SHPËRNDAJE

Kur jeni duke filluar një biznes të ri ose po futeni në botën e marketingut online për herë të parë, jo vetëm që keni shumë për të mësuar rreth llojeve të marketingut online dhe praktikave më të mira për secilën prej tyre, por do të gjeni aty një gjuhë krejt të re që duhet ta mësoni.

Për t’ju ndihmuar të lundroni në të gjitha gjuhët e reja konfuze të marketingut në internet, ne kemi vënë së bashku një fjalor të termave të marketingut online që do të dëshironi të dini.

A / B Testing  – Praktika e publikimit të dy artikujve të marketingut që janë të ngjashëm në çdo mënyrë, për të parë se cili nga elementët e ndryshuar performon më mirë. Kjo mund të përdoret për email-et , faqet ose calls-to-action  (thirrjet për veprim), etj.

AdWords – Shërbimi i reklamave nga Google që bën të mundur publikimin e shumë  reklamave që shihni në internet, veçanërisht ato që shfaqen lart dhe në anën e rezultateve të kërkimit.

Affiliate marketing– Një praktikë e marketingut ku blogerët apo influencuesit e tjerë përfshijnë link-et e një marke tjetër,  në përmbajtjen e faqes së tyre  dhe fitojnë një pjesë të të ardhurave për klientët që ndihmojnë t’i referohen.

Anchor text– Fjalët që përdoren dhe i rreferohen  një link-u (ato që zakonisht i shihni blu dhe të nënvizuara në faqe).

Backlinks- Një term i përdorur zakonisht në SEO për të përshkruar link-et nga faqet e tjera të internetit që tregojnë për ju.

Banner ads – Një formë reklamimi online në të cilën një reklamë vizuale shfaqet diku në faqen e një website-i, zakonisht një imazh në formë katrore ose drejtkëndore. Këto mund të jenë në krye të faqes, në anën, ose të ngulitura brenda tekstit.

Behavioral targeting(Targeting e sjelljes)- Shumë platforma online reklamimi ju lejojnë të shënjestroni reklama bazuar në veprimet online që përdoruesit kanë marrë në të kaluarën. Për shembull, nëse historiku i shfletimit të një personi sugjeron se ai është një atlet(ose duke shpresuar që të bëhen një), personat që merren me marketingun e këpucëve mund të synojnë reklamat e tyre drejt këtyre vizitorëve .

Bing – Një nga tre motorët kryesorë të kërkimit që përdorin njerëzit.

Black hat SEO  – taktika SEO synon në thelb manipulimin  algoritmeve të motorëve të kërkimit në renditjen e një faqe interneti sa më  lartë, të tilla si keyword stuffing dhe spam koment. Google vazhdimisht përpunon algoritmet e tyre për të penalizuar faqet që përdorin taktikat e “black hat Seo”.

Bounce rate– Një metrikë e marketingut që mat përqindjen e vizitorëve të faqes që largohen nga faqja jote pa vizituar më shumë se faqja në të cilën klikuan.

Buyer persona– Një mjet marketingu që i ndihmon njerëzit të imagjinojnë auditorin që po synojnë ,duke krijuar një përshkrim të një personi imagjinar që do të ishte klienti juaj ideal. Shumica e kompanive zhvillojnë disa personazhe blerësish për të ndihmuar në udhëheqjen e marketingut të tyre.

Buyer’s journey  – Perspektiva e rrugës që duhet për t’u bërë klient. Kjo shpesh përfshin veprimet fillestare të marra kur një person mëson së pari për një kompani, një periudhë hulumtimi dhe bashkëveprim me përmbajtjen e  faqes se internetit të një kompanie për të mësuar më shumë, pastaj vendimin për të blerë.

Blog – Një platformë e përdorur zakonisht për botimin e përmbajtjes së shkruar që siguron vlerë për vizitorët me shpresën e përmirësimit të SEO, zhvillimin e një marrëdhënie me klientët potencialë dhe marrjen e abonentëve dhe klientëve të rinj.

Case study- Një pjesë e shkruar që përshkruan historinë e suksesit të një klienti të kaluar ose aktual për të bindur drejtime të reja të shofin si mundësi të bërit biznes me ju.

CMS (Content Management System) – Një lloj softueri marketingu që e bën më të lehtë për kompanitë që bëjnë marketing, për të krijuar, modifikuar, organizuar dhe planifikuar pjesë të përmbajtjes.

Content creation(Krijimi i përmbajtjes) – Akti i krijimit të çdo lloj përmbajtjeje të përdorur në marketingun e përmbajtjes.

Content distribution(Shpërndarja e përmbajtjes)– Taktikat që bizneset përdorin për të përhapur përmbajtjen e tyre në internet, kështu që njerëzit e rinj në audiencën e synuar do ta hasin atë.

Content Marketing(Përmbajtja e marketingut) – Një formë e marketingut online bazuar në praktikën e krijimit të një përmbajtjes të vlefshme dhe të përshtatshme që i ndihmon markat të tërheqin pista të reja dhe të krijojnë marrëdhënie me klientët dhe njerëzit në audiencën e synuar.

Content promotion (Promovimi i përmbajtjes) – Taktikat e përdorura për të promovuar përmbajtjen që keni krijuar , për të siguruar që njerëzit në auditorin tuaj të synuar ta shohin atë.

Content strategy– Strategjia që udhëzon përpjekjet e marketingut të përmbajtjes suaj. Zhvillimi i një strategjie të përmbajtjes suaj luan një rol kyç në bërjen e marketingut .

Contextual advertising– Një formë e shënjestruar e reklamimit në të cilën reklamat shfaqen ose lidhen drejtpërdrejt me atë që një person po bën ose sheh në atë kohë. Për shembull, dikush që lexon një artikull në lidhje me domain-et mund të shohë një reklamë për një kompani Hosting.

Cookie – Mjeti online i përdorur për ndjekjen e sjelljes së përdoruesit. Kur vizitoni një faqe interneti, cookie e faqes do të regjistrojë vizitën tuaj dhe do të dërgojë një mesazh në web serverin tuaj. Ky rekord i aktivitetit tuaj në internet është ajo që ndihmon në marketingun e shënjestruar

CTA (Call to Action) – Për çdo pjesë të marketingut që krijoni, ekziston një veprim që shpresoni që audienca juaj të marrë. Thirrja për veprim është ajo ku shprehni këtë dhe nxisni vizitorët tuaj drejt asaj që dëshironi që ata të bëjnë më pas.

CTR (Click-Through-Rate) – CTR është një metrikë e marketingut që mat përqindjen e njerëzve që kanë parë një link të cilin zgjodhën ta klikonin.

Conversion optimization – Taktikat e marketingut online të dizajnuara për të rritur normën e konvertimit.

Conversion rate – Përqindja e vizitorëve që ndërmarrin veprimin që ju dëshironi. Si shembull, pas një promovimi në postën elektronike, një konvertim mund të jetë klikimi i  një link-u në email, për të shkuar në një faqe tjetër në website-in tuaj.

CPA (Cost Per Acquisition/Kosto Per Blerje) – Një nga metodat e zakonshme të faturimit në fushën e marketingut në internet. Për çdo kanal që bazohet në CPA, ju do të paguani një normë të përcaktuar kur kërkesa e tyre rezulton në një shitje.

CPC (Cost Per Click/Kosto për klikime) – Një metodë tjetër e faturimit në fushën e marketingut në internet që është veçanërisht e zakonshme në reklamat e kërkimit. Bazuar në këtë model, paguani vetëm kur dikush klikon në një reklamë.

CPM (Cost Per Impression/Kostoja për përshtypje) – Një model i tretë i faturimit për marketing online, CPM është kur paguan çdo herë që një reklamë shihet nga një numër i caktuar njerëzish.

CRM (Customer Relationship Management) – Një qasje për ndjekjen, analizimin dhe menaxhimin e të gjitha aspekteve të marrëdhënieve të klientit ,me një kompani nga ndërveprimi i tyre i parë gjatë kohës së tyre si klient. Ndonjëherë akronimi i njëjtë përdoret për t’iu referuar softuerit që ndihmon në menaxhimin e marrëdhënieve .

Domain Authority (Autoriteti Domain – Një masë se sa e respektuar është një faqe interneti sipas algoritmeve të motorëve të kërkimit dhe luan rol në gjasat e kësaj faqe  për të shfaqur renditjen më të lartë në motorët e kërkimit.

Earned Media (Mediat e fituara) – Marketingu që fokusohet në përpjekjet promocionale të papaguara, të tilla si postimet e mysafirëve ose fjala e konsumatorit . Media e fituar shpesh diskutohet në krahasim me mediat në pronësi dhe me pagesë.

Ebook – Një copë përmbajtjeje e shkruar me kohë të gjatë. Ebooks shpesh përdoren si përmbajtje për të mbledhur informacione të reja.

Email Marketing (Marketingu i e-mailit) – I gjithë marketingu që dorëzohet përmes emailit. Këtu përfshihen emailet promovuese, emailet që promovojnë përmbajtjen dhe fushatat e pikave të dërgimit për klientët e rinj.

Engagement (Angazhimi) – Një term i përdorur shpesh në marketing online që përshkruan perspektivat e ndërveprimeve me një markë.

External link (Lidhje e jashtme )- Një lidhje në një faqe tjetër që ju kthen në faqen tuaj.

Facebook – Rrjeti më i madh i mediave sociale dhe për këtë arsye një  potencial që i  ofron çdo marke shumë mundësi për të bashkëvepruar direkt me audiencën e tyre.

Gated content  – Përmbajtja me vlerë të lartë që vendosni në plotësimin e një formulari në faqen tuaj, kështu që njerëzit për të pasur akses (për t’u loguar) duhet t’ju japin informacion (zakonisht gjëra si adresa e postës elektronike, titulli i punës etj.)

Google – Më i madhi dhe më i rëndësishmi nga motorët e kërkimit. Ndërkohë që SEO përfshin optimizimin për Bing dhe Yahoo, gjithashtu, pjesa më e madhe e fokusit shkon tek Google.

Google Analytics – Mjeti Google siguron ndjekjen dhe matjen e suksesit të uebfaqes suaj përmes një sërë analizash të dobishme.

Guest Post  – Një postim i një marke është publikuar në një blog të palës së tretë si një mënyrë për të promovuar markën, për të arritur një audiencë të re dhe për të fituar lidhje të jashtme.

Hashtag – Popullarizuar nga Twitter, një hashtag është një fjalë ose fraza që paraprihet nga një shenjë e paund (#) që mund t’i ndihmojë njerëzit të ndjekin tema trending në faqen e internetit.

Inbound marketing (Marketingu i brendshëm )- Një strategji e marketingut e bazuar në idenë e tërheqjes së njerëzve në markën tënde në vend të shtyrjes së reklamave për të.

Influencer marketing (Marketingu i influencës) – Një taktikë marketingu që përfshin punën me figurat popullore në një industri apo hapësirë për të arritur më shumë pasues. Për shembull, një biznes që shet furnizime gatim mund të bashkohet me një bloger të ushqimit i cili krijon receta që kërkojnë përdorimin e furnizimeve të kompanisë.

Infographics Infografika – Një formë vizuale e marketingut që grumbullon fakte ose të dhëna interesante dhe i shfaq ato në një mënyrë vizuale tërheqëse.

Instagram – Një platformë në rritje e mediave sociale me fokus vizual.

Internal link (Lidhje të brendshme )- Lidhje në faqen tuaj të internetit që tregojnë faqet e tjera në faqen tuaj.

Internet marketing – Një term tjetër për marketing online.

Interruption marketing Marketing ndërprerje – Çdo marketing që ndërpret atë që bën një person për të marrë vëmendjen e tyre (p.sh. reklamat, videot e autoplayit të ngulitura në një artikull, reklama pop-up). Një term i përdorur për të dalluar marketingun e përmbajtjeve dhe marketingun përbrenda nga reklamat tradicionale.

Keyword Fjalë kyçe – Fjalët dhe termat që njerëzit përdorin kur kërkojnë diçka në internet

Keyword research (Hulumtimi me fjalë kyçe) –  Personat që merren me marketing , hulumtojnë në lidhje me SEO dhe PPC për të përcaktuar se cilat fjalë kyçe të audiencës së synuar po përdorin për të ditur se cilat prej tyre do të fokusojnë përpjekjet e tyre në marketing.

Landing page Faqja e uljes – Faqja në të cilën një link ose reklama i dërgon vizitorët tuaj. Faqet e uljes duhet të jenë të pranueshme  për cilindo reklamë ose lidhje që i dërgohet vizitorëve dhe të dizajnuara për të rritur gjasat e një konvertimi.

Local SEO – Taktikat e optimizimit të motorëve të kërkimit që funksionojnë më mirë për bizneset me fokus lokal (p.sh. ato që konkretisht tërheqin klientët brenda një zone të përcaktuar gjeografike).

Link building  (Ndërtimi i lidhjeve) – Çdo taktikë e përdorur për të inkurajuar ose krijuar lidhje në faqet e internetit të tjera që tregojnë faqen tuaj të internetit. Kjo është një pjesë e rëndësishme e SEO.

Long-tail keyword (Fjalë kyçe të gjata)- Fjalë kyçe më të gjata dhe më të detajuara që janë më pak konkurruese (dhe shpesh edhe më të lira) për të synuar për SEO dhe PPC. Për shembull, “dërgesa e luleve për mamin në punën e saj” është një fjalim i gjatë , ndërsa i rreferohet “dërgesa  e luleve” .

Marketing analytics (Analitika e marketingut) – Mjetet e të dhënave të marketingut online mbledhin që ndihmojnë marketerët të ndjekin dhe analizojnë rezultatet e përpjekjeve të tyre.

Marketing automation(Automatizimi i marketingut)- Praktika e përdorimit të teknologjisë për të automatizuar disa aspekte të marketingut, siç është krijimi i një email-i të posaçëm për të dalë në përgjigje sa herë që një kërkesë shkarkon një Ebook.

Marketing Funnel – Një pamje vizuale që ndihmon të përshkruajë udhëtimin e blerësit të përbashkët. Ideja është se në krye të gypit (funnel) (TOFU) është faza e ndërgjegjësimit ku ju tërheqni një numër të madh e cila të çon, në mes të gypave (MOFU) është ajo ku ushqeni dhe zhvilloni një marrëdhënie të mëtejshme me shumë nga këto drejtime dhe fundi i gypave (BOFU) është vendi ku disa drejtime që mbeten drejt fundit të procesit janë ngritur drejt shitjes përfundimtare.

Natural listing (Lista Natyrore) – Një term tjetër për rezultatet organike, kjo përshkruan rezultatet e kërkimit që shfaqen për të cilat nuk janë paguar.

On-site optimization – Taktikat e SEO që mund të kryeni në faqen tuaj personale, të tilla si mbushja e meta tagrs dhe përfshirja e fjalorit tuaj të synuar në tekst në një faqe interneti.

Organic results (Rezultatet organike) – Rezultatet e kërkimit që nuk janë paguar (zakonisht shfaqen nën reklama të PPC, të cilat janë etiketuar si reklama).

Outbound links (Lidhjet jashtë linje) – Lidhjet në faqen tuaj të internetit që drejtojnë drejt faqeve të tjera në internet.

Owned Media (Media në pronësi) – Të gjitha mediat publikohen në kanalet që zotëroni, të tilla si faqja juaj e internetit dhe blogja dhe kanalet e medias sociale. Mediat në pronësi shpesh diskutohen në lidhje me mediat e fituara dhe të paguara.

Paid Media – Marketingu që paguani, siç janë reklamat e kërkimit, reklamat në media sociale dhe format më tradicionale të reklamimit si reklamat dhe tabelat.

Paid Search(Kërkimi me pagesë) – Një term tjetër për marketing PPC. Çdo reklamim që bëni në motorët e kërkimit.

Permission Marketing (Marketingu i lejeve) – Marketingu që shihet vetëm nga njerëzit që kanë zgjedhur ta shohin atë. Termi është përdorur shpesh për të përshkruar opt-in email marketing.

Personalized Marketing (Marketingu i personalizuar) – Marketingu i synuar që përdor të dhëna të sjelljes ose demografike për të shpërndarë mesazhe të përshtatshme për njerëz të caktuar. Kjo mund të jetë po aq e thjeshtë sa të përfshijë emrin e dikujt në një email, ose si kompleks si dërgimi i emaileve në lidhje me një produkt apo temë që dikush shfaq interes në faqen tuaj te internetit.

Pinterest – Një faqe interneti e bazuar në imazhin e mediave sociale që shumë marketerë kanë një prani.

Pop-up Ads (Reklama pop-up) – Çdo reklamë që shfaqet sapo të jeni në një faqe interneti, duke bllokuar ndonjëherë tekstin e faqes për të tërhequr vëmendjen e lexuesit.

PPC (Pay Per Click) – Një term tjetër që zakonisht përdoret për të përshkruar reklamat me pagë kërkimi, në të cilën marketers paguajnë vetëm reklamat e tyre kur një shikues klikon. Reklama me “pay per click” prodhon reklamat që shihni më sipër dhe në anën e rezultateve të kërkimit organik, si dhe në pjesën tjetër të rrjetit të shpalljeve të Google.

Responsive Ads  – Reklamat që rregullojnë madhësinë, formën dhe pamjen e tyre për shikim optimal pa marrë parasysh se në cilin pajisje i shihni. Këto janë gjithnjë e më popullore dhe më të rëndësishme, sa më shumë njerëz përdorin pajisje të lëvizshme për pjesën më të madhe të shfletimit të tyre në internet.

Retargeting – Mundësia e reklamimit të synimeve në dikë që ka qenë tashmë në faqen tuaj për të rritur shanset e tyre për t’u kthyer. Kur shihni një reklamë që duket se ju ndjek në internet për një produkt që keni parë kohët e fundit, kjo është ri-shënjestër.

Search rankings(Renditja e kërkimit) – Rendi që faqet e internetit të shfaqen në rezultatet e kërkimit.

SEM (Search Engine Marketing) – Termi i përgjithshëm që përshkruan çdo marketing fokusohet në rritjen e dukshmërisë në motorët e kërkimit, përkatësisht PPC, SEO dhe disa marketing përmbajtjeje.

SEO (Search Engine Optimization) – Taktikat e marketingut online të dizajnuara për të përmirësuar renditjen e një faqe interneti në motorët e kërkimit. Disa komponentë kryesorë të SEO përfshijnë kërkimin e fjalëve, ndërtimin e lidhjeve dhe optimizimin.

SERP (Search Engine Results Page)– Një mënyrë e zakonshme e referimit të faqes që merrni në Google ose në një tjetër motor kërkimi pas kryerjes së një kërkimi.

Snapchat – Një platformë e lëvizshme e mediave sociale që u lejon njerëzve të dërgojnë fotografi, mesazhe dhe video momentale që ekzistojnë përkohësisht para se të zhduken.

Social Media Analytics – Të dhënat e ofruara nga platformat kryesore të mediave sociale që ofrojnë njohuri se si njerëzit ndërveprojnë me mesazhet e tua të medias sociale dhe reklamat.

Social Media Marketing – Çdo marketing që bën kjo ndodh në një nga platformat kryesore të mediave sociale. Shumica e bizneseve që përdorin më shumë janë: Facebook, Twitter, Pinterest, Snapchat, Instagram dhe YouTube.

Stickiness – Një term që përdoret për të përshkruar ndonjë gjë në lidhje me një faqe interneti që mban vizitorët rreth më shumë ose i bën ata më shumë gjasa të kthehen.

User generated content(Përmbajtja e krijuar nga përdoruesi) – Çdo përmbajtje e përdorur në marketingun tuaj që paraqitet nga klientët tuaj aktualë ose pasuesit.

Twitter – Një nga platformat kryesore të mediave sociale, e karakterizuar nga natyra e saj me lëvizje të shpejtë dhe kufiri me 140 karaktere.

Video Marketing – Çdo marketing që bën kjo përfshin video, duke përfshirë reklama video, video live, 360 video dhe uebfaqe të markës.

Viral Marketing – Çdo pjesë e marketingut që “shkon viral”, ose përhapet në internet. Marketingu viral nuk është zakonisht diçka që mund të planifikoni (edhe pse njerëzit përpiqen).

White hat SEO – Legjitim SEO taktikat që janë miratuar nga nga motorët e kërkimit. Termi është përdorur shpesh në kundërshtim me SEO hat hat të zezë.

White paper– Një copë autoritative e përmbajtjes me shkrim të shkruar me kohë të gjatë që përdoret shpesh si përmbajtje e kapur për të fituar informacione të reja mbi kryeson.

Yahoo – Një nga tre motorët kryesorë të kërkimit që përdorin njerëzit.

YouTube – Një faqe interneti e përdorur gjerësisht në mediat sociale, e fokusuar në video.

 

Me lart ju paraqitëm përkufizime për shumicën e termave që mund të keni nevojë të dini në fushën e marketingut online. Tani ju vetëm duhet të mësoni se si të vendosni njohuritë tuaja për t’u përdorur në mënyrën më të mirë për biznesin tuaj.

PËRGJIGJU