Me 40,000 kërkime çdo sekondë, forca e Google si një motor kërkimi është e padiskutueshme.
Reklamimi i Google është një strategji e madhe marketingu për bizneset. Ju mund të reklamoni biznesin tuaj tek njerëzit që po kërkojnë për llojin e biznesit tuaj në atë moment dhe me një vendodhje të afërt .
Çfarë është Google Ads dhe si funksionon?
Google AdWords (tani Google Ads) është një shërbim reklamimi online që u lejon bizneseve që të kenë reklamat e tyre në faqen e rezultateve të kërkimit të Google. Reklama duket pothuajse identike me rezultatet e kërkimit normal, me dallimin e fjalës së vogël “Ad”. Reklama e Google shfaqet në krye të rezultateve të kërkimit.
Për të kuptuar se si të krijoni një fushatë reklamuese efektive në Google, është e rëndësishme që të keni informacion se si motorët e kërkimit zgjedhin se cilat reklama do të shfaqen më lart.
Le të shikojmë faktorët:
- Oferta : Oferta është çmimi që dëshironi të paguani për një klikim në reklamën tuaj. Ju konkuroni kundër faqeve të tjera të internetit për fjalë kyçe që besoni se njerëzit kërkojnë nëse janë të interesuar për produktin apo shërbimin tuaj.
- Cilësia e reklamës: Oferta juaj mund të jetë e lartë , por nëse Google nuk mendon se reklama juaj është e rëndësishme për kërkimin e një përdoruesi, atëherë ju nuk paraqiteni mirë. Po, kjo nganjëherë nënkupton që një reklamë me një ofertë më të ulët mund të dalë më mirë për shkak të kualitetit të lartë. Ky është një lajm i rëndësishëm për bizneset e vogla.
Shembull se si Google përdor rezultatin e cilësisë për të përcaktuar pozicionin e reklamës
Si të reklamoni në Google në 10 hapa të thjeshtë
1.Hapni një llogari
Ajo çfarë ju nevojiten janë adresa e postës elektronike të Google dhe adresën e faqes suaj të internetit. Regjistrimi është falas, kështu që edhe nëse nuk je gati të nxirrni reklamën e parë , është ende e vlefshme të shihni se çfarë mund të bëjë ky shërbim për të rritur ndikimin e biznesit tuaj.
2.Përcaktoni buxhetin tuaj
Google Ads vepron sipas modelit pagese-per-klik (PPC), duke e bërë atë një rrjet të madh sigurie për fillestarët që testojnë Google Ads për herë të parë. Pse? Sepse përdoruesit duhet të paguajnë kur dikush klikon në një nga reklamat e tyre të paraqitura. Një pikënisje e mirë është $ 10 në ditë, por ju mund ta rrisni ose zvogëloni këtë shumë sapo të keni një ide tjetër.
3.Shënoni vendndodhjen Google lejon që të vendosësh vendndodhjen, në mënyrë që reklama juaj të arrijë tregun lokal të klientëve potencialë, në vend që të humbësh paratë duke u shfaqur në ekranet e njerëzve që jetojnë në të gjithë botën.
4.Zgjidhni rrjetin tuaj
Ju do të prezantoheni me dy opsione se ku dëshironi që reklama juaj të shfaqet. Rekomandojmë zgjedhjen e “Search Network”, i cili i referohet prezantimit standard të reklamave në krye të Google . Opsioni tjetër është “Display Network “, i cili zgjeron reklamën në faqe të tjera promovuese të Google, si YouTube. Search Network ofron më shumë mundësi për diferencim përmes procesit të përzgjedhjes së fjalëve, duke e bërë atë një zgjedhje solide për pronarët e bizneseve të vogla.
5.Zgjidhni fjalët kyçe
Fjalë kyçe janë termat ose frazat që përdoruesit hyjnë në Google kur përdorin motorin e kërkimit. Kur vendosni llogarinë tuaj të Google Ads, mund të zgjidhni cilat fjalë kyçe doni të aktivizoni në reklamën tuaj. Google sugjeron fjalë kyçe për ju që të përdorni në bazë të faqes tuaj të internetit dhe gjithashtu do t’ju tregojë se sa popullore është një fjalë kyçe.
Google ka sugjerime të mira, prandaj mund t’i përdorni ato në fillim. Nëse po kërkoni të shtoni më shumë fjalë kyçe pasi ta keni konfiguruar llogarinë tuaj, Google ka një burim të dobishëm në seksionin “Mjetet” e llogarisë suaj AdWords i quajtur Planifikues i Fjalë kyç. Kjo do t’ju ndihmojë të merrni ide për terma të tjerë që mund të përdorni.
6.Vendosni ofertën tuaj për reklamën
Oferta është shuma që dëshironi të paguani për një klikim në reklamën tuaj. Ju po vendosni ofertën në mënyrë që reklama juaj të shfaqet në faqen e rezultateve kur dikush kërkon për atë fjalë kyçe. Nëse një faqe interneti ka një reklamë të barabartë përsa i përket kërkimit që po bëhet dhe është i gatshëm të paguajë më shumë për klikim, atëherë reklama e tyre do të shfaqet më e lartë.
7.Shkruani reklamën
Do t’ju duhet të shkruani dy tituj dhe një përshkrim. Ju keni një numër të kufizuar karakteresh prandaj sigurohuni që reklama juaj të jetë koncize dhe drejt e në temë. Google nuk do t’ju lejojë të futni më shumë karaktere se sa lejohen, prandaj nuk mund të kaloni kufijtë e karaktereve.
8.Hiqni fjalët kyçe negative
Nëse vëreni se reklama juaj po shfaqet për një kërkim që nuk është i nevojshëm për faqen tuaj, atëherë ju nuk po përfitoni nga fjalët kyçe. Hiqini këto fjalë negative në mënyrë që reklamimi të jetë i suksesshëm.
9.Optimizoni faqen e internetit për celularët
Siguroheni që faqja që i dërgoni kërkuesit është plotësisht e optimizuar për ekranet e celularëve.Në të kundërt shume klientë nuk do të kthehen më.
10.Analizoni performancën tuaj
Google Ads Dashboard mund të ndihmojë në vlerësimin e performancës së reklamës. Përmes saj mund të shikoni se sa njerëz kanë parë reklamën tuaj, numrin e klikimeve dhe sa para keni shpenzuar në fushatë. Lidh llogarinë e Google Ads me Analytics për të mbledhur më shumë informacion në lidhje me kohën mesatare të kaluar në faqen tuaj dhe shumë më tepër. Mbi eksperimentoni. Luani me fjalë kyçe të ndryshme, si dhe rritje apo ulje të buxhetit tuaj, për të parë se si të dy faktorët ndikojnë në arritjen tuaj dhe normën e klikimeve.