SHPËRNDAJE

Algoritmet e Google janë vazhdimisht në ndryshim, duke nënkuptuar që strategjitë e SEO po ndryshojnë vazhdimisht. Ndër ndryshimet më të fundit që Google ka bërë është rënia e rëndësisë së rankimit të fjalëve(keyword ranking). Ditët e “mbushjes së fjalëve” për të përmirësuar renditjen tuaj kanë mbaruar. Në fakt, ideja e fjalëve kyçe po bëhet gjithnjë e parëndësishme. Për këtë arsye, Hubspot dhe shumë mjete të tjera të marketingut dixhital po heqin vnga strategjia e tyre”keyword stuffing”. Ndërsa Google ndryshon theksin e saj nga radhitja e fjalëve, strategët e zgjuara SEO do të bëjnë të njëjtën gjë. Ja gjithçka që duhet të dini.

Image result for google computer photography

Google po bëhet më i zgjuar

Gjatë viteve të fundit, Google është bërë më i avancuar. Kur kërkoni diçka, ajo nuk përpiqet më saktësisht të përputhë fjalët që kërkoni me fjalët në një faqe interneti. Në vend të kësaj, tani Google përpiqet të kuptojë kuptimin prapa kërkimeve dhe pas faqeve të uebit. Sepse Google tani mund të kuptojë kuptimin e përgjithshëm prapa përmbajtjes, dhe fjalët kyçe të shkurtra janë kryesisht të parëndësishme. Në vend të kësaj, rendit faqet në bazë të së cilës faqja e internetit i përgjigjet pyetjes së kërkuesit ose përputhet më së miri me kuptimin e përgjithshëm të kërkimit. Përveç kësaj, Google mëson nga kërkimet e tua të mëparshme dhe i korrigjon rezultatet e saj për ju në mënyrë specifike, bazuar në kërkimet e mëparshme. Prandaj, rezultatet e kërkimit individual të secilit person në Google do të ndryshojnë pak, madje edhe për të njëjtin kërkim të saktë.

Përgjigje të pasura

Një nga tiparet më të reja të Google që po ndryshon mënyrën se si mendojmë për kërkimin është kutia e përgjigjes së pasur. Kur kërkuesit të hyjnë në një pyetje në kutinë e kërkimit të Google, Google zgjedh një fragment nga një faqe interneti që ajo ndjen më mirë përgjigjet pyetjen e kërkuesit. Ky fragment është paraqitur në kutinë e pasur të përgjigjes së bashku me një link në faqen e internetit. Avantazhi i kësaj kuti të pasur përgjigjesh është që ajo të shfaqet në krye të rezultateve të kërkimit, përpara ndonjë faqeje të internetit apo edhe reklamave të paguara. Kutia e pasur e përgjigjeve siguron një mundësi shtesë për faqen tuaj që të shfaqet në krye të rezultateve të kërkimit. Për shkak të përgjigjeve të pasura, është e rëndësishme të përqendrohesh në përmbajtjen e uebit për t’iu përgjigjur pyetjeve që klientët tuaj potencial mund të kërkojnë.

Image result for google search box

Kërkimi Lokal

Një tjetër shtesë mjaft e re për Google që ndikon në renditje është kërkimi lokal. Kërkimi lokal është veçanërisht i rëndësishëm në kërkimet në celular, të cilat përbëjnë më shumë se gjysmën e kërkimeve të përgjithshme në Google. Kur kërkuesit kërkojnë biznese, produkte ose shërbime, Google do t’i rendisë bizneset pranë vendndodhjes së tyre të parë. Përveç ndryshimeve në celular, Google gjithashtu ka një kuti të kërkimit lokal për kërkimet në celular dhe desktop. Para rezultateve të kërkimit, Google do të paraqesë kërkime specifike për vendndodhjen , duke përfshirë një hartë të lokacionit të kërkimit dhe bizneseve që i përshtaten kritereve. Për shkak të kësaj veçorie të shtuar, faqet e internetit duhet të jenë të sigurt që të zgjedhin si duhet faqet e tyre për kërkimin lokal për të përfituar nga kjo mundësi e shtuar për një renditje të lartë.

Matja e Renditjes

Për shumë vite, matja e rankimit të Google ishte një nga themelet e SEO. Megjithatë, Google po ndërmerr hapa për të ndryshuar këtë fakt. Jo vetëm që Google kufizon të dhënat që lejon palët e treta për të mbledhur, por po ashtu penalizon faqet e internetit që përpiqen të kapin kufizimet e reja. Kur faqet e internetit përpiqen të mbledhin informacione që Google nuk dëshiron që ata të kenë, Google do t’i vendosë përgjithmonë në fund të rezultateve të kërkimit.

Përveç kufizimeve të Google, mënyra se si rendit faqet e internetit  po ndryshon. Google vazhdimisht po indekson çdo faqe interneti , duke ndryshuar renditjen e saj për kërkime të ndryshme çdo ditë. Nga një moment në tjetrin, kërkimi i saktë i njëjtë mund të japë rezultate të ndryshme. Përveç kësaj, ndryshimet e personalizimit të Google ndryshojnë shumë në renditjen. Rezultatet e kërkimit celular ndikohen shumë nga vendndodhja e kërkuesit, që do të thotë që i njëjti person mund të japë rezultate të ndryshme të kërkimit në vende të ndryshme. Përpjekjet e Google për të personalizuar rezultatet për secilin përdorues individualë nënkuptojnë që dy kërkues të ndryshëm mund të japin rezultate të ndryshme me të njëjtin kërkim në të njëjtin vend. Kombinimi i të gjithë këtyre faktorëve e bën rangun matës të pamundur dhe kryesisht të parëndësishëm.

Si t’i përgjigjeni këtyre ndryshimeve

Të gjitha ndryshimet e fundit të Google dhe veçoritë e shtuar nënkuptojnë një gjë: fjalë kyçe dhe gradë fjalësh janë kryesisht të parëndësishme. Megjithatë, kjo nuk e bën SEO të vjetërsuar, ajo vetëm ka nevojë për disa rregullime. Zhvendosni fokusin tuaj larg nga fjalë kyçe dhe shmangni mbushjen e fjalëve me çdo kusht. Duhet t’i kushtoni vëmendje rangut tuaj në Google, por mos e përcillni atë nga afër, sepse ai mund të ndryshojë. Në vend të kësaj, përqëndrohuni në krijimin e një vendi cilësor. Sigurohuni që përmbajtja juaj përfshin çdo pyetje që klientët tuaj dhe klientët potencialë mund të kenë. Përfshini informacione të detajuara në lidhje me industrinë tuaj dhe sigurohuni që çdo temë ose subtopike që auditori juaj i synuar mund të kërkojë është i mbuluar. Konsideroni krijimin e faqeve të shtyllave për të organizuar përmbajtjen tuaj dhe për t’u siguruar që të gjitha temat e rëndësishme janë të mbuluara. Në vend që të përpiqesh të punosh rreth rregullave të Google dhe të mashtrosh sistemin, përqendro përpjekjet për krijimin e përmbajtjes cilësore dhe Google do të shpërblejë faqen tënde.

 

ImageWorks, LLC | CT Search Engine Optimization
Ndërsa shërbimet profesionale SEO mund të ofrojnë shumë mundësi për biznesin tuaj, ju kurrë nuk duhet të varet vetëm nga SEO për rritjen e biznesit tuaj. Kompanitë që lulëzojnë në botën online kanë një qasje gjithëpërfshirëse dhe shfrytëzojnë strategjitë e marketingut online dhe offline. SEO mund të jetë një copë e madhe; megjithatë, është vetëm një fetë e byrekut të marketingut.

Duke integruar të gjitha mjetet e sotme të tilla si SEO, mediat sociale, pay per click dhe blogs, ImageWorks, LLC mund ta kthejnë faqen tuaj në një mjet kryesor.

PËRGJIGJU