Thuaj që keni një faqe interneti dhe keni filluar të zhvilloni përmbajtje cilësore për të tërhequr audiencën tuaj në internet. Ju e ndani ekspertizën tuaj përmes postimeve të blogut dhe jeni të angazhuar në përpjekjet e SEO. Problemi është, nuk jeni i sigurt nëse këto përpjekje po rrisin trafikun në faqen tuaj te internetit.
Jas Saran si një marketer dixhital, prezanton disa kompani që pretendojnë se pavarësisht zbatimit të të gjitha teknikave të nevojshme të marketingut, ata nuk kanë arritur të lidhen me audiencën e duhur. Burimi kryesor i keqkuptimit vjen nga fakti që strategjia juaj e marketingut varet tërësisht nga mënyra se si përdoruesit bashkëveprojnë me faqen tuaj te internetit. Për të përcaktuar një strategji të dobishme, analizoni çfarë hapash keni ndërmarrë tashmë dhe shkoni prej aty.
Identifikoni përmbajtjen tuaj më të klikuar
Nëse doni të përcillni performancën e faqes suaj, atëherë shtimi i Google Analytics në faqen tuaj te internetit është një hap i rëndësishëm. Është një mjet që ju lejon të hyni në të dhëna dhe sugjeroni mënyra për të përmirësuar performancën e saj.
Për të shtuar një llogari të Google Analytics në faqen tuaj, do t’ju nevojitet një llogari Gmail. Sapo të regjistroheni, jepni të dhënat e nevojshme në lidhje me faqen tuaj dhe merrni ID-në tuaj të ndjekjes. Shto një (gtag.js) kod ndjekës në head-in e faqes suaj të internetit. Vizitoni ndonjë nga faqet e faqes suaj dhe kontrolloni të dhënat tuaja në kohë reale në Google Analytics. Nëse tregon vendndodhjen tuaj dhe faqen që keni vizituar, llogaria juaj e Google Analytics është konfiguruar në mënyrë të përkryer.
Tjetra, kontrolloni faqet tuaja më të vizituara. Kliko “Behavior” në anën e majtë dhe pastaj “Site Content”> “All pages”. Duke vepruar kështu, do të zbuloni faqet tuaja më të mira. Klikoni në një URL të një faqeje të caktuar dhe përzgjidhni “Source/Medium” në “Secondary Dimension”. Do të gjeni të gjitha burimet ku shikuesit e kanë vizituar atë faqe, numrin e klikimeve, kohën mesatare të shpenzuar, pamjet unike të faqes dhe shkallën e fryrjes. Ky informacion ju tregon se çfarë lloj përmbajtjeje përdoruesit tuaj pëlqejnë më shumë dhe ju lejon të ndërtoni një strategji për krijimin e përmbajtjes.
Kontrolloni “Interests” e përdoruesve tuaj nën “Audience” në anën e majtë të anijes. Tab zbulon industritë ku po vizitojnë njerëzit.
Ju gjithashtu mund të përdorni një mjet të paguar si AHREF për të identifikuar faqet tuaja më të shikuara organike. Vetëm hyni në llogarinë tuaj, ngjisni URL-në tuaj dhe kërkoni “Top Pages” nën Kërkimin Organik.
Kontrolloni dukshmërinë e motorrit të kërkimit të faqes suaj
Google Search Console është një tjetër mjet i dobishëm për të vlerësuar praninë e motorëve të kërkimit të faqes suaj të internetit. Vetëm të hyni në l Search Console Account dhe të jepni URL-në e faqes suaj të internetit. Do të shihni mënyra të ndryshme për të shtuar Search Console në faqen tuaj te internetit. Zgjidhni “Alternative Methods” dhe më pas zgjidhni “HTML tag”. Ju do të merrni një kod që ju duhet të ngjitni në pjesën e head-it të faqes suaj. Pas kësaj, thjesht kliko mbi “verify now.”
Do të duhet disa ditë për Google Search Console që t’ju tregojë të dhënat që lidhen me faqen tuaj te internetit. Sapo të fillojë të shfaqet, kontrolloni “Index Status” të faqes suaj të internetit nga opsioni “Google Index” në anën e majtë të majtë. Do t’ju tregojë numrin e URL-ve që janë indeksuar tashmë nga Google. Nëse mendoni se ekzistojnë disa URL të rëndësishme që ende duhet të indeksohen, mund t’i paraqisni manualisht duke klikuar në “Crawl”> “Fetch like Google”.
Google Search Console mund t’ju tregojë URL-të e thyera në webfaqen tuaj. Vetëm shkoni te “Zvarritni Gabimet” nën opsionin “Crawl”. Për t’i rregulluar ato, përcillni ato linke në faqet përkatëse.
Për të mësuar më shumë rreth pranisë së kërkimit në Search Console, shkoni te “Search Analytics” nën “Search Traffic”. Informacioni këtu do t’ju tregojë për pyetjet e shpeshta të përdoruesve, pajisjet që përdorin, vendet ku ata po vizitojnë dhe faqet që marrin më shumë vizita. Gjithashtu, mund të mësoni rreth klikimeve, klikimeve, përqindjes, përshtypjes dhe pozitës së faqes suaj të internetit.
Mësoni rreth shpejtësisë së faqes suaj
Google PageSpeed Insights ju tregon mënyrat më të mira për të optimizuar shpejtësinë e ngarkesës së faqes suaj të internetit. Ngjiteni domenin tuaj atje dhe do t’ju tregojë imazhin, JavaScript, HTML dhe skedarët CSS që duhet të optimizohen. Ai gjithashtu do t’ju udhëheqë përmes procesit të optimizimit. GTmetrix është një tjetër mjet i dobishëm për të analizuar shpejtësinë e faqes së internetit tuaj. Gjithashtu do t’ju tregojë procedurën për të rritur shpejtësinë e ngarkesës në faqen tuaj.
Kontrolloni teknikat e SEO
SEO Site CheckUp mund t’ju tregojë për shëndetin e përgjithshëm të faqes suaj të internetit. Ngjitni URL-në e faqes suaj për të zbuluar faktorët pozitivë dhe negativë që ndikojnë në faqen tuaj dhe si ta optimizoni renditjen e saj. Ju gjithashtu mund të përdorni mjete si WooRank dhe SEMRush për të marrë më shumë njohuri për rezultatin SEO të faqes suaj të internetit.
Mos e promovoni vetëm faqen tuaj në bazë të intuitës tuaj. Mësoni se çfarë auditori duhet të synoni dhe çfarë duan të dinë në mënyrë që të mund të poziciononi më mirë shërbimet, produktet ose markën tuaj strategjike.