Ju po merrni vizitorë në blogun tuaj, por a po qëndron ndonjëri prej tyre rreth e rrotull dhe lexon atë që po postoni? Matja e audiencës është shumë e rëndësishme nëse përpiqesh të krijosh një faqe interneti. Duhet të dish nëse strategjia e përmbajtjes tënde po funksionon ose duhet përshtatur më mirë.
Nëse nuk po matni te dhënat e përmbajtjes tuaj, mund të dështoni. Me mjetet e duhura ju mund të shihni se cilat postime të blogut po marrin vëmendje dhe cilat jo. Këtu janë disa nga pikat më të rëndësishme që duhet t’i kushtoni vëmendje kur matni angazhimin e audiencës për faqen tuaj.
Shpërndarja nëpër mediat sociale
Një nga mënyrat më të lehta për të kuptuar nëse njerëzit po lexojnë postimet e tua të faqes është përmes shpërndarjes së mediave sociale. Sigurohuni që jeni duke ndjekur numrin e përgjithshëm të shpërndarjeve në të gjitha platformat. Kur krijoni përmbajtje të vlefshme, njerëzit do ta ndajnë atë, e cila është një shenjë e mirë që po e lexojnë përmbajtjen tuaj.
Koha që kalojnë në faqen tuaj
Sa kohë duhet për të lexuar një postim në faqe? Nëse ata që vijnë në faqen tuaj të internetit qëndrojnë vetëm për disa sekonda, ata nuk po lexojnë asgjë nga ajo qe keni paraqitur. Sidoqoftë, nëse ata janë duke qëndruar për disa minuta ose më shumë, ju keni lexues që janë të interesuar për informacionin që ju nxirrni.
Është gjithashtu e rëndësishme t’i kushtoni vëmendje ‘bounce rate’- përqindja e vizitorëve në një faqe interneti, që largohen pas shikimit të vetëm një faqe. Nëse kjo normë është me të vërtetë e lartë, mund të mos tërheqësh audiencën e duhur ose po përdor përmbajtje me cilësi të ulët. Me përmbajtje të madhe dhe audiencë të duhur, duhet të keni vizitorë që qëndrojnë rreth e rrotull për disa minuta ose më shumë dhe norma duhet të jetë mjaft e ulët.
Komentet
Linqet dhe përmendjet
Zakonisht do të zbuloni një ndjekës rreth një linku ose përmes një përmendjeje. Kjo mund t’ju tregojë se sa e mirë është përmbajtja juaj dhe nëse njerëzit po e lexojnë atë. Gjithashtu, mund të shikoni seksionin e referimit në Google Analytics për të gjetur nëse faqet e tjera i rekomandojnë vizitoret tek ju. Kur ju merrni shumë lidhje dhe përmendeni, ju merrni lexues. Njerëzit nuk lidhen me përmbajtjen nëse nuk mendojnë se është e mirë dhe e vlefshme.
Ndjekësit e abonuar
Një nga mënyrat më të qarta për të matur angazhimin e audiencës në një faqe janë abonentët që ju po merrni. Nëse fillon të shohësh një normë më të lartë të dëshirës për abonime, përmbajtja jote po bën punën.
Përshtatja e përmbajtjes për një angazhim sa më të mirë të audiencës
Merrni kohën tuaj për të ndjekur angazhimin e audiencës dhe do të përshtateni me faqen tuaj dhe strategjinë e përmbajtjes për lexuesit tuaj.