SHPËRNDAJE

Ndërtimi i faqes suaj të internetit është i lehtë dhe i shpejtë, në sajë të shërbimeve që ju përdorni për të ndërtuar faqen tuaj .

Por si çdo projekt i ri , që të funksionojë më mirë duhet të planifikoni disa gjëra pak më para se të hidheni në treg. Kjo do të thotë të kuptosh dhe të përfshish elementet më të rëndësishme të një uebfaqeje të mirë: veçoritë që i ndihmojnë njerëzit të gjejnë faqen tënde, të lundrojnë, të lidhen me ju,etj.

Le të grupojmë këto përbërës thelbësorë në dy kategori: gjërat që punojnë “prapa skenave” dhe gjërat që vizitorët tuaj do të vëne re kur të vijnë në faqen tuaj. Ju duhen të dy grupet e elementeve për të pasur një faqe interneti efektive. Ja çfarë do t’ju nevojitet.

GRUPI 1:

Përbërësit prapa skene që një Website duhet të ketë:

Nuk keni një person teknik? Mos u shqetësoni. Këto baza janë të lehta për t’u gjetur dhe zbatuar, dhe ka infromacion për të ecur nëpër çdo hap. Pasi të keni zgjedhur emrin e domain-it, në WebHost do t’ju duhet:

 

1. Shërbim i besueshëm Web Hosting

Mendoni për hostin tuaj të internetit , i ngjashëm me një pronar që ju lë hapësirë ​​për një dyqan fizik. Ato sigurojnë dhe ruajnë hapësirën e serverit ku skedarët e faqes suaj “jetojnë” dhe bëjnë të mundur që vizitorët të vijnë dhe të eksplorojnë faqen tuaj.

Ashtu si një pronar i mirë, një WEB host i besueshëm do të ofrojë shërbim të shpejtë, mirëmbajtje dhe përmirësime të vazhdueshme, dhe shërbim dhe mbështetje të mirë të klientëve. (Zgjidhni tani shërbimin tuaj në WebHost.)

 

2. Një Sistem për Menaxhimin e Përmbajtjes (CMS-Content Managment System)

Sistemi i menaxhimit të përmbajtjes suaj punon prapa “skenave” për t’ju ndihmuar të organizoni dhe mirëmbani sa më mirë pjesët e faqes suaj, si nën-faqet  dhe të dhëna të tjera.Kjo ju jep lehtësi vizitorëve tuaj që të gjejnë rrugën e duhur drejt faqes tuaj.

Ju mund të krijoni sistemin tuaj, nëse ju pëlqeni të kodoni. Ose mund të përdorni WordPress, i cili është një nga CMS më popullor përreth. Ka mijëra modele, tema dhe shtojca për të ndihmuar në përshtatjen e faqeve të WordPress.

Keni nevojë për më shumë ndihmë për të vendosur se cila rrugë duhet të marrë? Shikoni më nga afër në opsionet e ndërtimit të faqes tuaj të internetit ose bëjini vetes disa pyetje për të vendosur se si dëshironi të ndërtoni faqen juaj.

3.Bazat e SEO

Optimizimi i faqes suaj  në motorët e kërkimit është një domosdoshmëri. Me miliona faqe në internet konkurojnë çdo ditë për një vend në faqen e parë të rezultateve të kërkimit.

Për të arritur këtë do të duhet të ndiqni disa praktika më të mira të optimizimit të motorëve të kërkimit (SEO) për t’u ndjekur.

Për ta bërë këtë, filloni fillimisht të kuptoni se cilat fjalë kyçe janë duke përdorur(ose do të përdorin) vizitorët tuaj për tju gjetur  – sa më specifik dhe lokal, aq më mirë, veçanërisht nëse faqja juaj i shërben një auditori lokal ose rajonal. Përdorni këto fjalëkalime me mençuri në kopjen e faqes suaj, të dhënat tuaja dhe etiketat (tags) të emërtimit të mediave dhe  skedarëve në faqen tuaj. (Për më shumë shiko këtu)

 

4.Mjetet analitike

Ju do të dëshironi të dini se si njerëzit po gjejnë faqen tuaj, cilat faqe kalojnë më së shumti kohë dhe sa shumë ndryshojnë elementët e ndryshëm në faqen tuaj. Google Analytics është burimi më i popullarizuar dhe i lehtë për t’u përdorur, nuk kushton asgjë dhe integrohet lehtësisht me WordPress dhe disa mjete për ndërtuesit e faqes.

Mësoni këtu bazat e përdorimit të Google Analytics si dhe pse ju nevojitet.

5. Menaxhimi i inventarit

Kur shisni produkte në faqen tuaj, ju do të dëshironi të siguroni të dhëna të përditësuara të asaj që keni në magazinë, çfarë është shitur dhe çfarë është në rregull.

Për kë ju vijnë në ndihmë mjetet e menaxhimit të inventarit . Kur ata janë të integruar me procesin e arkës dhe faqet e dyqanit tuaj, ju dhe klientët tuaj do ta dini nëse një artikull është në dispozicion për të blerë.

GRUPI 2

Komponetët e Website-it që Vizitorët tuaj do të vënë re:

Tani që kemi përmendur klientët, është koha për të folur rreth elementeve të domosdoshme që faqja juaj duhet të ketë në mënyrë që të vizitorët tuaj do të shohin dhe do të bashkëveprojnë me të. Nëse jeni duke shitur, blogging ose të dyja, faqja juaj ka nevojë për këto gjëra për t’i bërë vizitorët të ndjehen të mirëpritur dhe duan të qëndrojnë.

 

6. Modele dhe Tema(theme) të përshtatura dhe në versionin Mobile

Faqja juaj  duhet të duket e shkëlqyer në të gjitha llojet e ekraneve: laptopë, kompjutera, tableta, dhe sidomos smartphones. Përzgjidhni një dizajn të optimizuar nga celulari ose që ju ngarkohet me kujdes, në mënyrë që faqja juaj të ngarkojë shpejt, të jetë e lehtë për t’u lexuar dhe të jetë e lehtë për të lundruar në faqe.

Duke pasur një website të aksesushëm lehtësisht nga celulari , gjithashtu do të ndihmoni dhe në SEO-in tuaj.

7. Seksionet që vizitorët presin të shohin

A keni vizituar ndonjehere nje uebfaqe dhe keni menduar që ka patjetër diçka që nuk shkon?

Shanset janë se faqes i mungonte nga disa elemente që ju keni pritur të shihni psh: një kryefaqe(homepage) që ju lejon të dini se cilat janë nën-faqet e tjera , një pjesë rreth nesh(about us) që tregon se ka njerëz të vërtetë prapa faqes dhe informacionet e kontaktit kështu që lexuesit ose klientët mund t’ju arrijnë nëse kanë pyetje ose reagime.

8. Media

Është një vend i rrallë që mund të ndërtojë një audiencë vetëm me fjalë. Sytë tanë janë tërhequr natyrshëm nga imazhet, veçanërisht nëse ato lëvizin dhe bëjnë zhurmë, dhe imazhet janë një domosdoshmëri nëse shitni mallra në internet. Njerëzit gjithashtu do të duan të shohin një foto prej jush në seksionin tuaj rreth nesh.

Zgjidhni imazhet që janë optimizuar për t’u dukur mirë dhe për të ngarkuar shpejt, dhe sigurohuni që të shënoni dhe emërtoni imazhet e faqes suaj në mënyra që përdorin fjalë kyçe të SEO.

 

9. Linket e mediave sociale  dhe integrimi

Nuk është e domosdoshme  të jeni në çdo platformë, por ju duhet të lidhni llogaritë e mediave sociale të faqes suaj në website-in tuaj. Në varësi se sa shpesh përditësoni faqen tuaj, mund të dëshironi të përfshini një widget që tregon postimet e tua të fundit.

Disa ndërtues të faqes së internetit do t’ju ndihmojnë të integrohen me platformat tuaja të preferuara, në mënyrë që të mund të përditësoni përditësimet e faqes suaj në llogaritë tuaja të medias sociale në të njëjtën kohë.

10. Shopping cart dhe mjetet e pagesave

Nëse faqja juaj përfshin blerje, do të duhet “një karrocë blerjesh” e besueshme, e lehtë për t’u përdorur dhe mjete pagese si PayPal  që janë të njohura nga shumica e blerësve online. Shumica e platformave të tregtisë elektronike integrohen mirë me WordPress, dhe shumë ndërtues të faqes së internetit mund t’ju ndihmojnë të krijoni mjete blerjesh dhe arkash në një punë të menjëhershme.

 

Koha për të ndërtuar faqen tënde! 🙂

Tani që dini bazat që duhet drejt suksesit në faqen tuaj, ju jeni gati për të filluar! Suksese!

 

PËRGJIGJU