. Një çertifikatë SSL për faqen tuaj të internetit kodon të gjithë informacionet e klientëve të ndjeshëm që ofrojnë në mënyrë që hakerët të mos jenë në gjendje të kapin informacionin e kartës së kreditit, ashtu siç është dërguar në internet.
9. Filloni shitjen!
Tani është koha për të filluar të bësh para.
Nëse nisni dyqanin tuaj në internet dhe nuk merrni shumë tërheqje, atëherë duhet të filloni të mendoni për promovimin.(Shiko këtu)
Nëse nuk jeni gati për të bërë një nivel investimi në dyqanin tuaj online, filloni me e modën e vjetër të infulencës nëpërmjet fjalëve. Bisedoni me miqtë tuaj rreth kësaj, përmendeni atë tek të njohurit profesionistë dhe ngrini influencën e faqes suaj në çdo ngjarje në qytet që mund të tërheqë njerëz të interesuar në atë që po sillni.
Pasi faqja juaj e-commerce-it të jetë e hapur dhe aktive, merrni një moment për të uruar veten tuan. Ju jeni një sipërmarrës tani.Suksese!
Hidhe hapin tend tani , per te hapur faqen tënde të e-commerce me WebHost.