Si pronar i biznesit të vogël, ndoshta keni studiuar të gjitha arsyet që ju nevojiten për një faqe interneti për biznesin tuaj.
Ju gjithashtu mund të dini se çfarë duhet të përfshijë faqja juaj: të jetë i aksesushëm nga cdo pajisje tjetër(mobile/tablet), elementët e medias që ngarkohen shpejt dhe duken të mira, elemente për t’ju ndihmuar të shfaqeni gjatë kërkimit, elemente të medias sociale dhe elemente për të bërë shitjet online.
Sot do t’ju këshillojmë mbi elementët e domosdoshëm të një uebfaqeje të mirë për një biznes të vogël dhe do të kalojmë mbi mundësitë tuaja për krijimin e këtyre elementeve.
1. Dizajn i përgjithshëm ose Template
Elementi i parë dhe më i rëndësishëm për ndërtimin e një website-i efektiv i biznesit të vogël është një dizajn që funksionon mirë në të gjitha llojet e pajisjeve, veçanërisht në smartphone. Kjo ndodh sepse kërkimet më të mëdha në internet ndodhin tani në pajisjet celulare dhe Google është në proces të nxjerrjes së një indeksi të ri mobile-first që do të rendisi në fillim faqet më të optimizuara për celularët.
Për të dizenjuar faqen tuaj sipas standardeve të mësipërme , mund të punësoni një designer, nëse ke fonde dhe kohë për të ndërtuar një faqe sipas porosisë suaj . Ju gjithashtu mund të blini në internet një model të gatshëm të optimizuar që mund t’i përshtatet nevojave tuaja. Ose mund të përdorni një website builder që vjen me një librari modelesh të gatshme të optimizuara për smartphone dhe për t’u siguruar që faqja juaj të funksionojë mirë, edhe nëse ju zgjidhni të ndryshoni pamjen e faqes suaj më vonë.
Ndërsa jeni fokusar në modelet miqësore për celularin, kini parasysh se ka faqe dhe seksione të caktuara të cilat klientët presin të gjejnë në çdo vend biznesi. Këto përfshijnë faqen tuaj home, një faqe kontakti (edhe pse ju duhet të përfshini informacionin e kontaktit diku në çdo faqe të faqes tuaj të biznesit), një faqe rreth nesh, një portofol nëse jeni duke shitur shërbime dhe një shop page nëse shisni produkte. Për të thjeshtuar dhe përshpejtuar krijimin e faqes suaj, kërkoni për një website builder i cili ka faqe dhe seksione të paracaktuara që mund t’i përshtaten nevojave tuaja të biznesit.
2. Elementet e multimedias
Në ditët e sotme fotografia ështe ajo e cila vlen më shumë se një mijë fjalë, sepse përdoruesit e smartfonëve preferojnë t’i shfletojnë imazhet dhe të shikojnë video sesa të provojnë të lexojnë shumë tekste në një ekran të vogël.
Kur ato formatohen, tagged dhe optimizohen siç duhet, imazhet dhe videot mund të ndihmojnë faqen tuaj të renditet më e lartë në rezultatet e kërkimit, kështu që perspektivat më të mëdha vijnë në rrugën tuaj.
Ju mund të gjeni elemente të shkarkueshme dhe shtojca WordPress për t’ju ndihmuar me optimizimet e imazheve , schema markup, HD video embedding, favicon design dhe më shumë. Nëse vendosni të përdorni një website builder, ato mjete tashmë do të jenë të aksesushme në një vend dhe do të jenë të gatshme për t’u përdorur.
3. Gjeni dhe ndiqni performancën tuaj
Imazhet dhe përshtatshmëria në versionin mobile nuk janë elementët e vetëm që faqja juaj duhet të ketë që të renditet mirë në rezultatet e kërkimit. Ka një numër të praktikave më të mira SEO që duhet të ndjekë website-i i biznesit tuaj, si përdorimi i fjalëve kyçe të duhura dhe përshkrimet e tjera për të ndihmuar blerësit vendas ose klientët e ardhshëm në vend të gjejnë biznesin tuaj me lehtësi.
Si do ta dini se sa mirë punon SEO juaj? Këtu futet Google Analytics. Ndjekja e performancës së postimeve tuaja, fushatave të mediave sociale, rezultateve të kërkimit në fjalë dhe më shumë , është kritike për të përfituar më shumë nga faqja e biznesit tuaj.
4. Elementët e mediave sociale
Mediat sociale janë të rëndësishme për arritjen e klientëve të rinj, duke krijuar ekspericën tuaj në treg si dhe rrisin cilësinë e produktit duke bërë më të lehtë shitjen.
Shumë pronarë të bizneseve të vogla fillojnë nga ambicioze dhe të motivuara dhe përfundojnë të mbingarkuara nga programet e tyre të mediave sociale, sepse mund të ndjehen si një punë me orar të plotë për të menaxhuar postimet, komentet, ofertat dhe shitjet e mediave tuaja sociale.
Për të përfituar më së shumti nga mediat sociale pa u fokusuar vazhdimisht në të, gjeni mjetet e duhura. Nëse keni buxhet, mund të punësoni një menaxher të medias sociale për të trajtuar postimet dhe përgjigjet tuaja për ju. Një opsion më pak i shtrenjtë është që të përdorin një mjet të palës së tretë, si Kuku.io ose programe të tjera, për të postuar në kanalet tuaj përmbajtjen që doni të shpërndani . Kjo do të realizohet në kohë të paracaktuar nga ju, pra do të vazhdojë të jetë në dorën tuaj për të përcaktuar oraret.
Ekzistojnë gjithashtu dhe shtojca që do të optimizojnë postimet e tuja për t’u shfaqur mirë në platforma të ndryshme të mediave sociale.
Zgjidhja më e thjeshtë është zgjedhja e një website builder-i që ju jep të gjitha mjetet që ju nevojiten për të trajtuar programin tuaj të medias sociale.
5. Mjetet E-commerce
Për shitësit online, mjetet elektronike e-commerce janë arsyeja kryesore për të patur një faqe interneti.
Këto përfshijnë dyqanin tuaj në internet, sistemin e ndjekjes së inventarit, një karrocë blerjeje të lehtë për përdorim, mjeteve popullore të pagesave si PayPal dhe Sheshi dhe një mënyrë për të kryer promovime me kodet kupon. Ju mund të shtoni elementet që ju nevojiten një nga një dhe ndiqni udhëzimet e integrimit për secilën prej tyre, ose mund të përdorni modelet e gatshme e-commerce nga website builder-i juaj për të marrë dyqanin tuaj më të shpejtë .